• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Геніївська ЗОШ І-ІІІ ст. ім. І.І. Протопопова» (Код ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)

Завершена

1 414 997.00 UAH без ПДВ
Номер: 73302fc2ccae4bf4af993cbb131eaa91
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-13-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.12.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 13.12.2023 16:47 - 04.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 12.12.2023 № 225 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/13979-2023 від 04.12.2023 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби Від 12.12.2023 № 225 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 19 UA-2023-11-09-000670-a 09.11.2023 ВІДДІЛ ОСВІТИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 05) 722-22-69, nora_2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлене порушення п.11 Особливостей та пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання закупівлі, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі Закон № 922-VIIІ) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами (далі Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛ ОСВІТИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2023-11-09-000216-c, звіт про договір про закупівлю, пояснення та документи Замовника надані 20.12.2023 та 29.12.2023 на запит Східного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Відповідно до п.11 Особливостей для здійснення закупівель робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн. грн. Замовник вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №922-VIIІ в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладання такого договору. Відповідно до даних електронної системи закупівель, звіт про договір про закупівлю Замовником оприлюднений 09 листопада 2023 року, а договір укладено відповідно до цього звіту 13 жовтня 2023, тобто звіт оприлюднений на 19 робочий день з дня його укладання. Таким чином, на порушення п.11 Особливостей та пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №922-VIIІ, Замовником в електронній системі закупівель, не вчасно оприлюднена інформація, щодо звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель.
Період усунення порушень: 03.01.2024 15:08 - 18.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 03.01.2024 15:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) ВІДДІЛ ОСВІТИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає наступні заперечення на висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 03.01.2024 року. У висновку Держаудитслужби зазначено, що на порушення п.11 Особливостей та пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №922-VIIІ, Замовником в електронній системі закупівель, не вчасно оприлюднена інформація, щодо звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель. Замовник не згодний з зауваженнями контролюючого органу в повному обсязі з наступних причин. Згідно з Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року № 309 Слобожанська селищна територіальна громада Чугуївського району з 24.02.2022 року знаходиться у зоні можливих бойових дій. В період з 12 жовтня 2023 року по 08 листопада 2023 року згідно з інформацією Генерального штабу Збройних Сил України щодо російського вторгнення, оприлюдненої на сайті https://www.kmu.gov.ua були зафіксовані регулярні обстріли Чугуївського району Харківської області. Так, в результаті обстрілів в цей період були пошкоджені деякі об’єкти енергетичної системи. Були запроваджені аварійні відключення електричної енергії. Крім цього, часто запроваджувався режим «повітряної тривоги». У зв’язку з цим, Замовник не мав змоги повноцінно працювати на своєму робочому місці у робочий час. Крім цього, в результаті обстрілів було пошкоджено обладнання для передачі даних мережею Інтернет, яке використовується провайдером, з яким у Замовника укладений договір. Спостерігалися регулярні перебої з роботою у мережі Інтернет, інколи, Інтернет був повністю відсутній (зокрема, у робочий час). Замовником кілька разів здійснювалися спроби розміщення інформації про договір на закупівлю «Капітальний ремонт покрівлі КЗ «Геніївська ЗОШ І-ІІІ ст. ім. І.І. Протопопова» (Код ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)». Проте, в результаті технічних збоїв, вищезазначену інформацію не вдавалося розмістити до 09.11.2023 року. Згідно з листом Торгово-промислової палати України № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 року ТПП України підтверджує, що обставини, які сталися через військову агресію Російської Федерації проти України з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Зазначені вище обставини свідчать про те, що Замовник не порушив строків оприлюднення інформації щодо звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Порушення строків оприлюднення відбулося через незалежні від Замовника обставини. Враховуюче вищезазначене, дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому просимо прийняти та врахувати дані обґрунтовані та змістовні заперечення.
Дата публікації звіту: 09.01.2024 12:22

Запити/Пояснення