• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

09110000-3 Тверде паливо. Пілети гранульовані.

Завершена

3 575 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 51a3b3c2471b409386e43d49b0e4000b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-13-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.02.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 13.02.2024 12:08 - 06.03.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.02.2024 № 7-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 12.02.2024 № 7-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 16. UA-2023-11-08-012084-a, яку проводить Комунальне підприємство «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства Марганецької міської ради»;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 331-53-64, nadyas78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю; документальної обґрунтованості підстав, передбачених пп.2 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 21 » лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; документальної обґрунтованості підстав, передбачених пп.2 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); правомірності придбання товару та укладання договору про закупівлю без проведення процедури закупівлі; своєчасності, достовірності, точності, повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства Марганецької міської ради» на 2023 рік; оголошення про проведення закупівлі без використання електронної системи; звіт про укладений договір; протокол розкриття тендерних пропозицій; інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель за ID: UA-2023-11-08-012084-a, пояснення та документи Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 16.02.2024.
Період усунення порушень: 22.02.2024 14:11 - 28.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.02.2024 14:11

Запити/Пояснення