-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
09110000-3 Тверде паливо. Пілети гранульовані.
Завершена
3 575 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
51a3b3c2471b409386e43d49b0e4000b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-13-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2024 00:00
Період моніторингу:
13.02.2024 12:08 - 06.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.02.2024 № 7-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 12.02.2024 № 7-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
16. UA-2023-11-08-012084-a, яку проводить Комунальне підприємство «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства Марганецької міської ради»;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю; документальної обґрунтованості підстав, передбачених пп.2 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 21 » лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; документальної обґрунтованості підстав, передбачених пп.2 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); правомірності придбання товару та укладання договору про закупівлю без проведення процедури закупівлі; своєчасності, достовірності, точності, повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства Марганецької міської ради» на 2023 рік; оголошення про проведення закупівлі без використання електронної системи; звіт про укладений договір; протокол розкриття тендерних пропозицій; інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель за ID: UA-2023-11-08-012084-a, пояснення та документи Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 16.02.2024.
Період усунення порушень:
22.02.2024 14:11 - 28.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.02.2024 14:11
Запити/Пояснення
Номер:
9c3025fad48b40538e3ba319fe80958a
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
14.02.2024 16:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Пілети гранульовані» (ДК 021:2015 - 09110000-3: Тверде паливо), інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-08-012084-a, яка проведена Комунальним підприємством «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства Марганецької міської ради» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e3ce07e13da84a60ab851f391b0617c6
Назва:
На запит від 14 лютого 2024 року
Дата опублікування:
16.02.2024 12:26
Опис:
На ваш запит від 14 лютого 2024 року надається наступна інформація та документи відповідно зазначеної вами нумерації.
1. Протокол випробування додається. Комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, у замовника відсутні, оскільки наявність у замовника таких комерційних пропозицій та посилань на сайти не передбачена жодним діючим нормативно-правовим актом. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості здійснено шляхом аналізу ринку за критеріями максимальної економії та спроможності постачальника поставити товар у зону активних бойових дій, у якій замовник перебував станом на дату укладення договору про закупівлю.
2. Згідно з підпунктом 2 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України № 471 від 12.05.2023р.) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», закупівля може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли замовник перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю (доступ в мережі «Інтернет» на сайті Верховної Ради України за протоколом - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#n703).
Відповідно до Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року № 309 (із змінами відповідно Наказу № 254 від 22 вересня 2023 року) Марганецька міська територіальна громада станом на дату укладення договору про закупівлю була віднесена до території активних бойових дій. Доступ в мережі «Інтернет» до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів Міністерства юстиції України з детальною інформацією про нормативно-правові акти Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України за протоколом - https://www.reestrnpa.gov.ua/REESTR/RNAweb.nsf/vWWWGroupParam1/searchext?OpenDocument&Query2=%5Borgan_name%5D%3D(Z242)&SearchMax=1000&Start=1&srt=6