-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція приміщень №№ 31,32,33 під встановлення медичного обладнання (МРТ) у громадському будинку літ. «А-2» «Головний корпус», який розташований за адресою: м. Харків, вул. Лісопарківська, 4»
Завершена
2 163 045.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 815.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 815.23 UAH
Номер:
199e581cb0884ad897aa27973f3c8723
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-31-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.01.2024 00:00
Період моніторингу:
31.01.2024 15:32 - 22.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2024 № 12-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 31.01.2024 № 12-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-11-08-011447-a 08.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 3-7 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3, підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3, підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей шляхом припинення зобов’язань за Договором.
Також, необхідно здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 3-7 Розділу X «Прикінцевих та перехідних положень» Закону.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції від 04.11.2023), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Обласний центр онкології» на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 08.11.2023 № 08-11/2, тендерну пропозицію учасника приватне підприємство «Будівельно - проектна компанія «ФОРСАЙТ» (далі - ПП «БК «ФОРСАЙТ»), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій від 22.11.2023 № 22-11/1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.11.2023, договір підряду від 14.12.2023 № 271 на суму 2 154 833,33 грн, укладений між Замовником та ПП «БК «ФОРСАЙТ» (далі – Договір), додаткові угоди від 14.12.2023 № 1, від 25.12.2023 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надані 06.02.2024, 08.02.2024, 13.02.2024, 20.02.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації визначено: у разі відсутності інформації або у разі не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Однак, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель визначені вимогами пункту 44 Особливостей.
Отже, Замовником визначено вищевказану підставу для відхилення тендерної пропозиції учасника на порушення вимог пункту 3-7 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне.
Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів в електронну систему закупівель, зокрема – інших документів, передбачених цією тендерною документацією та додатками до неї.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Додатково надається сертифікат цифрової грамотності уповноваженої особи учасника кваліфікований електронний підпис якої накладений на пропозицію.
Під час перевірки КЕП, яким підписано тендерну пропозицію учасника ПП «БК «ФОРСАЙТ», на сайті https://czo.gov.ua/verify відображено прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа) - Мовчан Р.П.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «БПК «ФОРСАЙТ» не надано сертифікат цифрової грамотності уповноваженої особи учасника кваліфікований електронний підпис якої накладений на тендерну пропозицію, а саме – Мовчана Р.П., чим недотримано вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Таким чином, Замовником, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «БПК «ФОРСАЙТ» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір.
Крім того, за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів в електронну систему закупівель, зокрема, з інформацією та документами відповідно до Додатку 1 тендерної документації.
Згідно з розділом І Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» (далі – Додаток 1 до тендерної документації), документами, підтверджуючими відповідність пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» є: - довідка у довільній формі щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування/залучення (у довідці зазначається все обладнання, будівельні машини, механізми, які вказані у підсумковій відомості ресурсів, що є частиною розрахунку договірної ціни, який надається у складі пропозиції учасника);
- документ (документи), що підтверджує (підтверджують) право власності або користування чи залучення обладнання та матеріально-технічної бази, вказаної в довідці згідно п.1.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації: договір (договори) купівлі – продажу, та/або акт (акти) введення в експлуатацію, та/або накладна (накладні) на придбання товару, та/або договір (договори) оренди, та/або договір про співпрацю, та/або договір користування чи надання послуг (вказані договори оренди/про співпрацю/користування/надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції) та/або інші документи, які підтверджують право власності або користування чи залучення. У разі надання документа (договору), що підтверджує право оренди (чи залучення) на відповідне обладнання, машину чи механізм, зазначений договір має містити конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель;
- документ (документи), що підтверджують право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями): витяг про реєстрацію права власності/свідоцтво про право власності або договір оренди, або інший документ, що підтверджує право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями), який повинен бути чинним на дату розкриття пропозиції.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «БПК «ФОРСАЙТ» не надано вищезазначені документи, підтверджуючі відповідність пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій», чим недотримано вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації, розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Однак, Замовник, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «БПК «ФОРСАЙТ» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір.
Внаслідок встановленого на порушення вимог підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично не відмінено.
Період усунення порушень:
23.02.2024 12:49 - 09.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.02.2024 12:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, UA-2023-11-08-011447-a, договір підряду № 271 від 14.12.2024 року укладений між ПП "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ „ФОРСАЙТ“ та КНП “ОЦО” розірвано, про що свідчить додаткова угода № 3 від 28.02.2024 року та з метою недопущення виявлених порушень в подальшому — замовником при майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть.
Дата публікації звіту:
28.02.2024 15:59
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
20.09.2024 10:48
Запити/Пояснення
Номер:
e06fe68347d146578b7825c758d41e5d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.02.2024 14:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція приміщень №№ 31,32,33 під встановлення медичного обладнання (МРТ) у громадському будинку літ. «А-2» «Головний корпус», який розташований за адресою: м. Харків, вул. Лісопарківська, 4» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-08-011447-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також, необхідно надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
82231e06665c4e1e92832af90d07f59c
Назва:
«Реконструкція приміщень №№ 31,32,33 під встановлення медичного обладнання (МРТ) у громадському будинку літ. «А-2» «Головний корпус», який розташований за адресою: м. Харків, вул. Лісопарківська, 4», 45454000-4 Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника ( UA-2023-11-08-011447-a).
Дата опублікування:
06.02.2024 15:11
Опис:
Пояснення замовника та документи во вкладенні
Номер:
6d17508cb690482c926c85347639776a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.02.2024 15:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція приміщень №№ 31,32,33 під встановлення медичного обладнання (МРТ) у громадському будинку літ. «А-2» «Головний корпус», який розташований за адресою: м. Харків, вул. Лісопарківська, 4» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-08-011447-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. З якої причини умовами Додатку 5 до тендерної документації та пункту 8.1 розділу 8 Проекту договору підряду, наведеного у додатку 4 до тендерної документації, встановлено строк гарантії на якість наданих послуг 5 років в той час, як частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацем 3 пункту 103 розділу «Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) визначено, що гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом?
2. З якої причини умовами Проекту договору підряду не передбаченао наявність плану фінансування, який має бути невід’ємною частиною договору підряду підряду згідно з вимогами пункту 83 розділу «Фінансування робіт (будівництва об’єкта)» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668?
3. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів в електронну систему закупівель, зокрема, з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та інших документів, передбачених цією тендерною документацією та додатками до неї.
1) Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю учасник повинен надати у складі своєї пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. У довідці учасник зазначає про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення органів управління учасника, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції.
На виконання вищевказаних вимог в складі тендерної пропозиції учасника приватне підприємство «Будівельно – проектна компанія «ФОРСАЙТ» (далі – ПП «БПК «ФОРСАЙТ») надана довідка щодо повноваження підпису від 15.11.2023 № 340 згідно з якою єдиною уповноваженою особою, яка може вчиняти дії від імені ПП «БПК «ФОРСАЙТ», у тому числі підписувати документи тендерної пропозиції та підписувати договори про закупівлю у разі перемоги учасника у відкритих торгах з особливостями є директор ПП «БПК «ФОРСАЙТ» - Мовчан Роман Петрович.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ПП «БПК «ФОРСАЙТ» надана довідка, в якій учасник зазначає про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції, як це вимагається пунктом 1 розділу 3 тендерної документації?
2) Крім того, в пункті 1 розділу 3 тендерної документації зазначено, що замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Додатково надається сертифікат цифрової грамотності уповноваженої особи учасника кваліфікований електронний підпис якої накладений на пропозицію. У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Під час перевірки КЕП на сайті https://czo.gov.ua/verify відображено прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа) Мовчан Р.П.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ПП «БПК «ФОРСАЙТ» надано сертифікат цифрової грамотності уповноваженої особи учасника кваліфікований електронний підпис якої накладений на пропозицію, а саме – Мовчана Р.П., як це вимагається пунктом 1 розділу 3 тендерної документації?
3) В пункті 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка та розгляд тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасник подає довідку довільної форми про те, що він не перебуває під дією, раніше застосованих замовником відповідно до пункту 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) оперативно-господарських санкцій, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю.
На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасника ПП «БПК «ФОРСАЙТ» надана довідка віл 15.11.2023 № 345, якою повідомлено про відсутність застосування санкцій, передбачених пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, однак, вищевказаною довідкою не повідомлено про те, що ПП «БПК «ФОРСАЙТ» не перебуває під дією будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, як це передбачено вимогами пункту 2 розділу 5 тендерної документації.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ПП «БПК «ФОРСАЙТ» надано довідку, в якій зазначено, що ПП «БПК «ФОРСАЙТ» не перебуває під дією будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, як це передбачено вимогами пункту 2 розділу 5 тендерної документації?
4) В підпункті 2 підрозділу «Інші умови тендерної документації» пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка та розгляд тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ПП «БПК «ФОРСАЙТ» надано лист-роз’яснення в довільній формі із зазначенням законодавчих підстав ненадання документів відповідно до вимог тендерної документації?
4. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів в електронну систему закупівель, зокрема, з інформацією та документами відповідно до Додатку 1 тендерної документації.
Згідно з розділом І Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» (далі – Додаток 1 до тендерної документації), документами, підтверджуючими відповідність пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» є: -довідка у довільній формі щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування/залучення (у довідці зазначається все обладнання, будівельні машини, механізми, які вказані у підсумковій відомості ресурсів, що є частиною розрахунку договірної ціни, який надається у складі пропозиції учасника);
-документ (документи), що підтверджує (підтверджують) право власності або користування чи залучення обладнання та матеріально-технічної бази, вказаної в довідці згідно п.1.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації: договір (договори) купівлі – продажу, та/або акт (акти) введення в експлуатацію, та/або накладна (накладні) на придбання товару, та/або договір (договори) оренди, та/або договір про співпрацю, та/або договір користування чи надання послуг (вказані договори оренди/про співпрацю/користування/надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції) та/або інші документи, які підтверджують право власності або користування чи залучення. У разі надання документа (договору), що підтверджує право оренди (чи залучення) на відповідне обладнання, машину чи механізм, зазначений договір має містити конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель;
- документ (документи), що підтверджують право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями): витяг про реєстрацію права власності/свідоцтво про право власності або договір оренди, або інший документ, що підтверджує право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями), який повинен бути чинним на дату розкриття пропозиції.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ПП «БПК «ФОРСАЙТ» надано вищезазначені документи, підтверджуючі відповідність пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій», відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації, розділу І Додатку 1 до тендерної документації?
5. В пункті 8.1 розділу «Гарантійний термін» Договору підряду від 14.12.2023 № 271 (далі – Договір № 271), укладеного за результатами проведення закупівлі відповідно до тендерної пропозиції учасника - переможця ПП «БПК «ФОРСАЙТ», зазначено, що строк гарантії на виконані роботи становить 5 років з моменту підписання сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт.
Умовами додаткової угоди від 14.12.2023 № 1 до Договору № 271 внесено зміни до пункту 8.1 розділу «Гарантійний термін» Договору згідно з якими строк гарантії на виконані роботи становить 10 років.
Відповідно до пункту 5 розділу «Укладення договору підряду» Загальних умов, однією з істотних умов договору підряду є гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва).
З якої причини умовами додаткової угоди від 14.12.2023 № 1 до Договору № 271 внесено зміни до такої істотної умови Договору № 271, як строк гарантії на виконані роботи в той час, як внесення таких змін не відповідає вимогам пункту 19 Особливостей щодо зміни істотних умов договору про закупівлю та умовам пункту 12.2 розділу 12 «Порядок внесення змін до Договору та його розірвання» Договору № 271, якими не передбачено внесення змін до такої істотної умови договору, як строк гарантії на виконані роботи?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0ae265313056435eb17be22f195eee88
Назва:
«Реконструкція приміщень №№ 31,32,33 під встановлення медичного обладнання (МРТ) у громадському будинку літ. «А-2» «Головний корпус», який розташований за адресою: м. Харків, вул. Лісопарківська, 4», 45454000-4 Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника ( UA-2023-11-08-011447-a).
Дата опублікування:
08.02.2024 20:03
Опис:
Пояснення замовника у вкладенні.
Номер:
7bd789fb180040e98e7023fc107577a4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.02.2024 17:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція приміщень №№ 31,32,33 під встановлення медичного обладнання (МРТ) у громадському будинку літ. «А-2» «Головний корпус», який розташований за адресою: м. Харків, вул. Лісопарківська, 4» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-08-011447-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. З якої причини умовами пункту 12.2 розділу 12 «Порядок внесення змін до Договору та його розірвання» проекту договору підряду, викладеного в Додатку 4 до тендерної документації (далі – Проект договору підряду), визначено строк дії договору про закупівлю однією з істотних умов цього договору, в той час, як згідно з вимогами пункту 5 розділу «Укладення договору підряду» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), строк дії договору не є істотними умовами договору підряду?
2. З якої причини умовами пункту 12.2 розділу 12 «Порядок внесення змін до Договору та його розірвання» Проекту договору підряду не визначено істотними умовами договору строки початку та закінчення робіт та гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) в той час, як згідно з вимогами пункту 5 розділу «Укладення договору підряду» Загальних умов вищевказані умови є істотними умовами договору?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9f8ad514e9da4287bd7cb50fcf73b298
Назва:
«Реконструкція приміщень №№ 31,32,33 під встановлення медичного обладнання (МРТ) у громадському будинку літ. «А-2» «Головний корпус», який розташований за адресою: м. Харків, вул. Лісопарківська, 4», 45454000-4 Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника ( UA-2023-11-08-011447-a).
Дата опублікування:
13.02.2024 15:30
Опис:
Пояснення замовника у вкладенні.
Номер:
1a61949d72d749f4980b7e4152ec3b3b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.02.2024 12:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція приміщень №№ 31,32,33 під встановлення медичного обладнання (МРТ) у громадському будинку літ. «А-2» «Головний корпус», який розташований за адресою: м. Харків, вул. Лісопарківська, 4» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-08-011447-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Надайте інформацію та документи, підтверджуючі наявність підстав для внесення змін до договору від 14.12.2023 № 271 згідно з додатковою угодою від 25.12.2023 № 2 в частині продовження строку виконання робіт та строку дії вищевказаного договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9f4097f21ae446f1ae84b0acacc5c7c7
Назва:
«Реконструкція приміщень №№ 31,32,33 під встановлення медичного обладнання (МРТ) у громадському будинку літ. «А-2» «Головний корпус», який розташований за адресою: м. Харків, вул. Лісопарківська, 4», 45454000-4 Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника ( UA-2023-11-08-011447-a).
Дата опублікування:
20.02.2024 15:36
Опис:
Пояснення замовника у вкладенні.