-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Обладнання та предмети довгострокового використання для КНП «ЧМРОП «Астра»
Завершена
2 782 839.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 828.39 UAH
мін. крок: 1% або 27 828.39 UAH
Номер:
b75c8bd86f52442da6f426eb486f54b7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-30-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.01.2024 00:00
Період моніторингу:
30.01.2024 14:49 - 21.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.01.2024 № 7-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 30.01.2024 № 7-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2023-11-08-006964-a від 08.11.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕДРЕХАБ», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому при наданні інформації порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Черкаська міська реабілітаційно-оздоровча поліклініка «Астра» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.11.2023 за №26, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДРЕХАБ» (далі - ТОВ «МЕДРЕХАБ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.12.2023 за №28, повідомлення про намір укласти договір від 06.12.2023 року, договір про закупівлю від 12.12.2023 за №114, додаткові угоди від 29.12.2021 за №1 та за №2, пояснення Замовника від 13.02.2024 отримане через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області 30.01.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, визначив його очікувану вартість та посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На зазначений запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, Замовник, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону пояснення через електронну систему закупівель надав несвоєчасно (13.02.2024 – на десятий робочий день).
Період усунення порушень:
16.02.2024 14:30 - 02.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.02.2024 14:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень: допущені порушення розглянуті на нараді у директора ЗОЗ 22.02.2024, проведено навчально-роз"яснювальну роботу за участю уповноважених осіб ЗОЗ щодо недопущення у подальшому при наданні інформації порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі". Протокол №10 від 22.02.2023 року додається.
Дата публікації звіту:
23.02.2024 13:53
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
23.02.2024 15:17
Запити/Пояснення
Номер:
f05bdf18445f4ecd94821ec288bdd16c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
30.01.2024 17:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Обладнання та предмети довгострокового використання для КНП «ЧМРОП «Астра», ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-08-006964-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
81cf6e57630c41c8873af4d73352ff86
Назва:
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? 2. Необхідно надати посилання на сторінку власног
Дата опублікування:
13.02.2024 15:03
Опис:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено Замовником на підставі потреби за основним профілем діяльності закладу охорони здоров»я з урахуванням участі у програмі державних медичних гарантій населення України за пакетами медичних послуг
2023 https://nszugovua-my.sharepoint.com/personal/public_tender_nszu_gov_ua/_layouts/15/onedrive.aspx?id=%2Fpersonal%2Fpublic%5Ftender%5Fnszu%5Fgov%5Fua%2FDocuments%2F%D0%94%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B8%2F2023%2F%D0%A1%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B0%20%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B3%D0%B0&ga=1),
2024 https://nszugovua-my.sharepoint.com/personal/public_tender_nszu_gov_ua/_layouts/15/onedrive.aspx?ga=1&id=%2Fpersonal%2Fpublic%5Ftender%5Fnszu%5Fgov%5Fua%2FDocuments%2F%D0%94%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B8%2F2024%2F%D0%A1%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B0%20%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B3%D0%B0
Ліцензійний реєстр МОЗ - https://moz.gov.ua/licenzijnij-reestr
Затвердження коштів на придбання товарів здійснюється у відповідності до бюджетного та спеціального законодавства відповідної сфери діяльності Замовника виходячи із реальної річної потреби відповідних товарів, робіт та послуг в межах передбачених кошторисом доходів та видатків на відповідний рік бюджетних асигнувань за відповідним кодом економічної класифікації видатків з урахуванням внесених до кошторису змін як за спеціальним , так і загальним фондами. Очікувана вартість товарів здійснювалася за методом порівняння ринкових цін, яка базувалася на зборі та аналізі цінової інформації з реального ринку, на запиті комерційних пропозицій постачальників подібних товарів, на аналізі реальних угод на відповідному ринку, з урахуванням індексу цін.
2. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КНП "Черкаська міська реабілітаційно-оздоровча поліклініка «Астра» (далі – КНП «ЧМРОП «Астра») є одержувачем бюджетних коштів. КНП «ЧМРОП «Астра» не є бюджетною установою, а є комунальним некомерційним підприємством, не є як наслідок розпорядником бюджетних коштів, не є суб‘єктом господарювання державного сектору економіки (суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів – ст. 22 Господарського кодексу України). Беручи до уваги вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», КНП «ЧМРОП «Астра» не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному веб-сайті. Відповідно до частини 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (надалі мовою оригіналу). «4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель; {Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020} 2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів; 3) Конституційному Суду України, Верховному Суду, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про судоустрій і статус суддів” та процесуального законодавства; {Підпункт 3 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 52 від 29.01.2020} 4) Рахунковій палаті - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 98 Конституції України та Закону України “Про Рахункову палату”; 5) Апарату Ради національної безпеки і оборони України - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 107 Конституції України та Закону України “Про Раду національної безпеки і оборони України”; 6) Центральній виборчій комісії - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Центральну виборчу комісію”; 7) Національному антикорупційному бюро - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Національне антикорупційне бюро України”. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.» Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною, крім того у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднювати інформацію про закупівлі на сторінці власного веб-сайту, так як по-перше відсутній відповідний функціонал, по-друге для його вдосконалення потрібно залучити відповідних фахівців та оплатити відповідні послуги, проте фінансування на подібні послуги на сьогоднішній день відсутнє. При вдосконалені фунціоналу сторінки власного веб-сайту Замовником в частині доповнення відповідних розділів/тегів будуть враховані рекомендації Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р та розроблені відповідні заходи після закінчення військового стану та припинення заходів із розповсюдження інформації яка потенційно може бути віднесена згідно закону України «Про інформацію» до інформації з обмеженим доступом по відношенню до КІ.
З аналогічного питання ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ проводила моніторинг (посилання – UA-M-2021-08-05-000011) та встановила ідентичну вимогу та встановила ідентичну вимогу (далі мовою оригіналу): «Запит про надання пояснень Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.» В свою чергу Замовник надав наступне пояснення (далі мовою оригіналу) «Надання пояснень Розглянувши Ваш запит на пояснення, повідомляємо наступне. Потреба у фармацевтичній продукції (лікарські засоби) формувалась у відповідності до медичних протоколів лікування, надання невідкладної медичної допомоги, згідно яких фахівці Замовника (лікарі, фармацевти) надавали перелік препаратів, які мають бути в наявності. Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі були зазначені виходячи з потреби замовника, сфери використання та практичних рекомендацій лікарів, а також з урахуванням сумісного роз`яснення МЕРіТУ та МОЗУ від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810 та інших рекомендацій Уповноваженого органу у сфері закупівель та медицини, тобто відповідних міністерств (дані рекомендації доступні для перегляду на офіційному сайті відповідного міністерства). Стосовно очікуваної вартості предмета закупівлі, дана вартість була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРіТУ № 275 від 18.02.2020 та реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби (який знаходиться у відкритому доступі на офіційному сайті МОЗУ), а також з урахуванням розміру граничної надбавки у відповідності до постанови КМУ від 3 квітня 2019 р. № 426 (редакція від 31.03.2021). Стосовно сторінки власного веб-сайту, на якому рекомендовано розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до частини 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (надалі мовою оригіналу) «4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель; {Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020} 2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів; 3) Конституційному Суду України, Верховному Суду, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про судоустрій і статус суддів” та процесуального законодавства; {Підпункт 3 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 52 від 29.01.2020} 4) Рахунковій палаті - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 98 Конституції України та Закону України “Про Рахункову палату”; 5) Апарату Ради національної безпеки і оборони України - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 107 Конституції України та Закону України “Про Раду національної безпеки і оборони України”; 6) Центральній виборчій комісії - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Центральну виборчу комісію”; 7) Національному антикорупційному бюро - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Національне антикорупційне бюро України”. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.» Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною, крім того у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднювати інформацію про закупівлі на сторінці власного веб-сайту, так як по-перше відсутній відповідний функціонал, по-друге сторінка веб-сайту не функціонує, по-третє для його вдосконалення та поновлення його функціонування потрібно залучити відповідних фахівців та оплатити відповідні послуги, фінансування на подібні послуги на сьогоднішній день відсутнє. При відновлені фунціоналу сторінки власного веб-сайту Замовником будуть враховані рекомендації Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р та розроблені відповідні заходи.» Результат даного моніторингу: «Порушення не виявлено». Крім того, звертаємо Вашу увагу що не виконання рекомендацій Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 не підпадає під відповідальність передбачену нормою статті 164-14 КуПАП, по тексту якої чітко визначено перелік правопорушення у сфері публічних закупівель. А також, згідно із визначення поняття «адміністративне правопорушення» та його ознак, складу, дані дії Замовника під час вивчення ринку, характеристик предмету закупівлі, мету використання, а також розрахунку очікуваної вартості – не кваліфікується як таке правопорушення, Замовник діяв в межах та спосіб визначений, чинним законодавством України у сфері публічних закупівель на момент проведення процедури закупівлі даного товару. Сподіваємось, що міжрегіональні територіальні органи державного фінансового контролю мають єдиний підхід до кваліфікацій правопорушень та беруть до уваги результатами проведення моніторингу закупівель, а також узагальнюють та приймають ідентичні рішення (висновки) з ідентичних питання моніторингу.