• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Навантажувач фронтальний LiuGong CLG855H

Завершена

3 300 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 87334b80b620469e8aeebe822fbf31bd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-15-000117
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.01.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 15.01.2024 15:52 - 06.02.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 15.01.2024 № 5 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.01.2024 № 5 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 27 UA-2023-11-08-005619-a 08.11.2023 Суботцівське сільськогосподарське комунальне підприємство "Сількомунгосп" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 957-91-05, d.d.puhach@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для застосування закупівлі без використання електронної системи, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом з урахуванням Особливостей – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для застосування закупівлі без використання електронної системи, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік UA-P-2023-11-08-001740-c Суботцівського сільськогосподарського комунального підприємства "Сількомунгосп" (далі Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол розкриття тендерних пропозицій, наказ "Про затвердження обґрунтування підстави для здійснення закупівлі" від 06.11.2023 №58, обґрунтування підстави, договір про закупівлю від 06.11.2023 № 19/2023, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 24.01.2023 на запит Східного офісу Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 06.02.2024 16:05 - 10.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 06.02.2024 16:05

Запити/Пояснення