-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Обладнання інформаційно-комунікаційних систем
Завершена
37 787 265.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 188 936.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 188 936.33 UAH
Номер:
488c5183d5cc4c5a9b8ad35d34ab526e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-22-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.12.2023 00:00
Період моніторингу:
22.12.2023 14:19 - 13.01.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.12.2023 No 362
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 року No 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну
аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року No 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до
переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
30 UA-2023-11-07-016320-a 07.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, своєчасності надання роз’яснень на запитання до процедури, розгляду пропозиції ТОВ «АЙТІ ЕВЕРЕСТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), своєчасності надання роз’яснень на запитання щодо інформації, зазначеної в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.11.2023 № 62/1/СЗ, реєстр отриманих пропозицій, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АЙТІ ЕВЕРЕСТ» (далі – ТОВ «АЙТІ ЕВЕРЕСТ»), повідомлення про намір укласти договір від 22.11.2023, договір від 04.12.2023 № 469Д на суму 37 014 438,00 грн з ПДВ, додаткову угоду від 19.12.2023 № 1/541Д, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 29.12.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
08.01.2024 18:18 - 12.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.01.2024 18:18
Запити/Пояснення
Номер:
330a5ccf69264439839486ed516cddd4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.12.2023 16:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі обладнання інформаційно-комунікаційних систем (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-07-016320-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bcf7d16c762f438a874b6707d27fc995
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
29.12.2023 14:44
Опис:
На виконання частини п’ятої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” на запит Державної аудиторської служби України щодо спрощеної закупівлі обладнання інформаційно-комунікаційних систем – код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 30210000-4 “Машини для обробки даних (апаратна частина)”, ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-07-016320-а, військова частина А0515 інформує про таке.
Розмір бюджетного призначення (субвенція з місцевого бюджету) визначено з метою покриття штатно-табельної потреби, у тому числі необхідності заміни обладнання, знищеного в результаті неодноразових обстрілів військових об’єктів, відповідно до результатів аналізу ринку та затверджених розрахунків.
Технічні та якісні характеристики предметів закупівлі визначено з урахуванням таких критеріїв: ціна, вартість життєвого циклу (гарантійне та післягарантійне обслуговування, ремонтопридатність, ресурс напрацювання тощо); наявність у військових частинах такого типу обладнання та підготовлених фахівців, здатних після гарантійного строку здійснювати самостійне обслуговування та ремонт такого обладнання.
Водночас укладанню договору про закупівлю обладнання інформаційно-комунікаційних систем передує погодження Міністерством цифрової трансформації України (вих. №1/06-2-14665 від 01.12.2023, додається).
Розрахунок очікуваної вартості предметів закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку шляхом отримання інформації (комерційних пропозицій) від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі. Визначення очікуваної вартості предметів закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
Комерційні пропозиції отримано від ТОВ “МарМакс-Тех”, ТОВ “Севен Ай Ті” та ТОВ “ГРАФІКАПРОМ” (додаються).
На виконання вимог частини другої статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” переможцем – ТОВ “АЙТІ ЕВЕРЕСТ” під час укладання договору про закупівлю надано Інформаційну довідку щодо надання повноважень на укладання Договору, Рішення учасника № 04-23 та Інформаційну довідку щодо ліцензії (додаються).