-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Модернізація ліфтового обладнання житлового будинку на вул. Наукова, 10а (1 під'їзд) у м. Львові (капітальний ремонт)
Завершена
2 099 081.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 495.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 495.40 UAH
Номер:
387cba98402743d7bc88ec98c034899d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-15-000140
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 16:17 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 Одеса № 10
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 15.01.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.01.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.01.2024 № 10
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
5 UA-2023-11-07-015818-a 07.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення строків оприлюднення тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення ТД встановлено порушення пункту 24 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, оприлюднення тендерної документації у строки, визначені Особливостями, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 01 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), своєчасності оприлюднення ТД, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Франківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.11.2023 № 1/ВТ4, тендерну пропозицію учасника приватне підприємство «Спеціалізована ремонтно-будівельна компанія «ПОРТАЛ», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 16.11.2023 № 3/ВТ4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.11.2023, договір про закупівлю від 24.11.2023 № 154, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 27.11.2023, 02.01.2024 та 26.01.2024, додаткові угоди від 27.11.2023 № 1, від 29.12.2023 № 2 та від 24.01.2024 № 3, пояснення та документи Замовника, отримані 29.01.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення ТД встановлено.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзацу 5 пункту 28 Особливостей у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту.
Водночас відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Відповідно до частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 6 (для переможця).
Отже, виходячи зі змісту частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД перелік документів, які повинен надати переможець процедури закупівлі, на підтвердження відсутності підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, міститься саме у Додатку 6 до ТД.
Проте відповідно до даних електронної системи закупівель у межах цієї процедури закупівлі Додаток 6 до ТД відсутній, тобто Замовник не оприлюднив зазначений Додаток 6 до ТД у строки, визначені пунктом 24 Особливостей.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 24.01.2024 щодо неоприлюднення в електронній системі закупівель Додатка 6 до ТД Замовник 29.01.2024 надав пояснення, в якому зазначив, що Додаток 6 до тендерної документації відповідно до частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» до тендерної документації, де розміщувався перелік документів, які повинен надати замовнику переможець процедури закупівлі на підтвердження підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, під час оприлюднення закупівлі завантажувався, але з технічних причин (збою), незалежних від замовника, виявлено відсутність додатку. Також Замовник долучив до пояснення окремим файлом Додаток 6 до ТД, в якому наявний перелік документів, які повинен надати переможець процедури закупівлі, на підтвердження відсутності підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту неоприлюднення Додатка 6 до ТД у строки, визначені пунктом 24 Особливостей, а навпаки підтверджує факт відсутності цього додатку в електронній системі закупівель під час проведення цієї процедури закупівлі.
Отже, на порушення пункту 24 Особливостей Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель ТД в частині Додатка 6 до ТД у строки, визначені цим пунктом Особливостей.
Період усунення порушень:
01.02.2024 17:21 - 16.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.02.2024 17:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Франківська районна адміністрація Львівської міської ради стосовно проведення Південним офісом Державної Аудиторської служби України Одеса моніторингу щодо закупівлі, опублікованої в електронній системі закупівель Prozorro за №UA-2023-11-07-015818-a повідомляє, що вказане у висновку порушення (технічне) взято до уваги. Відповідно до положень Кодексу України про адміністративні правопорушення, замовник не наділений повноваженнями притягувати посадових осіб органів місцевого самоврядування до відповідальності. Уповноваженій особі рекомендовано вдосконалювати свої знання та навички на навчанні, лекції та вебінарі з питань публічних закупівель, нормативно-правового регулювання договірних відносин, здійснювати перевірку внесеної на електронному майданчику опублікованої інформації та документів до закупівлі, в подальшому проводити закупівлі з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель та інших нормативно-правових актів.
Дата публікації звіту:
06.02.2024 15:09
Запити/Пояснення
Номер:
1828919332904c6f8046ab542407b29b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.01.2024 18:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може пояснити неоприлюднення в електронній системі закупівель Додатка 6 до тендерної документації, в якому відповідно до частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації має бути перелік документів, які повинен надати замовнику переможець процедури закупівлі на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами)?
3. Надати інформацію щодо стану виконання укладеного за результатами цієї процедури закупівлі договору про закупівлі (із зазначенням суми виконання), наявності/відсутності заборгованості, зокрема кредиторської.
У разі невиконання підрядником робіт у термін, визначений договором про закупівлю (грудень 2023 року), надати пояснення чому Замовником не продовжено термін виконання робіт, зокрема з урахуванням додаткової угоди від 29.12.2023 № 2?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
eb5fffc2adb74808ba03387797d94711
Назва:
Про надання відповіді на запит
Дата опублікування:
29.01.2024 14:28
Опис:
На Ваш електронний запит про надання пояснень від 24.01.2024 щодо закупівлі «Модернізація ліфтового обладнання житлового будинку на вул. Наукова, 10а (1 під'їзд) у м. Львові (капітальний ремонт)» (UA-2023-11-07-015818-а) у межах проведення моніторингу (UA-M-2024-01-15-000140) повідомляємо наступне:
1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення (витрат) - очікувана вартість робіт визначена відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, розмір бюджетного призначення затверджується ухвалою Львівської міської ради «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік». Обгрунтування технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі -відповідно до Технічного завдання/технічної специфікації проводилось у відповідності до розробленої проектно-кошторисної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Вартість робіт розраховуються відповідно до діючих вимог, стандартів та нормативів, з врахуванням вартості використання техніки та обладнання, паливно-мастильних матеріалів, витратних матеріалів, доставку обладнання, необхідної техніки та працівників відповідно кваліфікації на місце виконання робіт та інші витрати, згідно з чинним законодавством. Вартість закупівлі сформована відповідно до проектно-кошторисної документації, зведеного кошторисного розрахунку та експертного звіту. Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами)» техніко-економічне обгрунтування та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені на офіційному веб-сайті Львівської міської ради https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/frankivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik/26970 за ідентифікатором закупівлі UA-2023-11-07-015818-а.
2. Додаток 6 до тендерної документації відповідно до частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації», де розміщувався перелік документів, які повинен надати замовнику переможець процедури закупівлі на підтвердження підстав, визначених пунктом 47 Особливостей здійснення здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), під час оприлюднення закупівлі завантажувався, але з технічних причин (збою), незалежних від замовника, виявлено відсутність додатку. Зазначаємо, що вимоги Додатку 6 тендерної документації продубльовані в Розділі 5. Оцінка тендерної пропозиції п. 3 Відхилення тендерних пропозицій: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 3) переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей». Зазначаємо, що учасником-переможцем в термін завантажено всі необхідні документи, визначені пунктом 47 Особливостей здійснення здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
3. Договір №154 від 24.11.2023 виконаний в межах бюджетних асигнувань, передбачених на 2023 рік, на суму 1452778,00 грн. (акт виконаних робіт додається). Додатком 2 від 29.12.2023 до договору №154 від 24.11.2023 визначено, що вартість робіт, що фінансується з бюджету розвитку становить 1806282,76 грн., з них сума договору, що підлягає виконанню у 2023 році становить 1452778,00 грн., а відповідно до п.2.1.4 - сума, яка підлягає виконанню в наступному бюджетному періоду становитиме 353504,76 грн. за умови виділення фінансування замовнику, що ї є пролонгацією договору №154 від 24.11.2023. Відтак, електронній системі закупівель при внесенні повідомлення про внесення зміни договору в електронному полі «строк дії договору» зазначено термін дії договору 31.12.2024. Також, Замовником додатковою угодою №3 від 24.01.2023 внесено зміни до п.9.1 договору №154 від 24.11.2023, відповідно до якого чітко прописано термін дії договору - до 31.12.2024р. (додаткова угода №3 додається).