• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт протирадіаційного укриття опорного закладу «Вашківецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів» за адресою: вул. Грушевського, 3 м. Вашківці Вижницького району Чернівецької області

Завершена

2 057 444.40 UAH з ПДВ
Номер: 44e9ba0dddd94af5bf2b525020363c47
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-13-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.12.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 13.12.2023 16:52 - 04.01.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 12.12.2023 № 225 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/13979-2023 від 04.12.2023 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби Від 12 .12.2023 № 225 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 13 UA-2023-11-07-015077-a 07.11.2023 Вашківецька міська рада Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, укладення договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922 – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, укладення договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вашківецької міської ради ID: UA-P-2023-11-07-005476-a на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-11-07-015077-a, протокол розкриття, договір від 07.11.2023 № 433 на суму 2 057 444,40 грн, укладений між замовником Вашківецькою міською радою та підрядником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТЕЛІТ", пояснення замовника надані 26.12.2023, 27.12.2023 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 21.12.2023, 25.12.2023.
Період усунення порушень: 03.01.2024 15:41 - 09.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 03.01.2024 15:41

Запити/Пояснення