-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт протирадіаційного укриття опорного закладу «Вашківецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів» за адресою: вул. Грушевського, 3 м. Вашківці Вижницького району Чернівецької області
Завершена
2 057 444.40
UAH з ПДВ
Номер:
44e9ba0dddd94af5bf2b525020363c47
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-13-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.12.2023 00:00
Період моніторингу:
13.12.2023 16:52 - 04.01.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
12.12.2023 № 225
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/13979-2023 від 04.12.2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 12 .12.2023 № 225
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2023-11-07-015077-a 07.11.2023 Вашківецька міська рада Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, укладення договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922 – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, укладення договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вашківецької міської ради ID: UA-P-2023-11-07-005476-a на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-11-07-015077-a, протокол розкриття, договір від 07.11.2023 № 433 на суму 2 057 444,40 грн, укладений між замовником Вашківецькою міською радою та підрядником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТЕЛІТ", пояснення замовника надані 26.12.2023, 27.12.2023 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 21.12.2023, 25.12.2023.
Період усунення порушень:
03.01.2024 15:41 - 09.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
03.01.2024 15:41
Запити/Пояснення
Номер:
6b9f1afba269436fb4b024ad63f15811
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
21.12.2023 17:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-11-07-015077-a), проведеної Вашківецькою міською радою (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти, тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТЕЛІТ" (код ЄДРПОУ 43543770), з яким укладений договір про закупівлю робіт від 07.11.2023 №433 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
05c1fc5323f444d4946872ecda6f9e10
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.12.2023 10:38
Опис:
Розглянувши запит про надання пояснень від 21.12.2023, що виникли в ході проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття опорного закладу «Вашківецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів» за адресою: вул. Грушевського, 3 м. Вашківці Вижницького району Чернівецької області» (ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-07-015077-a), надаємо пояснення з поставлених питань.
Щодо питання першого.
Закупівля робіт здійснюється з метою забезпечення безпечних умов перебування учасників освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти шляхом проведення капітального ремонту протирадіаційного укриття опорного закладу «Вашківецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів», з урахуванням технічного стану об’єкта та у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281.
Мінекономіки наказом від 18.02.2020 № 275 затверджено Примірну методику розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика), відповідно до якої передбачено визначення очікуваної вартості окремо для товарів та послуг та окремо для робіт. Відповідно до Методики, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва» (наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі — Настанова)). Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Мінекономіки після прийняття Кошторисних норм рекомендовано замовникам при визначенні предмета закупівлі робіт керуватися саме цим документом. (Лист Мінекономіки «Щодо визначення предмета закупівлі робіт у зв’язку із прийняттям та затвердженням кошторисних норм України» від 29.11.2021 № 3304-04/56247-06 та лист Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації та Експертного звіту (позитивний) №43889 від 25.08.23.
Замовником 04.10.2023 оголошено відкриті торги з особливостями по даному об’єкту. Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2023-10-04-011966-a. Дана закупівля була автоматично відмінена електронною системою закупівель внаслідок неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, відповідають технічному завданню, що було завантажено замовником у тендерній документації до закупівлі за ідентифікатором ID: UA-2023-10-04-011966-a і розробленої відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації. Відповідно до пункту 5.1. Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва замовником надано договірну ціну у складі договору №433 від 07.11.2023 завантаженого до закупівлі, яка розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Як наслідок, договірна ціна у складі договору завантаженому до закупівлі розрахована відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу в установленому порядку (Експертний звіт (позитивний) №43889 від 25.08.23 (додається)).
Щодо питання другого.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на офіційному вебсайті Вашківецької міської ради у розділі «Постанова 710» за посиланням: https://vashkivetska-gromada.gov.ua/news/1703256441/.
Щодо питання третього.
Замовником було оголошено тендер на закупівлю робіт з капітального ремонту протирадіаційного укриття опорного закладу «Вашківецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів» за адресою: вул. Грушевського, 3 м. Вашківці Вижницького району Чернівецької області» шляхом застосування процедури відкритих торгів, відповідно до оголошення, розміщеного в електронній системі закупівель №UA-2023-10-04-011966-a. Дана закупівля була автоматично відмінена електронною системою закупівель внаслідок неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах (звіт про результати проведення процедури закупівлі додається). Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника, з урахуванням технічного стану об’єкта, задля забезпечення безпечних умов перебування учасників освітнього процесу в освітньому закладі та стислих термінів виконання робіт, Замовник здійснив закупівлю за предметом: «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття опорного закладу «Вашківецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів» за адресою: вул. Грушевського,3 м. Вашківці Вижницького району Чернівецької області» шляхом укладання Договору про закупівлю робіт №433 від 07.11.2023 без застосування відкритих торгів на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
Щодо питання четвертого.
У зв’язку з дією правового режиму воєнного стану в Україні, що призвело до припинення діяльності значної кількості підприємств будівельної галузі та зменшення об’ємів виконання робіт через недостатню кількість кваліфікованих кадрів, або відсутністю матеріально-технічних ресурсів, жоден учасник не подав свою тендерну пропозицію для участі у відкритих торгах, що були оголошені 04.10.2023 (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2023-10-04-011966-a). Зважаючи на вищезазначене, замовником проведено роботу щодо реалізації вказаного проекту з підрядними організаціями та отримано три комерційні пропозиції, як це передбачено Примірною Методикою розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика), затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. За результатами розгляду отриманих цінових пропозицій обрано підрядника ТОВ «ГАРАНТЕЛІТ», оскільки цінові пропозиції інших підрядників перевищували очікувану вартість предмета закупівлі (копії листування з потенційними виконавцями робіт додаються). Критерієм оцінки була запропонована вартість капітального ремонту за визначеним об’єктом будівництва. Зауважень стосовно роботи підрядника не має.
З огляду на викладене, замовником дотримано всіх вимог чинного законодавства та в складні часи для нашої країни організовано та забезпечено реалізацію проекту, задля захисту працівників школи та дітей від факторів небезпеки, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій у мирний час та дії засобів ураження в особливий період.
Номер:
55e38d25964f4a6e8db7479d52597ae7
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.12.2023 17:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.12.2023 00:00
Опис:
Питання для пояснення додаються у файлі
Номер:
f6ef4d2f2d984813a08b030f557a4fd9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.12.2023 18:01
Опис:
Розглянувши запит про надання пояснень від 25.12.2023, що виникли в ході проведення моніторингу процедури закупівлі, надаємо пояснення, інформацію та документи з поставлених питань.
ТОВ "ГАРАНТЕЛІТ" підтвердило технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, встановлені в Додатку 2 та кваліфікаційні вимоги, встановлені у Додатку 3 до тендерної документації у закупівлі UA-2023-10-04-011966-a, за відміненою процедурою через відсутність пропозицій, шляхом надання замовнику в повному обсязі документів, відповідно до вимог, що були визначені у тендерній документації.
Так, розділом ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у закупівлі №UA-2023-10-04-011966-a зазначено, зокрема, що інформація про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі подається у вигляді Додатку 2 шляхом зазначення відповідної інформації. Водночас, в Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (СПЕЦИФІКАЦІЯ)» наведена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та передбачено необхідність учаснику надати згоду про підтвердження відповідності, запропонованих робіт, усім технічним, якісним та кількісним характеристикам, встановленим до предмету закупівлі та повідомлення, що у разі визнання його переможцем процедури закупівлі та укладення договору із замовником про виконання робіт, він згоден та підтверджує свою можливість і готовність дотримуватись усіх вимог замовника, зазначених у технічному завданні (специфікації) та тендерній документації.
ТОВ "ГАРАНТЕЛІТ" листом від 27.10.2023р. №02-Т повідомило про зобов’язання провести вчасно, якісно та в повному обсязі відповідно до вимог замовника, роботи по об’єкту «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття опорного закладу «Вашківецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів» за адресою: вул. Грушевського, 3 м. Вашківці Вижницького району Чернівецької області» та надало документи, які підтверджують відповідність ТОВ "ГАРАНТЕЛІТ" вимогам, визначеним замовником в тендерній документації у закупівлі №UA-2023-10-04-011966-a.
Лист від 27.10.2023р. №02-Т та документи, якими ТОВ "ГАРАНТЕЛІТ" підтвердило інформацію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно Додатку 2, та відповідність кваліфікаційним вимогам, встановленим у Додатку 3 додаються.