-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
15110000-2 М’ясо (м’ясо яловиче 2 категорії) на 1 півріччя 2024 року
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля
Завершена
2 944 936.99
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 449.37 UAH
мін. крок: 1% або 29 449.37 UAH
Номер:
07f4f2ceb6364a5d88b2cfb2ba920a54
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-22-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2024 00:00
Період моніторингу:
22.01.2024 18:15 - 13.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2024 № 16
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-11-07-011614-a 07.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент проведення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.11.2023 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 15.11.2023, протокол розкриття від 17.11.2023, тендерну пропозицію ФОП «Шевченко Олександр Дмитрович» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.11.2023 № 05/11, договір від 28.11.2023 № 633, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 29.01.2024, оприлюднену через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції учасників ФОП «Шевченко Олександр Дмитрович», з ціновою пропозицією 2 585 250,00 гривень з ПДВ, ФОП «Кликов Ігор Миколайович», з ціновою пропозицією 2 585 250,02 гривень з ПДВ, ФОП «Ніколаєнко Андрій Юрійович», з ціновою пропозицією 2 746 884,35 гривень з ПДВ.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ФОП «Шевченко Олександр Дмитрович» з ціною 2 585 250,00 гривень.
Період усунення порушень:
14.02.2024 16:28 - 20.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.02.2024 16:28
Запити/Пояснення
Номер:
b805b77d5ea54ee7a83a0e4d69088186
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2024 18:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі м’яса (м’ясо яловиче 2 категорії) на 1 півріччя 2024 року (код ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-07-011614-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ba517126f4a44347a07ffe01204c922a
Назва:
Відповідь з додатками
Дата опублікування:
29.01.2024 15:14
Опис:
КУ Миколаївський зоопарк у рамках проведення моніторінгу закупівлі товару за кодом ДК 15110000-2 М'ясо (м'ясо яловиче 2 катеорії, напівтуші) надає пояснення з додатками:
1. Потреба кормів на І півріччя 2024р.
2. Службова записка ПЕВ щодо необхідності придбання товару з очікуваною вартістю предмета закупівлі.
3. Акт моніторінгу ринку товару від 23.10.2023р.
4. Комерційніа пропозицція ФОП Шевченко О.Д.
5. Комерційна пропозиція ТОВ "ТД "БЕКОН".