-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Заходи з енергозбереження. Капітальний ремонт закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Зірочка» Болехівської міської ради, Калуського району, Івано-Франківської області по вул. Коперника, 2 в м. Болехові»
Завершена
3 660 486.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 302.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 302.43 UAH
Номер:
63fe55fee4d845a2ad8132db1c967e90
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-07-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.12.2023 00:00
Період моніторингу:
07.12.2023 14:10 - 29.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.12.2023 №87-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 07.12.2023 №87-3
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-11-07-010920-a 07.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Фаворит-ІФ» встановлено порушення вимог пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 14 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 04.11.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 10.11.2023 №106 (далі – ТД), перелік змін до ТД, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємства «Фаворит-ІФ» (далі – ПП «Фаворит-ІФ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 18.11.2023 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.11.2023 №110, повідомлення про намір укласти договір від 20.11.2023 року, договір від 04.12.2023 №132/023, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 13.12.2023 року та від 13.12.2023 року, додаткову угоду від 13.12.2023 №1, звіт про виконання договору про закупівлю від 13.12.2023 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 18 листопада 2023 року, в якому зобов’язано учасника ПП «Фаворит-ІФ» завантажити локальний кошторис, який відноситься до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (підпункт 3.7.2 пункту 3.7 розділу 3 ТД).
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Поряд з цим, у підпункті 3.7.2 пункту 3.7 розділу 3 ТД Замовник зазначив, що: «Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати:
- розрахунок договірної ціни. Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК-5, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника. Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за № 281.
- пояснювальну записку;
- локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проект календарного графіку виконання робіт (під час укладання договору календарний графік може бути відкориговано щодо проміжних робіт. Кінцевий строк виконання робіт може змінюватися виключно у випадках, передбачених законом).
Однак, в складі своєї тендерної пропозиції ПП «Фаворит-ІФ» не надано локальний кошторис, складений відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу.
Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції ПП «Фаворит-ІФ» Замовником неправомірно розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 18 листопада 2023 року, в якому зобов’язано ПП «Фаворит-ІФ» завантажити локальний кошторис, що є порушенням вимог пункту 43 Особливостей та відповідно на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «Фаворит-ІФ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Також, згідно підпункту 3.7.4 пункту 3.7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 ТД учасник надає гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам проектів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. із зазначенням гарантійних строків експлуатації об’єкта (зазначити термін не менший чим в проекті договору). Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Однак, в складі своєї тендерної пропозиції ПП «Фаворит-ІФ» вищевказаний гарантійний лист не надано.
Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «Фаворит-ІФ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень:
14.12.2023 11:02 - 29.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.12.2023 11:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв’язку з неможливістю усунути порушення, які виникли під час закупівлі UA-2023-11-07-010920-a , сторони дійшли згоди розірвати договір № 132/023 від 04.12.2023 для усунення порушень виявлених під час проведення моніторингу ДАСУ. Додаткова угода на розірвання(припинення) дії договору закупівлі UA-2023-11-07-010920-a оприлюднена в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту:
20.12.2023 09:31
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
21.12.2023 10:08
Запити/Пояснення
Номер:
4f58447194fd4db1b3cc588e770b136c
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
08.12.2023 10:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету ««Заходи з енергозбереження. Капітальний ремонт закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Зірочка» Болехівської міської ради, Калуського району, Івано-Франківської області по вул. Коперника, 2 в м. Болехові»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-07-010920-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
42ab6517a5ea4dc691e5abff79be6fca
Назва:
«Заходи з енергозбереження. Капітальний ремонт закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Зірочка» Болехівської міської ради, Калуського району, Івано-Франківської області по вул. Коперника, 2 в м. Болехові» (Код ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Дата опублікування:
13.12.2023 14:38
Опис:
На Ваше питання щодо закупівлі UA-2023-11-07-010920-a управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради надає пояснення та документи.
Питання 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь:
Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення на 2023 рік згідно рішення сесії Болехівської міської ради від 30.12.2022 №02-23/22 «Про бюджет Болехівської територіальної громади на 2023 рік» (згідно розподілу передбаченого бюджетом розвитку на 2023 рік кошти на надання дошкільної освіти у сумі 230,0 тис.грн., (101,105тис.грн. для ЗДО «Зірочка»)та від 19.09.2023 №02-35/23 «Про внесення змін до бюджету Болехівської міської територіальної громади на 2023рік» (додатково виділено кошти у сумі 400,0 тис.грн).
Посилання на рішення сесії №02-23/22 від 30.12.2022 -https://docs.google.com/document/d/1Q3D4VuSy2WSSbbjaq9fRIER5aM-pa3tu/edit;
посилання на рішення сесії №02-35/23 від 19.09.2023 - https://docs.google.com/document/d/1ZO4aLzfwr0VC8QCg8LHjKETdSL-1oj9I/edit.
Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість згідно експертного звіту щодо розгляду проектно-кошторисної документації №04/883-10/23 від 04.10.2023 ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» та проектно-кошторисної документації. Очікувана вартість робіт по об’єкту «Заходи з енергозбереження. Капітальний ремонт закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Зірочка» Болехівської міської ради, Калуського району, Івано-Франківської області по вул. Коперника, 2 в м. Болехові» визначена з урахуванням Проектно-кошторисної документації, яка складена відповідно до вимог Кошторисних норм «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використано зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 3831,624тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 3008,157тис. грн.; інші витрати – 823,467 тис. грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми коштів на здійснення технічного нагляду , вартості проектно-вишукувальних робіт, виготовлення енергетичного сертифікату та експертизи проектної документації зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ, та суми наявного фінансування на 2023 рік.
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі : https://drive.google.com/file/d/0B9trolD9KsLna3pWUi0tb20zcms/view?resourcekey=0-xQSmFAZt4o4YupY5hZfGyQ
Проектно-кошторисна документація, технічне завдання (завдання на проектування), дефектний акт, експертний звіт додаються.
Номер:
135c268d822b4a43825cdbd34cf8531e
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
12.12.2023 14:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Заходи з енергозбереження. Капітальний ремонт закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Зірочка» Болехівської міської ради, Калуського району, Івано-Франківської області по вул. Коперника, 2 в м. Болехові» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-07-010920-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Абзацом другим пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Постанова №1178) передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).».
Чим керувався Замовник, оприлюднюючи повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 18 листопада 2023 року, в якому зобов’язано учасника ПП «Фаворит-ІФ» завантажити локальний кошторис, який відноситься до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (підпункт 3.7.2 пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації (далі – ТД))?
2. Згідно підпункту 3.7.4 пункту 3.7 розділу 3 ТД учасник надає гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам проектів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. із зазначенням гарантійних строків експлуатації об’єкта (зазначити термін не менший чим в проекті договору). Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП «Фаворит-ІФ» те, що ним не надано вищевказаний гарантійний лист, як вимагалось у підпункті 3.7.4 пункту 3.7 розділу 3 ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
72050934daa64fbebeb90a26eabff694
Назва:
«Заходи з енергозбереження. Капітальний ремонт закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Зірочка» Болехівської міської ради, Калуського району, Івано-Франківської області по вул. Коперника, 2 в м. Болехові(Код ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)»
Дата опублікування:
13.12.2023 16:07
Опис:
На Ваші питання щодо закупівлі UA-2023-11-07-010920-a управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради надає роз'яснення.
Питання 1. Абзацом другим пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Постанова №1178) передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).». Чим керувався Замовник, оприлюднюючи повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 18 листопада 2023 року, в якому зобов’язано учасника ПП «Фаворит-ІФ» завантажити локальний кошторис, який відноситься до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (підпункт 3.7.2 пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації (далі – ТД))? Питання 2. Згідно підпункту 3.7.4 пункту 3.7 розділу 3 ТД учасник надає гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам проектів ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. із зазначенням гарантійних строків експлуатації об’єкта (зазначити термін не менший чим в проекті договору). Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП «Фаворит-ІФ» те, що ним не надано вищевказаний гарантійний лист, як вимагалось у підпункті 3.7.4 пункту 3.7 розділу 3 ТД? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь на питання 1 та 2:
У зв’язку з неможливістю усунути порушення, які виникли під час закупівлі UA-2023-11-07-010920-a , сторони дійшли згоди розірвати договір № 132/023 від 04.12.2023 для усунення порушень виявлених під час проведення моніторингу ДАСУ. Додаткова угода на розірвання(припинення) дії договору закупівлі UA-2023-11-07-010920-a оприлюднена в електронній системі закупівель. Звіт про виконання (розірвання) договору додається.