-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (пластини, гвинти)
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 7 200.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 7 200.00 UAH
Номер:
1be841b1698a474cb6c873e1b197da88
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000120
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
11.01.2024 17:19 - 02.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024
№ 2-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.01.2024 № 2-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
19. UA-2023-11-07-010878-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Відерська Лариса Анатоліївна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 07.11.2023 № 391, тендерна пропозиція учасника ФОП Відерська Лариса Анатоліївна, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.11.2023 № 408 та від 22.11.2023 № 409, повідомлення про намір укласти договір від 22.11.2023, договір на закупівлю від 28.11.2023 № 20/-ТР/23, додаткові угоди від 14.12.2023 № 1 та від 26.12.2023 № 2, повідомлення про внесення змін до договору від 14.12.2023 та від 26.12.2023, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 16.01.2024 року.
Період усунення порушень:
25.01.2024 17:53 - 31.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2024 17:53
Запити/Пояснення
Номер:
212f9e870f3c46078829555ad1fe156b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.01.2024 15:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Виконання проектних робіт та проведення експертизи проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (пластини, гвинти)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-07-010878-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Крім того, зазначаємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
044b73aba95646e1aa670c44db165503
Назва:
Про надання пояснень по закупівлі UA-2023-11-07-010878-a
Дата опублікування:
16.01.2024 10:11
Опис:
На ваш запит від 12.01.2024 р. за результатами моніторингу ID UA-M-2024-01-11-000120 КНП «КОЛ КОР» повідомляє наступне.
Визначення очікуваної вартості закупівлі на підприємстві відбувається з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: аналізу ринку згідно загальнодоступної інформації щодо цін та товари, роботи і послуги, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламах, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), та інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі були визначені фахівцями лікарні з урахуванням галузевих стандартів надання медичної допомоги та клінічних протоколів лікування пацієнтів, за результатами чого, завідуючим травматологічного відділення 25.10.2023 р. було складено Службову записку, на підставі якої було проведено дану закупівлю.
Додатки:
- Копія службової записки завідувача травматологічного відділення Андрія Семеновича від 25.10.2023 р.
Номер:
3f22e11afaab41589dbb7c67ab9ad781
Назва:
Про надання пояснень по закупівлі UA-2023-11-07-010878-a
Дата опублікування:
16.01.2024 10:05
Опис:
На ваш запит від 12.01.2024 р. за результатами моніторингу ID UA-M-2024-01-11-000120 КНП «КОЛ КОР» повідомляє наступне.
Визначення очікуваної вартості закупівлі на підприємстві відбувається з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: аналізу ринку згідно загальнодоступної інформації щодо цін та товари, роботи і послуги, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламах, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), та інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі були визначені фахівцями лікарні з урахуванням галузевих стандартів надання медичної допомоги та клінічних протоколів лікування пацієнтів, за результатами чого, завідуючим травматологічного відділення 25.10.2023 р. було складено Службову записку, на підставі якої було проведено дану закупівлю.
Додатки:
- Копія службової записки завідувача травматологічного відділення Андрія Семеновича від 25.10.2023 р.