-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт 9-ти поверхового житлового будинку по вул. Чорноморська, 23, смт Сергіївка Білгород-Дністровського району Одеської області, пошкодженого в результаті ракетного удару, завданого 01.07.2022 р.
Завершена
75 055 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 750 550.00 UAH
мін. крок: 1% або 750 550.00 UAH
Номер:
cc45f69e18de4f3280c600efa820a7e7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000185
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
12.01.2024 09:44 - 03.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-11-07-008931-a 07.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ПП «Діск-Південь», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерних документацій вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на момент проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі Служби відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.11.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «Діск-Південь» (далі – ПП «Діск-Південь»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.11.2023 № 5, вимога про усунення порушення, повідомлення про намір укласти договір від 23.11.2023, договір від 01.12.2023 № 2К/ЦБ/23 на суму 73 550 000,00 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 16.01.2024 та 22.01.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
26.01.2024 16:43 - 01.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.01.2024 16:43
Запити/Пояснення
Номер:
590a9826328d4e99acec232cb89b2899
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.01.2024 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Капітальний ремонт 9-ти поверхового житлового будинку по вул. Чорноморська, 23, смт Сергіївка Білгород-Дністровського району Одеської області, пошкодженого в результаті ракетного удару, завданого 01.07.2022 р.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-07-008931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов підпункту 6.1 пункту 6 розділу VI тендерної документації Замовника, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7d95f835459c4c18b6ba6c7be60be9b2
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
16.01.2024 14:36
Опис:
1. Очікувана вартість за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт 9-ти поверхового житлового будинку по вул. Чорноморська, 23, смт Сергіївка Білгород-Дністровського району Одеської області, пошкодженого в результаті ракетного удару, завданого 01.07.2022 р.» обґрунтовується позитивним експертним звітом від 17 серпня 2023р. №16-0356/01-23 (в редакції зі змінами від 25.09.2023) та Зведеним кошторисним розрахунком. Файли додаються.
Технічні та якісні характеристики вищевказаного предмету закупівлі, обґрунтовуються проектно-кошторисною документацією, затвердженою наказом директора Комунального підприємства «КУРОРТ-СЕРВІС» Сергіївської селищної ради від 19.08.2023р. №11. Файл додається.
Бюджетне призначення відповідно до Постанови КМУ від 25 липня 2023 № 770 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» було наявне у розмірі 90 000 000,00 грн. Файл додається.
2. На виконання умов підпункту 6.1 пункту 6 розділу VI тендерної документації переможцем процедури закупівлі надано забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме - електронну банківську гарантію від 30.11.2023 № G1123/2761, яка завантажена на веб-портал Прозорро (файли «g11232761.zip» та «g11232761.zip.p7s») (файли додаються)
Номер:
d48c5d95dc2a4bda9d5e017eb5a45cae
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.01.2024 10:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Капітальний ремонт 9-ти поверхового житлового будинку по вул. Чорноморська, 23, смт Сергіївка Білгород-Дністровського району Одеської області, пошкодженого в результаті ракетного удару, завданого 01.07.2022 р.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-07-008931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання:
Яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «Діск-Південь» на відповідність вимогам підпункту 2.1 пункту 2 додатку 3 тендерної документації щодо надання документів (копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника, зокрема з Ласінським Петром Григоровичем?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
92747e002542478da58a0c0d3065096d
Назва:
Відповідь на запит 2
Дата опублікування:
22.01.2024 14:58
Опис:
Замовником у підпункті 2.1. пункту 2 додатку 3 тендерної документації було зазначено кількість та посади працівників, які обов’язково включаються до довідки про наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Інженерно-технічні працівники:
Головний інженер або інша особа яка здійснює технічне керівництво на об'єкті – не менше 1 особи;
Виконавець робіт або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт – не менше 1 особи;
Майстер – не менше 2 осіб;
Інші працівники:
Оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – не менше 7 осіб;
Робітники – не менше 30 осіб.
Учасник ПП «Діск-Південь» надав у своїй тендерній пропозиції інформацію про наявність працівника за посадою, яка не вимагалася Замовником, а саме зазначив про наявність начальника дільниці Ласінського Петра Григоровича.
Під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції даного учасника на відповідність вимогам підпункту 2.1 пункту 2 додатку 3 тендерної документації щодо надання документів (копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника, зокрема з Ласінським Петром Григоровичем, було виявлено, що ім’я начальника дільниці Ласінського у наказі на призначення не відповідало імені, зазначеному у довідці та дипломі на даного працівника. При цьому, посада, прізвище та по-батькові даного працівника відповідало усім наданим документам. З урахуванням відсутності вимоги у тендерній документації щодо надання такого працівника, Замовником було визначено таку помилку формальною, так як така помилка в імені працівника у довідці/наказі не впливає та не заперечує наявність кваліфікованого працівника відповідної посади та напрямку підготовки (освіти) у учасника.
Замовником було враховано наявність такого працівника у учасника, але не надано 24 години на усунення такої невідповідності, так як була відсутня вимога щодо такого працівника у тендерній документації, а визначальним для замовника є саме наявність працівників, визначених у тендерній документації, які є необхідними для повного та якісного виконання робіт згідно з нормативними документами у сфері будівництва та відповідно до технічного завдання Замовника
Додатково, Законом передбачено, що допущення Учасником формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій.
З огляду на вищезазначене та у урахуванням того, що Замовником не було встановлено вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції працівника за посадою «Начальник дільниці», а посада, прізвище та по-батькові начальника дільниці відповідало усім наданим документам, дану невідповідність було визначено як формальну помилку, так як вона не впливала на зміст тендерної пропозиції.