-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Здійснення технічного нагляду при будівництві об'єкта (Код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Завершена
3 700 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
b9538049214c47c985f1b7dc72fc574c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-23-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2024 00:00
Період моніторингу:
23.01.2024 12:04 - 14.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
22.01.2024 № 8
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 8
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2023-11-07-004159-a 07.11.2023 Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, змін до договору та їх оприлюднення та повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області (далі – Замовник) на 2023 рік, підстави для здійснення закупівлі, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-11-07-004159-a, протокол розкриття тендерної пропозиції від 07.11.2023, пояснення та документи Замовника надані 01.02.2024 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 30.01.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
13.02.2024 11:01 - 17.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2024 11:01
Запити/Пояснення
Номер:
a0c1b2cfbe5f4c45971d3981cc80f3b0
Назва:
Питання до пояснення
Дата опублікування:
30.01.2024 10:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2024 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
a1876a46bcfc4c0286fb44818c731c6c
Назва:
Відповідь на запит.
Дата опублікування:
01.02.2024 10:37
Опис:
1. Бюджетне призначення відповідно до Постанови КМУ від 19 червня 2023 р. № 617 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» (зі змінами) було наявне у повному обсязі. (додається без додатку ДСК)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність», Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури», Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами).
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до пункту 4.32.1. Настанови з визначення вартості будівництва (Зміна 2) кошти на здійснення технічного нагляду в розмірі 1,5 % від підсумку глав 1 – 9 ЗКР включаються окремими рядками до глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» ЗКР.
Орієнтовні підсумки глав 1-9 застосовано з таблиці «Очікувана вартість будівництва укриттів ІІ-го ступеню для захисту автотрансформаторів та відповідальних будівель підстанцій НЕК «Укренерго» (є інформацією з грифом «для службового користування» і не підлягає розміщенню на загальнодоступних ресурсах).
2. Відповідно до п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Дана закупівля здійснювалась шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів або переговорної процедури закупівель, а саме на підставі підпункту 13 пункту 13 Особливостей.
Враховуючи вищезазначене, та з урахуванням листа Головного управління контррозвідувального забезпечення об’єктів критичної інфраструктури та протидії фінансуванню тероризму Департаменту захисту національної державності Служби безпеки України від 05.05.2023 №5/7/2-12477ДСК щодо нерозповсюдження інформації, зокрема шляхом оприлюднення на офіційних веб-сайтах Служб відновлення та розвитку інфраструктури в областях, відомостей про об’єкти критичної інфраструктури та інших загальнодоступних джерелах інформації, Замовником не оприлюднювалось обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості шляхом розміщення на власному веб-сайті, чим, не порушувались вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
3. У Замовника постала необхідність у закупівлі технічного нагляду при будівництві об’єкта із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками для забезпечення безперебійної, безперервної стійкої та надійної роботи об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за будь-яких умов.
Приналежність цього об’єкта до об’єкта критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури підтверджується витягом з переліку об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури для їх будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів з їх захисту, погодженим Міненерго, що є інформацією з грифом «для службового користування» і не підлягає розміщенню на загальнодоступних ресурсах.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України та Міністерства енергетики України від 21.03.2023 №19/ДСК/7-ДСК, інформація, що міститься в технічних та інших вимогах до закупівлі, зокрема назва об’єкту, його місцезнаходження, завдання на проектування та технічне завдання, є інформацією з грифом «Для службового користування» тобто не підлягає розголошенню. Відповідно, інформація відноситься до вразливої, критичної інформації, оприлюднення якої може завдати шкоди або ж суперечить нормам законодавства, керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації» і Законом України «Про національну безпеку України».
Розміщення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, який є загальнодоступним ресурсом, по-перше, буде нести загрозу національній та громадській безпеці і порядку, а також безпеці об’єктів енергетичної інфраструктури та об’єктів електроенергетики, а, по-друге, є порушенням чинного законодавства по роботі з документами, що містять інформацію з грифом «для службового користування», що унеможливлює проведення відкритих торгів, так як Замовник не може оприлюднити основні дані та документи, необхідні для проведення закупівлі.
Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення виконання Постанови КМУ від 27.12.2022 №1482 «Про реалізацію експериментального проекту щодо будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури в умовах воєнного стану» (додається) замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 13 пункту 13 Особливостей, так як здійснюється закупівля товарів, робіт та послуг для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками, погодженими Міненерго, і укладення договору без застосування відкритих торгів
4. З метою дотримання принципів закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», та з метою визначення найбільш економічно вигідної пропозиції для здійснення технічного нагляду, було надіслано запити та запрошено для ознайомлення з технічним завданням та обговорення можливого укладення договорів, та з метою отримання цінових пропозицій, 7 профільних компаній, що мають досвід виконання робіт з технічного нагляду. (Листи додаються).
В подальшому проведено зустріч з потенційними виконавцями, що надали позитивну відповідь щодо можливості виконання робіт, усі представники ознайомились з технічним завданням та підписали документи про нерозголошення інформації, що має гриф «Для службового користування». За результатами зустрічі 3 компанії надали свої цінові пропозиції, на підставі яких було визначено найбільш економічно вигідною пропозицію Консорціуму «Південна інжинірингова компанія» та укладено договір на здійснення технічного нагляду.
Комерційні пропозиції учасників додаються.