• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Здійснення технічного нагляду при будівництві об'єкта (Код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

Завершена

2 818 772.13 UAH з ПДВ
Номер: 4f83ec181d034d5e882812ac5d82d5de
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-29-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.01.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 29.01.2024 23:35 - 20.02.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.01.2024 № 12 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.01.2024 № 12 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4 UA-2023-11-07-003945-a 07.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів відповідно до Закону з урахуванням Особливостей; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області (далі – Замовник) на 2023 рік; інформацію про предмет закупівлі; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір № 1ПС/23/ТН від 31.10.2023 року; протокол розкриття тендерних пропозицій; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 01.02.2024 року.
Період усунення порушень: 08.02.2024 10:49 - 14.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.02.2024 10:49

Запити/Пояснення