-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
УПГГК 24Т-П-006: 42120000-6-Насоси та компресори (Запасні частини до торцевого ущільнення насоса 300-Р10).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації. Строк поставки товарів: Протягом 150 календарних днів з дати укладання договору про закупівлю*, але не пізніше 31.12.2024 р.** *Даний строк поставки буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата поставки товарів є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
Завершена
2 873 094.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 57 500.00 UAH
мін. крок: 2% або 57 500.00 UAH
Номер:
875ea85be3884db0925822688ada0df4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-14-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.12.2023 00:00
Період моніторингу:
14.12.2023 17:07 - 05.01.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.12.2023 № 110-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
14.12.2023 № 110-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-11-06-012377-a, 06.11.2023, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання вимог Постанови № 861; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції від 19.09.2023, станом на дату оголошення процедури закупівлі 23.10.2023 (далі – Постанова № 1178); дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.2023 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» в редакції від 08.09.2023 (далі – Постанова № 861); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Управління з переробки газу та газового конденсату»» (далі – замовник) UA-P-2023-11-02-004206-a на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол № УПГГК 24Т-П-006, б/д; перелік змін № 1 від 16.11.2023 до тендерної документації; тендерну документацію зі змінами від 16.11.2023, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол № УПГГК 24Т-П-006; тендерна пропозиція ТОВ «ГЕРМЕТИКА-УКРАЇНА»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 11.12.2023 № 014 про визначення переможцем учасника ТОВ «ГЕРМЕТИКА-УКРАЇНА» та укласти з ним договір; повідомлення про намір укласти договір від 11.12.2023; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель 22.12.2023.
За результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-11-06-012377-a встановлено, що замовником в електронній системі закупівлі розміщено повідомлення про намір укласти договір від 11.12.2023. Станом на 29.12.2023, між замовником та ТОВ «ГЕРМЕТИКА-УКРАЇНА» договір за пропозицією на суму 2 272 000,00 грн. (з ПДВ) не укладено.
Період усунення порушень:
01.01.2024 14:35 - 05.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.01.2024 14:35
Запити/Пояснення
Номер:
297f8170746149209a4ae5f24e86a804
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.12.2023 10:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «УПГГК 24Т-П-006: 42120000-6-Насоси та компресори (Запасні частини до торцевого ущільнення насоса 300-Р10)» очікуваною вартістю 2 873 094,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-06-012377-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та підтверджуючих документів) з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» в частині дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України?
- на підставі яких відповідних документів (аналізу ринку, запитів цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність
Номер:
e2fb1badb7154411beccb3bed63879a1
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури закупівлі: «УПГГК 24Т-П-006: 42120000-6-Насоси та компресори (Запасні частини до торцевого ущільнення насоса 300-Р10)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-06-012377-a), міститься у вкладених файлах
Дата опублікування:
22.12.2023 14:34
Опис:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури закупівлі: «УПГГК 24Т-П-006: 42120000-6-Насоси та компресори (Запасні частини до торцевого ущільнення насоса 300-Р10)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-06-012377-a), міститься у вкладених файлах