• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

УПГГК 24Т-П-006: 42120000-6-Насоси та компресори (Запасні частини до торцевого ущільнення насоса 300-Р10).

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації. Строк поставки товарів: Протягом 150 календарних днів з дати укладання договору про закупівлю*, але не пізніше 31.12.2024 р.** *Даний строк поставки буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата поставки товарів є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.

Завершена

2 873 094.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 57 500.00 UAH
Номер: 875ea85be3884db0925822688ada0df4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-14-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.12.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 14.12.2023 17:07 - 05.01.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.12.2023 № 110-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 14.12.2023 № 110-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2023-11-06-012377-a, 06.11.2023, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 036-83-09, arhi1971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання вимог Постанови № 861; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції від 19.09.2023, станом на дату оголошення процедури закупівлі 23.10.2023 (далі – Постанова № 1178); дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.2023 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» в редакції від 08.09.2023 (далі – Постанова № 861); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Управління з переробки газу та газового конденсату»» (далі – замовник) UA-P-2023-11-02-004206-a на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол № УПГГК 24Т-П-006, б/д; перелік змін № 1 від 16.11.2023 до тендерної документації; тендерну документацію зі змінами від 16.11.2023, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол № УПГГК 24Т-П-006; тендерна пропозиція ТОВ «ГЕРМЕТИКА-УКРАЇНА»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 11.12.2023 № 014 про визначення переможцем учасника ТОВ «ГЕРМЕТИКА-УКРАЇНА» та укласти з ним договір; повідомлення про намір укласти договір від 11.12.2023; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель 22.12.2023. За результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-11-06-012377-a встановлено, що замовником в електронній системі закупівлі розміщено повідомлення про намір укласти договір від 11.12.2023. Станом на 29.12.2023, між замовником та ТОВ «ГЕРМЕТИКА-УКРАЇНА» договір за пропозицією на суму 2 272 000,00 грн. (з ПДВ) не укладено.
Період усунення порушень: 01.01.2024 14:35 - 05.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 01.01.2024 14:35

Запити/Пояснення