-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція шкільного стадіону між школою І-ІІІ ступенів № 226 Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 19-Є та навчально-виховним комплексом «Школа І ступеня – гімназія «Оболонь» Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 27-Б» (за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи)
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція шкільного стадіону між школою І-ІІІ ступенів № 226 Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 19-Є та навчально-виховним комплексом «Школа І ступеня – гімназія «Оболонь» Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 27-Б» (за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи)
Завершена
26 132 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 130 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 130 700.00 UAH
Номер:
ff64352d99a04afab9f0b2c5d8263f40
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-01-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.02.2022 00:00
Період моніторингу:
01.02.2022 16:30 - 23.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.02.2022 № 40
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 01.02.2022 № 40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2018-03-12-000162-c 12.03.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 24 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у редакції від 27.01.2018 (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі - ТД), затверджену протоколом тендерного комітету від 28.02.2018 № 4, тендерні пропозиції ТОВ «ДУВК», ТОВ «Будремсервіс», ТОВ «Ізобуд», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 02.04.2018 б/н, від 03.04.2018 б/н, від 06.04.2018 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 06.04.2018, договір від 12.03.2020 № 1/3-2020, додаткова угода від 12.03.2020 № 1, від 23.12.2020 № 2, від 28.12.2020 № 3, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.05.2018 № 24165-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 07.02.2022 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу встановлено, що частиною 2 розділу 3 ТД передбачено надання забезпечення тендерної пропозицій в розмірі 780 000, 00 грн., чим порушено частину 1 статті 24 Закону № 922-VIII, тому як розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт, або 130 661, 50 грн., що становить 0,5 відсотка від очікуваної вартості (26 132 300,00 грн.).
Період усунення порушень:
21.02.2022 15:45 - 10.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2022 15:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням будівництва Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто результати моніторингу проведеного Північним офісом Держаудитслужби (Державна аудиторська служба України) процедури закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція шкільного стадіону між школою І-ІІІ ступенів № 226 Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 19-Є та навчально-виховним комплексом «Школа І ступеня – гімназія «Оболонь» Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 27-Б» (за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи). За результатами моніторингу та перевірки, яка проводилась Північним офісом Держаудитслужби (Державна аудиторська служба України) в т. ч. по зазначеному об’єкту було вжито відповідні заходи реагування.
Дата публікації звіту:
27.12.2022 15:32
Запити/Пояснення
Номер:
ae5d1a7f0b12455698a5dbf5ca80f700
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
02.02.2022 10:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2022 00:00
Опис:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Які документально підтверджені об’єктивні обставини спричинили продовження договору від 12.03.2020 № 1/3-2020, у тому числі обставини непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника тощо.
3. Як документально підтверджується той факт, що повідомлення про намір укласти договір опубліковане в системі Prozorro 6 квітня 2018 року, при цьому договір з переможцем торгів був укладений 12 березня 2020 року.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d88ee00d85824444a6b83184abe94891
Назва:
Пояснення до запиту
Дата опублікування:
07.02.2022 16:20
Опис:
Управління будівництва Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє, що 02.02.2022 надійшов запит Північного офісу Держаудитслужби (Державна аудиторська служба України) щодо надання інформації стосовно моніторингу процедури закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція шкільного стадіону між школою І-ІІІ ступенів № 226 Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 19-Є та навчально-виховним комплексом «Школа І ступеня – гімназія «Оболонь» Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 27-Б» (за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи)
Повідомляємо наступне:
До п. 1 запиту:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до отриманих вихідних даних (технічні умови, завдання на проєктування та норм ДБН тощо) та проєктно-кошторисної документації розробленої ТОВ «Будівельна компанія «Ізобуд», яка затверджена в установленому порядку. Проєктно-кошторисна документація пройшла відповідну експертизу ТОВ «Агентство будівельних експертиз» та отримала позитивний експертний звіт від 20.12.2017 № 152-17-КД.
Розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі визначений відповідно до розробленої та затвердженої розпорядженням від 27.02.2018 року № 82 Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації проєктно-кошторисної документації.
Відповідно експертного звіту розробленого ТОВ «Агентство будівельних експертиз» щодо розгляду проєктної документації на будівництво об’єкту: «Реконструкція шкільного стадіону між школою І-ІІІ ступенів № 226 Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 19-Є та навчально-виховним комплексом «Школа І ступеня – гімназія «Оболонь» Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 27-Б», загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 20.12.2017 – 27303,87314 тис. грн. у тому числі:
- будівельні роботи 21002,48191 тис. грн.
- устаткування 715,04428 тис. грн.
- інші витрати 5586,34695 тис. грн.
Виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) передбачено на підставі доповнення цієї постанови від 16.12.2020 № 1266 і на час проведення цієї закупівлі не вимагалось.
До п. 2 запиту:
У відповідності до зміненого розпису фінансування по даному об’єкту та інших об’єктів (додаток 1), яке було перенесено на грудень місяць 2020 року і передбачало можливість фінансування лише за рахунок внутрішніх запозичень погоджених Кабінетом Міністрів України, що викладено в листі Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15.04.2020 № 054-2-3-10/1115 фінансування будівельно-монтажних робіт не проводились (копія листа Департаменту фінансів та додатку 1 додаються).
До п. 3 запиту надаємо інформацію з документальною хронологією дій замовника, уповноважених органів, учасників процедури закупівлі та судових органів:
12.03.018 Замовником було оприлюднено оголошення про проведення процедури публічної закупівлі № UA-2018-03-12-000162-c.c3
28.03.2018 Було проведено аукціон та розкриття тендерних пропозицій учасників.
02.04.2018 Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДУВК» з підстави того, що документи надані Учасником не відповідають вимогам Замовника (ТД розділ ІІІ п. 2 та п. 6 (п. п. 2)).
03.04.2018 Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будремсервіс» з підстави того, що документи надані Учасником не відповідають вимогам Замовника.
06.04.2018 Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «Будівельна компанія «Ізобуд» та повідомлено про намір укласти договір.
Відповідно до абз.1 ч.6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
16.04.2018 ТОВ «ДУВК» подало Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо порушення Замовником публічної закупівлі № UA-2018-03-12-000162-c.c3 порядку проведення Процедури закупівлі та просить, зокрема, зупинити оголошену Замовником Процедуру закупівлі та відмінити рішення Замовника про визначення переможця закупівлі.
Відповідно до абз. 2 ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю призупиняється.
18.04.2018 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла Рішення № 3639-р/пк-пз про прийняття до розгляду скарги ТОВ «ДУВК», а також визначила, що розгляд Скарги відбудеться 03.05.2018 о 14:00 за адресою: вул. Митрополита В. Липківського, 45, кім. 111, м. Київ (копія рішення додається). 03.05.2018 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за результатами розгляду скарги ТОВ "ДУВК", прийняла Рішення № 4165-р/пк-пз – зобов'язати Замовника відмінити процедуру закупівлі – ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція шкільного стадіону між школою І-ІІІ ступенів № 226 Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 19-Є та навчально-виховним комплексом «Школа І ступеня – гімназія «Оболонь» Оболонського району м. Києва на вул. Прирічній, 27-Б» (за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-03-12-000162-c.
Не погоджуючись із прийнятим 03.05.2018 року Рішенням № 4165-р/пк-пз Замовник звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії.
25.06.2018 Окружний адміністративний суд міста Києва постановив Ухвалу про прийняття позовної заяви Замовника до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії до розгляду та відкриття провадження у справі 25 червня 2018 року № 826/8752/18.
03.12.2019 Окружний адміністративний суд міста Києва прийняв рішення у справі № 826/8752/18, яким задовільнив позовну заяву Замовника (Роздруківка Рішення суду додається).
Не погоджуючись із Рішенням суду від 03.12.2019 року у справі № 826/8752/18, Антимонопольний комітет України подав апеляційну скаргу на зазначене рішення.
13.01.2020 Шостий апеляційний адміністративний суд постановив Ухвалу про відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Антимонопольного комітету України на Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва.
02.03.2020 Шостий апеляційний адміністративний суд прийняв Постанову у справі № 826/8752/18, якою відмовив у задоволенні апеляційної скарги Антимонопольного комітету України.
Постанова Шостого апеляційного адміністративного суду вступила в силу 02.03.2020 року.
12.03.2020 на сторінці публічної закупвлі № UA-2018-03-12-000162-c було опубліковано повідомлення, що Постанова Шостого апеляційного адміністративного суду набрала законної сили 02.03.2020 року, була оприлюднена на офіційному веб-сайті Єдиного державного реєстру судових рішень 05.03.2020 року, рішення Антимонопольного комітету України № 4165-р/пк-пз від 03.05.2018 року визнано протиправним та скасоване.
12.03.2020 за рішенням замовника від 06.04.2018, яке в судовому порядку не було скасоване, з переможцем ТОВ «Будівельна компанія «Ізобуд» було укладено договір № 1/3-2020 за результатами публічної закупівлі.
Всі зазначені судові документи наявні в реєстрі судових рішень.
Начальник управління ___________________ Головко О.О.