• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Захисна фортифікаційна споруда (найпростішого укриття) цивільного захисту для Центру дитячої та молодіжної творчості Корсунь-Шевченківської міської ради Черкаської області за адресою: вул. Академіка Захаренка,2 м. Корсунь-Шевченківський

«Захисна фортифікаційна споруда (найпростішого укриття) цивільного захисту для Центру дитячої та молодіжної творчості Корсунь-Шевченківської міської ради Черкаської області за адресою: вул. Академіка Захаренка,2 м. Корсунь-Шевченківський» за кодом ДК 021:2015-44210000-5 Конструкції та їх частини. Деталізований код ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 44211100-3 - Модульні та переносні споруди. Процедура закупівлі – відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Завершена

5 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 000.00 UAH
Номер: 8d09308b728f4a998e275befc83a35d9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-16-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.02.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 16.02.2024 13:21 - 09.03.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 15.02.2024 № 17 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручень Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, від 12.02.2024 №003100-18/2002-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.02.2024 № 17 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 24 UA-2023-11-06-006161-a 06.11.2023 ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 91) 900-05-25, s.h.aleksieieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП «Юлком-Сервіс», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти молоді та спорту Корсунь-Шевченківської міської ради (далі Замовник) UA-P-2023-11-06-003073-b, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію Замовника, затверджену уповноваженою особою (протокол від 06.11.2023 № Б/н), тендерну пропозицію учасника ПП «Юлком-Сервіс», повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 15.11.2023, договір від 28.11.2023 № 310, додаткову угоду від 29.11.2023 № 1, додаткову угоду від 30.11.2023 № 2, додаткову угоду від 19.12.2023 № 3, додаткову угоду від 20.12.2023 № 4, додаткову угоду від 29.12.2023 № 5, пояснення Замовника, отримані 06.03.2024 та 08.03.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 01.03.2024 та 05.03.2024.
Період усунення порушень: 11.03.2024 18:32 - 15.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 11.03.2024 18:32

Запити/Пояснення