• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Реконструкція 2-го поверху головного корпусу Блок В КНП “Павлоградська лікарня інтенсивного лікування” Павлоградської міської ради під реабілітаційне відділення за адресою: Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Дніпровська, 541 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)

Завершена

15 599 963.20 UAH з ПДВ
Номер: e319bc6151d54e69bf692ef892de066f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-23-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.01.2024 11:53 - 14.02.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 22.01.2024 № 8 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.01.2024 № 8 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 32 UA-2023-11-06-004315-a 06.11.2023 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 91) 900-05-25, s.h.aleksieieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: наявність підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом № 922, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для проведення закупівлі без використання електронної системи, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей, протокол розкриття, договір від 06.11.2023 № 102/11-23, укладений Замовником з ПП "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" (код ЄДРПОУ 32417358), додаткову угоду від 18.12.2023 №1, пояснення Замовника, отримані 07.02.2024 та 13.02.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 02.02.2024 та 08.02.2024.
Період усунення порушень: 15.02.2024 11:54 - 21.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.02.2024 11:54

Запити/Пояснення