• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт будівлі торгівельного центру «Дитячий Світ» за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3, в тому числі допоміжних та технічних приміщень, системи опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, пожежної сигналізації та пожежогасіння" І черга

Завершена

7 542 911.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 714.56 UAH
Номер: 98ae5b531f484933968786eed3a1f3b6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-29-000105
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.01.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 30.01.2024 13:33 - 21.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.01.2024 № 12 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.01.2024 № 12 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 13. UA-2023-11-03-012008-a 03.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «АРКА ЕМ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Агенція муніципальної нерухомості» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.11.2023 № 1, зміни до тендерної документації, затверджені протоколом 08.11.2023 № 2, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.11.2023, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АРКА ЕМ» (далі - ТОВ «АРКА ЕМ», учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.11.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.11.2023, повідомлення про намір укласти договір від 20.11.2023, договір про закупівлю від 28.11.2024 № 28/11 (далі – Договір), додаткові угоди № 1 від 04.12.2023, № 2 від 22.12.2023 та № 3 від 26.12.2023 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 28.11.2024 року, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 09.02.2024 року (далі – Пояснення). За результатами моніторингу розгляду тендерної пропозиції установлено наступне. Підпунктом 2.1 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації встановлена вимога надання інформаційної довідки, у довільній формі, що містить опис обладнання та матеріально-технічної бази підприємства Учасника за підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності), з вказанням марки, найменування та кількості механізмів, обладнання, устаткування, транспортних засобів, необхідних для забезпечення якісного виконання в подальшому умов договору. Крім того, необхідно зазначити їх приналежності (власне чи орендоване). Згідно підпункту 2.2 пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником обов’язково додаються: скан-копії договорів (з додатками), що посвідчують право користування такою технікою: договори оренди, лізингу, суборенди, тощо. Надані договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації. Договір повинен містити істотну умову про ціну договору в грошовому еквіваленті. При цьому, відповідно до наданої учасником ТОВ «АРКА ЕМ» довідки про наявність обладнання, машин та механізмів необхідних для виконання робіт від 11.11.2023 № 858, заявлено про можливість використання кранів автомобільних (вантажопідйомністю 10 тон і 16 тон). Також, учасник-переможець ТОВ «АРКА ЕМ» разом з довідкою від 11.11.2023 № 858, надав договір про надання послуг будівельною технікою від 01.07.2023 № 40/2 (файл «3 довідка про наявність обладнання.pdf»), згідно якого ТОВ «Хмельницьке управління механізації» надає Учаснику послуги різною будівельною технікою, в тому числі – кранами автомобільними вантажопідйомністю 10 тон, 25 тон та 30 тон. Однак, вищезазначений договір не містить істотної умови про ціну договору в грошовому еквіваленті, що не відповідає вимогам підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. Водночас, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «АРКА ЕМ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 21.02.2024 20:38 - 07.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 21.02.2024 20:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ознайомившись із висновком про результати моніторингу від 21 лютого 2024 року КП «Агенція муніципальної нерухомості» повідомляє наступне. На виконання вимоги пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник – в підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» разом з Інформаційною довідкою у довільній формі, що містить опис обладнання та матеріально-технічної бази підприємства у разі якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасником обов’язково додаються: скан-копії договорів (з додатками), що посвідчують право користування такою технікою: договори оренди, лізингу, суборенди, тощо. Надані договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації. Договір повинен містити істотну умову про ціну договору в грошовому еквіваленті. Звертаємо увагу на те, що умовами тендерної документації не визначено обов’язковий перелік машин і механізмів та кількість, які Учасник обов’язково повинен надати чи мати на момент участі у торгах. Так, учасник-переможець ТОВ «АРКА ЕМ» разом з Інформаційною довідкою у довільній формі, що містить опис обладнання, машин та механізмів підприємства від 11.11.2023 № 858 надав договір про надання послуг будівельною технікою від 01.07.2023 № 40/2 згідно якого ТОВ «Хмельницьке управління механізації» надає Учаснику послуги будівельної техніки, а саме – кранами автомобільними вантажопідйомністю 10 і 16 тон. В інформаційній довідці Учасником також зазначено, що у випадку виробничої необхідності залучення іншого обладнання, устаткування, машин, механізмів, вони будуть придбанні чи залучені на підставі договорів оренди або надання послуг. У разі перемоги Учаснику не заборонено закуповувати чи орендувати, чи брати у лізинг необхідне йому обладнання, інвентар, машини і механізми для виконання робіт, зазначених у технічному завданні. Враховучи те, що Учасником надано скан-копію Договору про надання послуг будівельною технікою (саме надання послуг, а не оренди/ суборенди, лізингу) та те, що умовами тендерної документації не визначено обов’язковий перелік машин і механізмів та кількість, які Учасник обов’язково повинен надати чи мати на момент участі у торгах, Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачав підстав для надання учаснику ТОВ «АРКА ЕМ» вимоги про усунення невідповідностей. Проте, Замовником взято до уваги висновок ДАСУ від 21 лютого 2024 року та здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень. Документ, що свідчить про вжиття відповідних заходів додається.
Дата публікації звіту: 26.02.2024 09:58

Запити/Пояснення