• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

33600000-6: Фармацевтична продукція (Лабораторні реактиви)

Завершена

2 737 827.13 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 689.14 UAH
Номер: 20c138605768448cbfd71fd7dbefe737
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-12-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.02.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 12.02.2024 23:16 - 05.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.02.2024 № 21 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 12.02.2024 року В.о начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.02.2024 № 21 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5. UA-2023-11-03-008142-a 03.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушенням вимог пункту 7 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-11-03-008142-a, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.11.2023, протокол розкриття від 17.11.2023, тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ОМЕД» (далі – ТОВ «ОМЕД», учасник, переможець); повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 17.11.2023, договір про закупівлю від 24.11.2023 № 448-П на загальну суму 2 737 433,34 грн (далі – Договір); додаткові угоди від 21.12.2023 № та від 12.02.2024 №2; пояснення Замовника, отримані 19.02.2024 та 01.03.2024 через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено, що в оголошенні строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2024, при цьому підпунктом 4.4 тендерної документації обумовлено, що строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 31 грудня 2023 року включно. Вимогами пункту 10.1 проєкту договору передбачено: «Цей Договір діє з моменту підписання та скріплення печатками Сторін до 31.12.2023 року, а в частині оплати до повного виконання зобов’язань», що є порушенням вимог пункту 7 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 05.03.2024 16:44 - 20.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.03.2024 16:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку від 05.03.2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-03-008142-a, Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» Сумської міської ради повідомляє, що з уповноваженими особами проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 7 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вказано на недостатнє виконання ними своїх посадових обов’язків. Разом з тим, розглянуто питання щодо виділення коштів на проведення очного навчання уповноважених осіб в м. Суми в найближчий термін.
Дата публікації звіту: 11.03.2024 15:13

Запити/Пояснення