-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Компресор гвинтовий або еквівалент
Завершена
639 224.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 196.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 196.12 UAH
Номер:
320e07501399448db6a9ef9832be4a0c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-07-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.12.2023 00:00
Період моніторингу:
07.12.2023 14:15 - 29.12.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.12.2023 № 105-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 07.12.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 07.12.2023 № 105-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2023-11-03-008001-a 03.11.2023
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповідей на звернення щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Компресормаш-Сервіс», ТОВ «ЗЕЛКО ГРУП», ТОВ «ЕНЕРГОТЕХНОЛОДЖІ», ТОВ «КОМПРЕССОРС ІНТЕРНЕШНЛ» та ТОВ «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; своєчасності надання відповідей на звернення щодо усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Приватного акціонерного товариства «Миколаївська теплоелектроцентраль» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.11.2023 № 218, зі змінами від 07.11.2023 № 224 (далі – тендерна документація); вимога до Замовника про усунення порушення та відповідь на нього; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Компресормаш-Сервіс» (далі – ТОВ «Компресормаш-Сервіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕЛКО ГРУП» (далі – ТОВ «ЗЕЛКО ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОТЕХНОЛОДЖІ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОТЕХНОЛОДЖІ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПРЕССОРС ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – ТОВ «КОМПРЕССОРС ІНТЕРНЕШНЛ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА»); протоколи уповноваженої особи Замовника від 16.11.2023 № 231, від 20.11.2023 № 235, від 21.11.2023 № 236, від 22.11.2023 № 238 та від 22.11.2023 № 240; повідомлення про намір укласти договір; договір на закупівлю товару від 05.12.2023 № 814; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
27.12.2023 15:59 - 02.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.12.2023 15:59
Запити/Пояснення
Номер:
9645c5eb561a482e96b0a7b9c03cfc2a
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
11.12.2023 15:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9ddfda8147974dea99ec98236dd0cf99
Назва:
Гвинтовий компресор або еквівалент
Дата опублікування:
13.12.2023 11:30
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
На Ваш запит : № UA-M-2023-12-07-000026 від 11.12.2023 15:49, про надання пояснень, інформації документів стосовно закупівлі компресор гвинтовий або еквівалент, за ідентифікатором:
№ UA-2023-11-03-008001-a надаемо пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1. Щодо обґрунтування технічних характеристик та посилання на веб-сайт:
1.1. Додаток 1 - лист в ПДФ, затверджений начальником департаменту виробничо-технічного обслуговування та якості.
2. Щодо визначення очікуваної вартості:
2.1. Додаток 2 - лист в ПДФ – розрахунок очікуваної вартості, предмета закупівлі за допомогою "Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Додаток 3 до Порядку здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для потреб ПрАТ "Миколаївська ТЕЦ" узгодженого з Департаментом з контрактування АТ ПАК "Нафтогаз України" та затвердженого наказом по підприємству від 15.06.2023 №247 . Метод 1. Розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін.
2.2. Додаток 3 – листи в ПДФ комерційні пропозиції, КП1, КП2, КП3.