-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція операційної на 2 поверсі у нежитловій будівлі літери В-3 Комунального некомерційного підприємства «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради під розміщення ангіографу OPTIMA IGS 330 за адресою: Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, 16
Завершена
9 270 934.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 354.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 46 354.67 UAH
Номер:
d7f6b40ce7804a82b1bf3e7b559256c5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-12-000106
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.02.2024 00:00
Період моніторингу:
13.02.2024 10:14 - 06.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.02.2024 № 11-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 12.02.2024
№ 11-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ UA-2023-11-03-007510-a 03.11.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства під час укладання договору, установлено невідповідність умов договору Кошторисним нормам України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках передбачених законодавством – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Cхідного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом приведення умов договору про закупівлю від 01.12.2023 №01/12 до вимог Кошторисних норми України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України, недопущення відповідних порушень в подальшому, та також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, дотримання законодавства під час укладання договору із внесенням змін, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ» НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 03.11.2023 № 1-03-11, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АІСМ» (далі – ТОВ «АІСМ»), протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.11.2023 №85, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.11.2023 №86, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 23.11.2023, договір від 01.12.2023 №01/12 на суму 8 867 917,20 грн. з урахуванням ПДВ, додаткова угода від 28.12.2023 №1, повідомлення про внесення змін до договору, відповіді замовника на запити Управління оприлюднені в електронній системі від 26.02.2024 та від 04.03.2024.
Відповідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповіднодо Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Згідно частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно частини першої статті 323 Господарського Кодексу України від 16.012003 року № 436-IV (із змінами) Договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Абзацем 4 пункту 21 Постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (із змінами), зазначено, що у разі коли роботи (будівництво об'єкта) фінансуються із залученням державних коштів, договірна ціна визначається відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві.
Моніторингом питання щодо дотримання законодавства під час укладання договору, встановлено:
Додатком № 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики» тендерної документації Замовника, встановлено «Вимоги до учасників», де зазначено, що Ціна тендерної пропозиції повинна бути сформована з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад на території України №281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни складеної станом в поточних цінах на дату оголошення закупівлі.
На виконання зазначених вимог у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «АІСМ» в файлах під назвою «Кошторис 1 частина.pdf, Кошторис 2 частина.pdf» надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, до складу якої включено кошти на покриття ризиків усіх учасників будівництва у сумі 140 272 грн. (у т.ч. будівельні роботи на суму – 53 789,00грн; устаткування на суму – 86 473 грн.). В свою чергу умовами проекту договору, який є Додатком до тендерної документації Замовника та умовами пунктів 2.1, 3.4. договору від 01.12.2023 №01/12, укладеного між Замовником та ТОВ «АІСМ» визначено, що підрядник повинен виконати передбачені цим Договором роботи з капітального ремонту, якість яких відповідає вимогам ДБН, ДСТУ, кошторисним нормам України у будівництві та інших нормативно-правових актів даній сфері. Договірна ціна, як невід’ємна частина Договору, визначається на основі кошторисної документації є динамічною.
У Додатку №1, який є невід’ємною частиною укладеного договору від 01.12.2023 №01/12 (пункт 13.1) наведена «Договірна ціна». При цьому до вартості будівельних робіт включено кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва на загальну суму 140 272,00 (у т.ч.: п. 6 Розділу І «Будівельні роботи» на суму 53 789,00грн; п. 10 Розділу ІІ «Устаткування» на суму 86 473 грн.
Відповідно до пункту 5.31 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Кошторисних норми України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва»,затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються за динамічної договірної ціни - не враховується.
На запит Управління від 28.02.2024 про надання пояснень щодо «включення учасником ТОВ «АІСМ» до ціни пропозиції та до договірної ціни коштів на покриття ризиків, всіх учасників будівництва, Замовником 04.03.2024 зазначено, що зазначені витрати включені до договірної ціни на підставі Додатку 28 таблиці 3 пункту 2 Настанови № 281.
Слід, зазначити, що Додатком 28 Настанови визначено показники розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва для врахування в інвесторській кошторисній документації. В свою чергу, інвесторська кошторисна документація - це сукупність кошторисів (кошторисних розрахунків), відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, черг будівництва, зведень витрат, пояснювальних записок до них та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації.
Таким чином, внаслідок врахування у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АІСМ» та, відповідно – у договірній ціні коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, за динамічної договірної ціни в сумі 140 272,00 грн. Замовником укладено договір від 01.12.2023 №01/12 суму 8 867 917,20 грн. з урахуванням ПДВ, умови якого не відповідають пункту 5.31 розділу V Кошторисних норми України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Період усунення порушень:
06.03.2024 11:07 - 21.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2024 11:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Приведення умов Договору № 01/12 від 01 грудня 2023 року до вимог Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021року № 281 з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України, шляхом зменшення у договірній ціні коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва, пов’язаних з виконанням робіт, на загальну суму 140262,00 грн. (Сто сорок тисяч двісті шістдесят дві гривні 00 коп.) та суму ПДВ - 20 % - 28052,40 грн. (Двадцять вісім тисяч п’ятдесят дві гривні 40 коп.). Вирішено скласти Додаткову угоду №2 від 12 березня 2024 року та внести зміни у наступні документи (додаються в форматі PDF):
- Додаток № 1 - Договірна ціна,
- Локальний кошторис,
- Розрахунок прямих витрат і загальновиробничих витрат,
- Розрахунок загальновиробничих витрат.
Дата публікації звіту:
13.03.2024 14:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
За результатами моніторингу Замовником приведені умови договору про закупівлю від 01.12.2023 №01/12 до вимог Кошторисних норми України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, шляхом зменшення суми договору , зокрема кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва пов'язаних з виконанням робіт на суму 168 314,40 з урахуванням ПДВ.
Дата публікації:
14.03.2024 13:10
Запити/Пояснення
Номер:
ad78bcef30d6433fa1de273cf406627f
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
21.02.2024 11:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з реконструкції операційної на 2 поверсі у нежитловій будівлі літери В-3 Комунального некомерційного підприємства «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради під розміщення ангіографу OPTIMA IGS 330 за адресою: Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, 16 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-03-007510-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Надайте інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-11-03-007510-a.
2. Прошу надати документально підтвердженні об’єктивні обставини, що спричинили внесення змін до істотних умов договору шляхом укладання додаткової угоди від 28.12.2023 №1 до основного договору?
3. Поясніть, чому за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АІСМ», Замовником оприлюднено повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей, в якому поміш іншого зазначено, що «для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у додатку 1 до ТД, учасник повинен надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни складеної станом в поточних цінах на дату оголошення закупівлі, які Учасником надані, але не надано договірну ціну, яка містить витрати на покриття ризику всіх учасників будівництва, у той час, коли пунктом 43 Особливостей зазначено надання документів, зокрема: «крім випадків та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже не можуть вважатися помилками та невідповідністю у поданих документах у розумінні зазначеного пункту?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
11fac0c970fe41ac989f7bf31d5178bc
Назва:
UA-2023-11-03-007510-a ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з реконструкції операційної на 2 поверсі у нежитловій будівлі літери В-3 Комунального некомерційного підприємства «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради під розміщення ангіографу OPTIMA IGS 330 за адресою: Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, 16 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-03-007510-a) Замовником надається пояснення на запит. 1. Надайте інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-11-03-007510-a. Відповідно до пункту 41 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник є комунальним підприємством. Згідно Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Замовник є одержувачем бюджетних коштів. Враховуючи вищезазначене, Замовник не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з цих підстав на Замовника не розповсюджується зобов’язання забезпечувати виконання пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Вищезазначене, також підтверджується Рішенням Харківського окружного адміністративного суду по справі №520/14195/21 від 18.01.2022 року. На підставі викладеного, Замовником не оприлюднювалось на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Прошу надати документально підтвердженні об’єктивні обставини, що спричинили внесення змін до істотних умов договору шляхом укладання додаткової угоди від 28.12.2023 №1 до основного договору? Документальним підтвердженням об’єктивних обставини, що спричинили внесення змін до істотних умов договору шляхом укладання додаткової угоди від 28.12.2023 №1 до основного договору надається: - Гарантійний лист ТОВ «АІСМ»; - Протокол №1 технічної наради від 12 грудня 2023 року; - Лист ТОВ «АІСМ» №12 від 25.12.2023; - Лист від 25.12.2023 №1267; - Лист ТОВ «ІНОВАЦІЙНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «АСПО-1» від №27/12-23-1 від 27 грудня 2023р. 3. Поясніть, чому за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АІСМ», Замовником оприлюднено повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей, в якому поміж іншого зазначено, що «для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у додатку 1 до ТД, учасник повинен надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни складеної станом в поточних цінах на дату оголошення закупівлі, які Учасником надані, але не надано договірну ціну, яка містить витрати на покриття ризику всіх учасників будівництва, у той час, коли пунктом 43 Особливостей зазначено надання документів, зокрема: «крім випадків та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже не можуть вважатися помилками та невідповідністю у поданих документах у розумінні зазначеного пункту? Відповідно до вимог додатку 1 тендерної документації не передбачено надання у складі тендерної пропозиції підтверджуючі розрахунки коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва. Замовником при підготовці повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей які виявлено в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «АІСМ» у тендерній пропозиції, була помилково зазначена вказана вимога. Уповноваженою особою складено протокол №22/11 від 22 листопада 2023 року про допущення технічної помилки.
Дата опублікування:
26.02.2024 15:52
Опис:
UA-2023-11-03-007510-a
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з реконструкції операційної на 2 поверсі у нежитловій будівлі літери В-3 Комунального некомерційного підприємства «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради під розміщення ангіографу OPTIMA IGS 330 за адресою: Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, 16 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-03-007510-a) Замовником надається пояснення на запит.
1. Надайте інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-11-03-007510-a.
Відповідно до пункту 41 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник є комунальним підприємством.
Згідно Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Замовник є одержувачем бюджетних коштів.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з цих підстав на Замовника не розповсюджується зобов’язання забезпечувати виконання пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Вищезазначене, також підтверджується Рішенням Харківського окружного адміністративного суду по справі №520/14195/21 від 18.01.2022 року.
На підставі викладеного, Замовником не оприлюднювалось на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Прошу надати документально підтвердженні об’єктивні обставини, що спричинили внесення змін до істотних умов договору шляхом укладання додаткової угоди від 28.12.2023 №1 до основного договору?
Документальним підтвердженням об’єктивних обставини, що спричинили внесення змін до істотних умов договору шляхом укладання додаткової угоди від 28.12.2023 №1 до основного договору надається:
- Гарантійний лист ТОВ «АІСМ»;
- Протокол №1 технічної наради від 12 грудня 2023 року;
- Лист ТОВ «АІСМ» №12 від 25.12.2023;
- Лист від 25.12.2023 №1267;
- Лист ТОВ «ІНОВАЦІЙНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «АСПО-1» від №27/12-23-1 від 27 грудня 2023р.
3. Поясніть, чому за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АІСМ», Замовником оприлюднено повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей, в якому поміж іншого зазначено, що «для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у додатку 1 до ТД, учасник повинен надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни складеної станом в поточних цінах на дату оголошення закупівлі, які Учасником надані, але не надано договірну ціну, яка містить витрати на покриття ризику всіх учасників будівництва, у той час, коли пунктом 43 Особливостей зазначено надання документів, зокрема: «крім випадків та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже не можуть вважатися помилками та невідповідністю у поданих документах у розумінні зазначеного пункту?
Відповідно до вимог додатку 1 тендерної документації не передбачено надання у складі тендерної пропозиції підтверджуючі розрахунки коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва.
Замовником при підготовці повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей які виявлено в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «АІСМ» у тендерній пропозиції, була помилково зазначена вказана вимога.
Уповноваженою особою складено протокол №22/11 від 22 листопада 2023 року про допущення технічної помилки.
Номер:
12122c7171ca4d4a8004dc7d51819c27
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
28.02.2024 12:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з реконструкції операційної на 2 поверсі у нежитловій будівлі літери В-3 Комунального некомерційного підприємства «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради під розміщення ангіографу OPTIMA IGS 330 за адресою: Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, 16 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-03-007510-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Поясніть позицію Замовника щодо включення переможцем ТОВ "АІСМ" до договірної ціни коштів на покриття ризиків, всіх учасників будівництва, під час укладання договору від 01.12.2023 №01/12, у той час коли відповідно до пункту 5.31 розділу V Кошторисних норми України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 визначено, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) за динамічної договірної ціни не враховуються?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7d3f655da69b4e4c96e31b0bb1b811dc
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
04.03.2024 09:46
Опис:
До договірної ціни під час укладання договору від 01.12.2023 №01/12 включені кошти на покриття ризиків, всіх учасників будівництва на підставі додатку 28 табл.3 п.2 Кошторисних норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.