• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Піч-буржуйка з комплектуючими

Завершена

1 226 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 132.50 UAH
Номер: ccd3c0af881c475998d8a6e456b60fe7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-23-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.01.2024 12:09 - 14.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 22.01.2024 № 8 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.01.2024 № 8 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 23 UA-2023-11-03-006031-a 03.11.2023 КУ "Закарпатський обласний центр цивільного захисту, матеріальних резервів та централізованого оповіщення" Закарпатської обласної ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця ФОП "Вівдиченко Анастасія Володимирівна" встановлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КУ "Закарпатський обласний центр цивільного захисту, матеріальних резервів та централізованого оповіщення" Закарпатської обласної ради (далі Замовник) ID: UA-P-2023-11-03-003268-a на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.11.2023 року № 75 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.11.2023, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів - ФОП "Вівдиченко Анастасія Володимирівна", протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.11.2023 №85, від 29.11.2023 №103, вимогу про усунення невідповідностей до 25.11.2023, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 29.11.2023, договір про постачання товарів від 11.12.2023 № 23.11-23, звіт про виконання договору, пояснення замовника надані 23.01.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 22.01.2024. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей, в редакції чинній на дату оголошення закупівлі, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 з урахуванням Особливостей встановлено наступне: - на порушення вимоги абзацу другого пункту 28 Особливостей Замовником в тендерній документації не зазначено обов’язкову інформацію про прийняття чи не прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів; - не дотримано вимоги пункту 28 Особливостей в пункті 3 розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не враховано чинні норми пункту 44 Особливостей (в редакції станом на дату проведення торгів), зокрема в частині вимог щодо відхилення тендерних пропозицій; - порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей в пункті 4 розділу «VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник визначив, що Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей, що не відповідає вимогам пункту 17 Особливостей у редакції, що діяла на дату складання тендерної документації. Моніторингом установлено, що в складі тендерної пропозиції учасника ФОП "Вівдиченко Анастасія Володимирівна", опублікованої в електронній системі закупівель 10 листопада 2023 17:05, відсутні наступні документи: - накладна, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору; - копія документу щодо відповідності якості товару вимогам діючих ДСТУ, ГОСТ, ТУ, сертифікатам відповідності та іншим нормам, що встановлені для даного товару і підтверджуються відповідним документом або довідка про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні; - копія документу щодо відповідності матеріалів, з яких виготовляється товар, вимогам діючих ДСТУ, ГОСТу, ТУ, сертифікатам відповідності та іншим нормам, що встановлені для даного матеріалу і підтверджуються відповідним документом; - гарантійний лист, що товар буде упакований Учасником відповідно до вимог нормативних документів таким чином, щоб виключити пошкодження чи знищення Товару. Товар буде без зовнішніх пошкоджень, не брудний, не порушена оригінальна упаковка; - гарантійний лист, що доставка товару, завантажувальні та розвантажувальні роботи, здійснюються за рахунок Постачальника, його транспортом чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника. Постачальник зобов’язаний поставляти товар в кількості та комплектації, зазначеній в технічній специфікації. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП "Вівдиченко Анастасія Володимирівна" не відповідає вимогам Додатку 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини другої статті 16 Закону)», Додатку 3 «Якісні та кількісні характеристики, опис та основні вимоги до предмету закупівлі. Технічна специфікація» до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та /або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та /або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Проте, моніторингом установлено, що Замовником на порушення пункту 43 Особливостей в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме про надання документів, відсутніх в складі тендерної пропозиції, в тому числі інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Так, згідно з інформацією, розміщеною Замовником в електронній системі закупівель, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.11.2023 №85 учасника ФОП "Вівдиченко Анастасія Володимирівна" визначено переможцем Закупівлі, а 24.11.2023 опубліковано інформацію про скасування цього рішення та вимогу про усунення невідповідностей до 25.11.2023. Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.11.2023 №103 учасника ФОП "Вівдиченко Анастасія Володимирівна" повторно визначено переможцем Закупівлі. Водночас, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію переможця лише з підстав, визначених підпунктом 3 пункту 44 Особливостей в редакції чинній на дату проведення торгів, та із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. При цьому, ні Особливості, ні Закон № 922 не містять положень, які б дозволяли замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасників, щоб надати 24 години на виправлення помилок. Однак учасник може оскаржити рішення замовника про його відхилення протягом п’яти днів з дати, коли замовник оприлюднив рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Відповідно до норми пункту 22 статті 18 Закону № 922 та пункту 55 Особливостей рішення органу оскарження замовники та особи, яких вони стосуються, зобов’язані виконувати. Отже, на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП "Вівдиченко Анастасія Володимирівна", визнав його переможцем, скасував своє рішення про визнання переможцем, натомість в електронній системі закупівель опублікував вимогу про усунення невідповідностей, повторно визнав переможцем зазначеного учасника та уклав з ним договір про постачання товарів від 11.12.2023 № 23.11-23 на суму 716 980,00 гривень. Під час проведення моніторингу Замовником в електронній системі закупівель опубліковано звіт про виконання договору від 11.12.2023 № 23.11-23. Сума оплати за договором: 716 980,00 гривень.
Період усунення порушень: 15.02.2024 17:39 - 01.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.02.2024 17:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації про усунення порушення замовником. У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з особливостями «Піч-буржуйка з комплектуючими» (класифікація за ДК 021:2015: 42340000-1 - Печі непобутового призначення) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-11-03-006031-a) в електронній системі було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. За підсумками розгляду та аналізу викладених фактів зроблено відповідні висновки щодо недопущення у подальшому порушень сфері публічних закупівель та дотримання принципів та процедур у системі публічних закупівель Прозоро. Фахівцю з публічних закупівель наголошено на необхідності запобігати в подальшому порушень при поведені публічних закупівель, посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 21.02.2024 15:19

Запити/Пояснення