-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 209 «Сузір'я» (початкової спеціалізованої школи-колегіума) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Березняківська, 32 у Дніпровському районі м. Києва»
Завершена
4 770 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 852.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 852.50 UAH
Номер:
490f136e1c81466f89bfb3cd5b98cd7e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-29-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2024 00:00
Період моніторингу:
29.01.2024 16:56 - 20.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.01.2024 №9-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.01.2024 №9-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14. UA-2023-11-02-014712-a 02.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02 листопада 2023 року (протокол №11/875), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН», протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю від 22 листопада 2023 року №193 (далі – Договір №193), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 23 листопада 2023 року, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 25 грудня 2023 року №1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримане 09 лютого 2024 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
21.02.2024 11:43 - 27.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2024 11:43
Запити/Пояснення
Номер:
24ec224c2d5b45d4a5ba3863ac3c520a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.02.2024 11:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з розроблення проєктної документації по об’єкту: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 209 «Сузір'я» (початкової спеціалізованої школи-колегіума) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Березняківська, 32 у Дніпровському районі м. Києва» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-02-014712-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Яким чином учасником ТОВ «Інжинірингова компанія «АРКОН», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації в частині надання:
- копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду посадової особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, договорів та актів виконаних робіт (пункту 10 «Інша інформація» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- договірної ціни, що визначена як тверда (пункт 1.2. розділу 2 «Вартість робіт і порядок розрахунків» Додатку 4), тоді як в тендерній пропозиції надано договірну ціну (файл 34. Кошторис. PDF), в якій вид договірної ціни вказано як динамічна?
4. На підтвердження виконання учасником вимог пункту 6 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» просимо надати документальне підтвердження забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
5. З яких підстав укладено додаткову угоду від 25 грудня 2023 року №1 до договору про закупівлю від 22 листопада 2023 року №193, якою продовжено строки виконання робіт та термін дії договору до 01 травня 2024 року? Надайте документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження (обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5d425beea4b94187bc35151f88eedcc9
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.02.2024 15:43
Опис:
За результатом розгляду повідомляємо наступне.
Рішенням Київської міської ради від 31.08.2023 № 7094/7135 «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 08 грудня 2022 року № 5828/5869 «Про бюджет міста Києва на 2023 рік»» виділено кошти на проєктування «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття» для 4 закладів освіти (СЗШ № 146, НВК № 183 «Фортуна», НВК № 209 «Сузір’я», Гімназії № 191) на загальну суму 16 768,5 тис. грн:
№ Назва об’єкту Обсяг фінансування проєктних робіт на 2023 рік (тис.грн.)
1 Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 146 м. Києва на земельній ділянці за адресою: просп. Миру, 11 у Дніпровському районі м. Києва 2 593,5
2 Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 183 «Фортуна» з поглибленим вивченням іноземних мов (спеціалізованої школи І ступеня - гімназії) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Юності, 5 у Дніпровському районі м. Києва 4 595,5
3 Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття гімназії № 191 ім. П. Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Миколайчука Івана, 9-А у Дніпровському районі м. Києва 4 809,0
4 Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 209 «Сузір'я» (початкової спеціалізованої школи-колегіума) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Березняківська, 32 у Дніпровському районі м. Києва 4 770,5
Разом 16 768,5
З метою реалізації у 2023 році проєкту в НВК № 209 «Сузір'я» та для створенням належних умов для перебування людей, що підлягають укриттю, та забезпечити відповідний ступінь їх захисту від прогнозованих впливів небезпечних чинників, які можуть виникнути як складова частина небезпечних явищ надзвичайної ситуації, воєнних (бойових) дій та терористичних актів.
Враховуючи вищенаведене, виникла необхідність у здійснені закупівлі шляхом проведення відкритих торгів з особливостями.
Посилання на рішення Київської міської ради від 31.08.2023 № 7094/7135: https://kmr.gov.ua/uk/content/rishennya-kyyivskoyi-miskoyi-rady-8854.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника щодо розроблення проєктної документації по об’єкту: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 209 «Сузір'я» (початкової спеціалізованої школи-колегіума) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Березняківська, 32 у Дніпровському районі м. Києва».
Завдання на проєктування по об’єкту: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 209 «Сузір'я» (початкової спеціалізованої школи-колегіума) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Березняківська, 32 у Дніпровському районі м. Києва» було розроблено відповідно до наданого Департаментом освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) зразка (лист Департаменту освіти і науки додається).
Очікувана ціна закупівлі визначена з урахуванням середньостатистичних цін на роботи, що є предметом закупівлі та з урахуванням рішень Київської міської ради від 31.08.2023 № 7094/7135 «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 08 грудня 2022 року № 5828/5869 «Про бюджет міста Києва на 2023 рік» виділено кошти на проєктування «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття» для 4 закладів освіти в тому числі на НВК № 209 «Сузір'я» за адресою: вул. Березняківська, 32 у Дніпровському районі м. Києва на суму 4 770 500,00 грн.
Разом з цим, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено аналізу ринку в регіоні Замовника та на території України, в тому числі через моніторинг цін на аналогічні роботи через систему електронних закупівель «PROZORRO», шляхом порівняння цін на аналогічні роботи з урахуванням обсягів, типу об’єкту, складності виконання робіт відповідно до методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, яка затверджена Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель PROZORRO тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів:
Назва послуг Посилання на сайт Сума
Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття» https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-04-013653-a 5 726 000,00
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-09-006259-a 3 484 855,00
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-31-002427-a 3 381 000,00
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-12-008199-a 3 828 013,00
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-04-005630-a 2 768 066,30
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-27-011463-a 2 006 264,00
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-13-007254-a 2 494 085,04
Відповідно до вимог тендерної документації пункту 10 «Інша інформація» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено наступне:
«Додатково Учасником у складі тендерної пропозиції подається:
6) копія паспорту зразка 1994 року (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів) АБО копія ID-картки та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду посадової особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, договорів та актів виконаних робіт;»
Відповідно у складі пропозиції ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» надано файл «25. Паспорт директора.pdf» який містить ст.1-2, ст.3-6, згідно до вимог тендерної документації.
Звертаємо увагу, що вимога щодо надання довідки про присвоєння ідентифікаційного коду посадової особи передбачено у разі надання учасником копії ID-картки, про що свідчить альтернативність вимоги (АБО).
Відповідно ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» надано документ що відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до вимог п. 7.1 Додатку 3 до тендерної документації передбачено: Розрахунок ціни тендерної пропозиції – Кошторисна документація на проектні роботи, що розрахована відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затвердженої Міністерством розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Вартість проектних робіт повинна включати всі роботи що передбачені технічними, якісними кількісними характеристиками предмету закупівлі. Кошторисна документація подається (пропечатана та підписана організацією учасником та підписом та печаткою сертифікованого головного архітектору проекту (головного інженеру проекту), а також в електронному вигляді у відповідному форматі). Звертаємо увагу учасників на ідентичність інформації відображеної у кошторисній документації у форматах pdf та в електронному вигляді.
Окремої вимоги, щодо виду договірної ціни яку Учасник надає на участь у закупівлі не визначено, також не визначено обов’язку Учасника розраховувати кошторис відповідно до положень проекту договору (Додаток 4).
Окрім цього, відповідно до п. 5.4 «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затвердженої Міністерством розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Визначено, що:
«5.4. Ціна пропозиції переможця процедури закупівлі, є договірною ціною.
5.4.1. Договірна ціна може встановлюватися:
1) твердою — визначена на основі твердого кошторису;
2) приблизною (динамічною) ― визначена на основі приблизного кошторису.»
Відповідно до п. 35 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» : «Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону.»
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки.»
Тобто, враховуючи, що при здійсненні електронного аукціону ціна Учасника (договірна ціна) що надана у складі пропозиції може змінитися, встановлення договореної ціни як динамічної відповідає п. 5.4 «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затвердженої Міністерством розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та не порушує вимоги тендерної документації.
Додатково зазначаємо, що розділ 2 «Вартість робіт і порядок розрахунків» не містить пункту 1.2, проте при укладанні Договору відповідно до п. 2.1 Вартість робіт за Договором є твердою та підтверджується Протоколом погодження договірної ціни (Додаток № 2) та Кошторисом (Додаток №3), що відповідає положенням тендерної документації та вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Надаємо виписки щодо перерахування коштів Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» на рахунок Замовника забезпечення виконання договору (виписки додаються).
Управлінням освіти отримано лист від ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» від 22.12.2023 № 927 (лист додаємо) з повідомленням що між ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» та управлінням освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації укладено договори на виконання робіт з розроблення проєктної документації:
- договір №190 від 22.11.2023 р. по об’єкту «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 146 м. Києва на земельній ділянці за адресою: просп. Миру, 11 у Дніпровському районі м. Києва»;
- договір №191 від 22.11.2023 р. по об’єкту «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 183 «Фортуна» з поглибленим вивченням іноземних мов (спеціалізованої школи І ступеня - гімназії) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Юності, 5 у Дніпровському районі м. Києва»;
- договір №192 від 22.11.2023 р. по об’єкту «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття гімназії № 191 ім. П. Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Миколайчука Івана, 9-А у Дніпровському районі м. Києва»;
- договір №193 від 22.11.2023 р. по об’єкту «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 209 «Сузір'я» (початкової спеціалізованої школи-колегіума) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Березняківська, 32 у Дніпровському районі м. Києва».
Управлінням освіти на адресу ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» було надано містобудівні умови та обмеження за реєстраційними номерами №729 від 20.10.2023 р., №730 від 20.10.2023 р., №731 від 20.10.2023 р., №732 від 20.10.2023 р. Під час розробки проєктної документації по об’єктам було виявлено невідповідності у назвах об’єктів будівництва, зазначених у договорах на виконання робіт з розроблення проєктної документації та у містобудівних умовах та обмеженнях. Так, в містобудівних умовах та обмеженнях пропущено словосполучення «на земельній ділянці».
Містобудівні умови та обмеження є необхідними для розробки проєктної документації та назва об’єкта будівництва, зазначена у договорах на виконання робіт з розроблення проєктної документації та містобудівних умовах та обмеженнях має бути ідентичною.
Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 681, розроблена проєктна документація має бути завантажена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва у повному обсязі, підписана електронним цифровим підписом розробника та передана для проходження експертизи проєктної документації з використанням Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
На підставі вищезазначеного та з метою якісного виконання взятих на себе зобов’язань щодо розробки проєктної документації по об’єктам у відповідності до завдання на проектування, вимог діючих нормативно-правових актів та будівельних норм, завантаження розробленої проєктної документації по об’єктам до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва та проходження експертизи проектної документації, ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» листом від 19.12.2023 № 103/45-3538 (лист додається) звернувся щодо вирішити питання щодо невідповідності назви об’єктів будівництва у містобудівних умовах та обмеженнях і договорах на розроблення проєктної документації, надання технічних умов на водопостачання та каналізування, а також розглянути питання щодо подовження строку виконання робіт за укладеними Договорами до 01.05.2024 р.
Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Підпунктом 3.3. пункту 3 Договору від 22.11.2023 № 190, Договору від 22.11.2023 № 191, Договору від 22.11.2023 № 192 та Договору від 22.11.2023 № 193 передбачено, що «3.3. Рішення про зміну строків, передбачених п. 2.3. та п. 3.1 діючого Договору, оформлюється Сторонами у вигляді додаткової угоди до цього Договору. Зазначена додаткова угода має бути підписана уповноваженими представниками Сторін і з моменту підписання стає невід’ємною частиною цього Договору у разі:
3.3.1. виникнення обставин непереборної сили;
3.3.2. внесення змін у Завдання на проєктування;
3.3.3. в залежності від обсягів реального фінансування;
3.3.4. дії третіх осіб, що унеможливлюють належне виконання робіт, за винятком випадків, коли ці дії зумовлені залежними від Виконавця обставинами;
3.3.5. виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт.».
Враховуючи вищезазначені обставини, виникла необхідність продовжити дії договору та строк виконання робіт.
Разом з цим, надаємо копію протоколу про прийняття рішення щодо укладання додаткових угод до Договорів від 22.11.2023 № 190, від 22.11.2023 № 191, від 22.11.2023 № 192 та від 22.11.2023 № 193.
Посилання на офіційний сайт Управління освіти Дніпровської РДА: http://www.uosvitydnr.gov.ua.