• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 146 м. Києва на земельній ділянці за адресою: просп. Миру, 11 у Дніпровському районі м. Києва»

Завершена

2 593 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 967.50 UAH
Номер: 84fbbcaa72134226bea716bcc0b594bd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-30-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.01.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.01.2024 16:58 - 21.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.01.2024 № 10-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.01.2024 № 10-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2023-11-02-014641-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 22.11.2023 № 190, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 02.11.2023 № 11/872, тендерна пропозиція переможця ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН», протокол (рішення) уповноваженої особи від 15.11.2023 № 11/949, повідомлення про намір укласти договір від 15.11.2023, договір про закупівлю від 22.11.2023 № 190, додаткова угода від 25.12.2023 № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 28.12.2023, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 06.02.2024 року та 16.02.2024 року. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» не відповідала умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до підпункту 6 пункту 10 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником встановлено імперативну умову, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію паспорта зразка 1994 року (ст.1-2, ст. 3-6 за наявності записів) або копію ID-картки та копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду посадової особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, договорів та актів виконаних робіт. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» відсутня копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду посадової особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, договорів та актів виконаних робіт, а саме: директора Статкевича Я.І., чим не дотримано вимоги підпункту 6 пункту 10 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Слід відмітити, що відповідно до пункту 2.1 Додатку № 4 (проєкт договору про закупівлю) до тендерної документації встановлено імперативну умову, що договірна ціна встановлена Замовником як «тверда». Разом з тим, відповідно до пункту 1.2 розділу I Кошторисних норм України у будівництві Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі - Настанова) визначено, що тверда договірна ціна - договірна ціна, визначена на основі твердого кошторису, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором. Однак, на порушення вимог пункту 2.1 Додатку № 4 до тендерної документації, учасником ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну на розроблення проєктної документації по об’єкту: «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 146 м. Києва на земельній ділянці за адресою: просп. Миру, 11 у Дніпровському районі м. Києва», в якій зазначено, що вид договірної ціни «динамічна». При цьому, слід зазначити, що відповідно до пункту 1.2 розділу I Настанови, визначено, що динамічна договірна ціна – договірна ціна, визначена на основі кошторису, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» як такого, що не відповідав вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та, як такого, що не відповідав іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 20.02.2024 18:06 - 06.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.02.2024 18:06

Запити/Пояснення