-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) Лот 1 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) Лот 2 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) Лот 3 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) Лот 4 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) Лот 5 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) Лот 6 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) Лот 7 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів)
Завершена
3 862 446.39
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 63.82 UAH
мін. крок: 0% або 63.82 UAH
Номер:
f6bf2a0739134467a82b9ba7a815ae72
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-07-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.12.2023 00:00
Період моніторингу:
07.12.2023 17:02 - 29.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.12.2023 № 73-з
Хмельницький
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 07.12.2023 № 73-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
1. UA-2023-11-02-014365-a 02.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Публічного акціонерного товариства «УКPНAФТА» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.11.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-356-ВД зі змінами, затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.11.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-356-ВД/3, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 03.11.2023, відповідь Замовника від 06.11.2023, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 08.11.2023 (Лот 4), відповідь Замовника від 09.11.2023 (Лот 4), інформацію про відміну відкритих торгів (Лот 1, 2, 6, 7), реєстр отриманих тендерних пропозицій (Лот 3, 4, 5), протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.11.2023 (Лот 3, 4, 5), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ ОТП ТРЕЙД» (Лот 3, 4), товариства з обмеженою відповідальністю «Союзнасосмаш» (Лот 3, 4), товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД НАФТОГАЗОВОГО ОБЛАДНАННЯ» (Лот 5), протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 22.11.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-359-ВД/4 та від 29.11.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-356-ВД/9 (Лот 3), протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 22.11.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-356-ВД/5 та від 29.11.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-356-ВД/10 (Лот 4), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 22.11.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-356-ВД/6 (Лот 5), вимоги про усунення порушення від 23.11.2023 за номерами ID: UA-2023-11-02-014365-a.c1 та UA-2023-11-02-014365-a.c2 (Лот 3, 4), відповіді Замовника від 24.11.2023 (Лот 3, 4), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.11.2023 (Лот 3, 4) та від 22.11.2023 (Лот 5), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 14.12.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-356-ВД/13 (Лот 3), договір про закупівлю від 19.12.2023 № 23/3102-МТР (Лот 3), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 14.12.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-356-ВД/13 (Лот 4), договір про закупівлю від 19.12.2023 № 23/3085-МТР (Лот 4), пояснення (інформацію, документи) від 13.12.2023, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
25.12.2023 14:33 - 29.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.12.2023 14:33
Запити/Пояснення
Номер:
c0009b684db2432fa98c5ff2ab2e6146
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
08.12.2023 11:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) Лот 1 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) Лот 2 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) Лот 3 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) Лот 4 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) Лот 5 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) Лот 6 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) Лот 7 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-02-014365-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів):
1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, , посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, аналіз ринку тощо), на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином Замовником забезпечено виконання вимог підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» в частині дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d50b718db79e45b0b3da96a04124aa5d
Назва:
Щодо надання інформації та відповідних документів
Дата опублікування:
13.12.2023 17:37
Опис:
1. На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 08.12.2023 р. щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість пропонується надати наступні пояснення:
З метою забезпечення Качанівського газопереробного заводу ПАТ «УКРНАФТА» запасними частинами до агрегатів насосних: ЦНС 180/85; ЦНС 105/245; АНСГМ-7,5/150; АНСГМ-7,5/180; АНСГМ-30/100; АНСГМ-20/90; АНСГМ-2/210; НСГ 5/150; НВЕ 50/50-3,0-В-55; 1,3 ПТ50Д1С; 1,3Т-12,5/10 Д1 В3; АН2/16; 2,5Т-6,3/16 було оголошено Закупівлю (UA-2023-11-02-014365-a).
Джерело фінансування Закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався:
- примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275;
- результатами попереднього моніторингу цін, зокрема моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://smarttender.biz/, процедура № 19972024) та шляхом запиту цін у потенційних постачальників.
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій та у вигляді цін на майданчику SmartTender) від восьми потенційних постачальників та визначена очікувана вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією:
- ПП «УКРТЕХІНПРОМ» (ЦП № 2253/06-4 від 05.06.23 р.);
- ТОВ «ЗАВОД РЕМГІДРОМАШ» (КП № 93 від 23.06.23 р.);
- ТОВ «НГО Плюс» (КП б/н);
- ТОВ ТД «НАСОСХОЛДИНГ» (ЦП № 1 від 28.04.2023 р.);
- ТОВ «СОЮЗНАСОСМАШ» (ЦП № 2023-275 від 25.05.2023 р.);
- ТОВ «ЗАВОД НГО» (КП № 243 від 23.06.2023 р.);
- ТОВ «ЕНЕРГОМАШКОМПЛЕКТ» (КП № 49У від 18.05.23 р.);
- ТОВ «РЕСУРС-ПОСТАЧ» (КП № 18/07/23-01 від 18.07.23 р., КП № 18/10/23-01 від 18.10.23 р.).
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості додається.
2. На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 08.12.2023 р. щодо яким чином Замовником забезпечено виконання вимог підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 02.09.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» в частині дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України пропонується надати наступні пояснення:
Згідно з пунктом 22 статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів:
…
насоси та компресори;
насоси;
насоси для рідин;
відцентрові насоси та підіймачі рідин;
…
Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 предмет закупівлі UA-2023-11-02-014365-a визначено за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника 42120000-6 Насоси та компресори, при цьому товари, що закуповуються в межах зазначеної процедури закупівлі, - це різні запасні частини та робочі органи до насосів, наприклад:
Колесо робоче АН 790.04.000 або еквівалент,
Втулка Н478.01.01.103 або еквівалент,
Сідло Н500.01.04.002 або еквівалент та ін,
які відсутні у переліку товарів, визначеному підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Слід зазначити, що підпункт 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не визначає кодів перелічених в ньому товарів за Єдиним закупівельним словником, а лише містить конкретні найменування таких товарів. Тож незалежно від того, який код за Єдиним закупівельним словником присвоєний предмету закупівлі, якщо конкретний товар, що закуповується в межах процедури закупівлі, буквально не включений до даного переліку, то вимога щодо локалізації не застосовується.
Виходячи з вище зазначеного Замовник здійснює закупівлю без застосування вимог підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та ПКМУ від 02.09.2022 № 861.