• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) Лот 1 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) Лот 2 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) Лот 3 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) Лот 4 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) Лот 5 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) Лот 6 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів) Лот 7 42120000-6 Насоси та компресори (Запасні частини до насосів)

Завершена

3 862 446.39 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 63.82 UAH
Номер: f6bf2a0739134467a82b9ba7a815ae72
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-07-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.12.2023 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 07.12.2023 17:02 - 29.12.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.12.2023 № 73-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 07.12.2023 № 73-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 1. UA-2023-11-02-014365-a 02.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, dinik88@bigmir.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Публічного акціонерного товариства «УКPНAФТА» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.11.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-356-ВД зі змінами, затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.11.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-356-ВД/3, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 03.11.2023, відповідь Замовника від 06.11.2023, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 08.11.2023 (Лот 4), відповідь Замовника від 09.11.2023 (Лот 4), інформацію про відміну відкритих торгів (Лот 1, 2, 6, 7), реєстр отриманих тендерних пропозицій (Лот 3, 4, 5), протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.11.2023 (Лот 3, 4, 5), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ ОТП ТРЕЙД» (Лот 3, 4), товариства з обмеженою відповідальністю «Союзнасосмаш» (Лот 3, 4), товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД НАФТОГАЗОВОГО ОБЛАДНАННЯ» (Лот 5), протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 22.11.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-359-ВД/4 та від 29.11.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-356-ВД/9 (Лот 3), протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 22.11.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-356-ВД/5 та від 29.11.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-356-ВД/10 (Лот 4), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 22.11.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-356-ВД/6 (Лот 5), вимоги про усунення порушення від 23.11.2023 за номерами ID: UA-2023-11-02-014365-a.c1 та UA-2023-11-02-014365-a.c2 (Лот 3, 4), відповіді Замовника від 24.11.2023 (Лот 3, 4), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.11.2023 (Лот 3, 4) та від 22.11.2023 (Лот 5), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 14.12.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-356-ВД/13 (Лот 3), договір про закупівлю від 19.12.2023 № 23/3102-МТР (Лот 3), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 14.12.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-356-ВД/13 (Лот 4), договір про закупівлю від 19.12.2023 № 23/3085-МТР (Лот 4), пояснення (інформацію, документи) від 13.12.2023, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 25.12.2023 14:33 - 29.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 25.12.2023 14:33

Запити/Пояснення