-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Радіометр радону і торону, код ДК: 021:2015: - 38340000-0 – Прилади для вимірювання величин
Завершена
1 256 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 280.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 280.00 UAH
Номер:
f443afd15f4b4d05817647f467c4e09e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-08-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.12.2023 00:00
Період моніторингу:
08.12.2023 09:57 - 30.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.12.2023 № 78-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 04 грудня 2023 року № 003100-18/13979-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 08.12.2023 № 78-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-11-02-011574-a, 02.11.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Договір розірвано.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Державної установи «Черкаський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.11.2023 № 155 зі змінами; перелік змін, що вносяться до тендерної документації; нову редакцію тендерної документації, оприлюднену в електронній системі закупівель 07.11.2023; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НВП «ТЕТРА», фізичної особи-підприємця БАБТЕНКА А.Б. (далі – ФОП БАБТЕНКО А.Б) та приватного підприємства «БРОМ» (далі - ПП «БРОМ»); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи від 14.11.2023 № 175, від 15.11.2023 № 178 та від 16.11.2023 № 181; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі ФОП БАБТЕНКОМ А.Б. та ПП «БРОМ» у тендерних пропозиціях; документи, що подані учасником процедури закупівлі ПП «БРОМ» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; пояснення Замовника, отримане 11.12.2023 в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ПП «БРОМ» відповідно пункту 47 Особливостей та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 24.11.2023 № 211; додаткові угоди від 05.12.2023 № 1 та від 11.12.2023 № 2 до договору; звіт про результати проведення процедури; повідомлення про внесення змін до договору; звіт про виконання договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ПП «БРОМ» не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі. Зокрема, на вимогу абзацу другого пункту 4 додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ПП «БРОМ» не надані підтверджуючі документи про якість товару, видані його виробником (сертифікат якості, або сертифікат аналізу, або інший документ) або документ, що підтверджує якість товару, виданий виробнику товару уповноваженими на це органами, установами, організаціями.
Враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція ПП «БРОМ» підлягала відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Однак, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник надав ПП «БРОМ» 24 години для виправлення невідповідностей щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які були відсутні в його тендерній пропозиції. Згідно з протоколом уповноваженої особи Замовника від 16.11.2023 № 181 учасника ПП «БРОМ» визначено переможцем процедури закупівлі UA-2023-11-02-011574-a та укладено договір про закупівлю від 24.11.2023 № 211.
Період усунення порушень:
13.12.2023 15:11 - 28.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2023 15:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ порушення у сфері закупівлі усунено шляхом розірвання Договору між ДУ «Черкаський ОЦКПХ МОЗ» та ПП «Бром»
Дата публікації звіту:
27.12.2023 08:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
27.12.2023 09:28
Запити/Пояснення
Номер:
b7fd11e06a96495baecde8ac2202c107
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.12.2023 10:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Радіометр радону і торону», ДК 021:2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-02-011574-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ПП «БРОМ», якщо він не надав документ, що підтверджує якість товару, виданий його виробником (сертифікат якості, або сертифікат аналізу, або інший документ) або документ, що підтверджує якість товару, виданий виробнику товару уповноваженими на це органами, установами, організаціями, чим не виконав вимогу абз. 2 п. 4 додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
5e554063f02d4d15b800e945771c39e3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.12.2023 09:29
Опис:
За результатом розгляду Вашого запиту повідомляємо наступне:
2. Щодо підстав про не відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «Бром».
Під час прийняття рішення щодо визначення переможцем відкритих торгів ПП «Бром» була допущена помилка. Відповідний недолік виправлений шляхом розірвання договору між ДУ «Черкаський ОЦКПХ МОЗ» та ПП «Бром».
Номер:
2216517bc88e4393b25b03b07d47001b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.12.2023 09:27
Опис:
За результатом розгляду Вашого запиту повідомляємо наступне:
1. Розмір витрат та визначення очікуваної вартості по даній закупівлі визначалось за наявним бюджетним фінансуванням від Міністерства охорони здоров’я України, проведеного моніторингу вартості аналогічного обладнання та моніторингу оголошених та завершених відкритих торгів в системі Prozorro.