ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з механізованого прибирання вулиць)
Дана закупівля здійснюється для забезпечення належного утримання вулично-дорожньої мережі населених пунктів у осінньо-зимовий період.
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Завершена
4 800 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 000.00 UAH
Період моніторингу:30.01.2024 16:56 - 21.02.2024 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.01.2024
№ 10-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.01.2024 № 10-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2023-11-02-011235-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 02.11.2023 № 1/49/23, тендерна пропозиція переможця Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.11.2023 № 3/49/23, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 14.11.2023, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.11.2023, договір про закупівлю від 28.11.2023 № 273/Т/23, додаткові угоди від 27.12.2023 № 1, від 28.12.2023 № 2 та від 11.01.2024 № 3, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 28.12.2023, від 29.12.2023 та від 11.01.2024, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 06.02.2024, 14.02.2024 та 16.02.2024, інформація з веб-сайту Львівської міської ради за посиланням: https://city-adm.lviv.ua/public-information/districtadm/shevchenkivska raiadministratsiia/obh runtuvannia-zakupivli/2023-rik/26928/.
Період усунення порушень:19.02.2024 17:58 - 23.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:19.02.2024 17:58
Запити/Пояснення
92653
Номер:4af19a2e1de84a7e9110bfa2ba13fdce
Назва:Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:02.02.2024 10:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:08.02.2024 00:00
Автор:Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919579
Контактна особа:
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 98) 977-36-09 galunijyasinska@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з механізованого прибирання вулиць)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-02-011235-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради (далі - Замовник) є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
p7s
sign.p7s
92950
Номер:1aa676aa28fc490c84d8994f4ae57cc5
Назва:ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:06.02.2024 11:10
Автор:Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
79058, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:на запит Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.02.2024 в межах проведення моніторингу процедуру закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з механізованого прибирання вулиць)
(оголошення № UA-2023-11-02-011235-a)
Відповідно до ухвали Львівської міської ради від 04.02.2021 №32 «Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів» Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради є виконавчим органом Львівської міської ради.
Відповідно до Державного класифікатора України ДК 002:2004, організаційно-правова форма господарювання Шевченківської районної адміністрації «орган місцевого самоврядування».
Відповідно до ухвали Львівської міської ради від 08.07.2021 № 1081 «Про розмежування повноважень між виконавчими органами Львівської міської ради» та Положення про Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 08.10.2021 № 914, до компетенції Шевченківської районної адміністрації належить розпорядження коштами бюджету Львівської міської територіальної громади у межах, визначених міською радою, виконавчим комітетом і Львівським міським головою, раціональний розподіл та контроль за їхнім цільовим використанням.
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) рекомендовано, з урахуванням затверджених цією постановою заходів, органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (в редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону (з урахуванням Особливостей) у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Під час розроблення тендерної документації та визначення необхідних технічних, якісних і кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, з метою належного утримання території на яких здійснює свої повноваження Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради Замовником враховувались, зокрема: Закон України «Про благоустрій населених пунктів»; наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства від 07.07.2008 № 213 «Про затвердження методичних рекомендацій з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів»; наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 №54 «Про затвердження технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів»; «Правила благоустрою м. Львова»; інших діючих нормативних документів.
Очікувана вартість закупівлі розраховувалась Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення механізованого прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів на яких свої повноваження здійснює Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради, як Замовник, з урахуванням потреб попередніх періодів. Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі використовувались ціни попередньо укладеного договору за результатами проведеної процедури закупівлі. Слід зазначити, що даний метод визначено п. 2 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Розмір бюджетного призначення визначено у відповідності до бюджетних запитів та враховуючи ухвал Львівської міської ради від 06.12.2022 №2583 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік» та 06.07.2023 №3416 «Про внесення змін до бюджету Львівської міської територіальної громади на 2023 рік».
Додатково повідомляємо, у Шевченківської районної адміністрації, як виконавчого органу Львівської міської ради, відсутній власний веб-сайт, відтак з метою виконання підпункту 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), районною адміністрацією оприлюднюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на веб-сайті Львівської міської ради.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення до даної процедури закупівлі - https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/shevchenkivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik/26928/.
У відповідності до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній закупівлі міститься опис та приклади формальних несуттєвих помилок згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження переліку формальних помилок». Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Інших вимог в цій частині Закон не містить, в тому числі не встановлює, що віднесення виявленої помилки до формальної (несуттєвої) відбувається за рішенням тендерного комітету (уповноваженої особи) і потребує складання протоколу. Правова природа формальних (несуттєвих) помилок в розумінні Закону є такою, що їх виявлення під час розгляду не потребує прийняття будь-яких додаткових рішень від замовника, оскільки їх допущення не залежить від рішень замовника і в жодному випадку не може призвести до відхилення тендерних пропозицій учасників, що прямо визначено частиною другою статті 22 Закону.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» було виявлено невідповідності у інформації та документах, які відповідно до норм пункту 43 Особливостей можуть бути усунені учасником, відтак учаснику було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника, з урахуванням виправлень встановлено, що учасником дотримано вимоги тендерної документації. Оскільки, законодавством не встановлено вимог щодо обов’язкового зазначення під час розгляду тендерної пропозиції учасника інформація про допущення/не допущення учасником формальних (несуттєвих помилок), опис та приклад яких наведений у тендерній документації, замовником не включалась дана інформація до протоколів, оскільки їх виявлення під час розгляду не потребує прийняття будь-яких додаткових рішень від замовника.
Назва:Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:09.02.2024 16:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:15.02.2024 00:00
Автор:Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919579
Контактна особа:
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 98) 977-36-09 galunijyasinska@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з механізованого прибирання вулиць)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-02-011235-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що між Шевченківською районною адміністрацією Львівської міської ради та Львівським комунальним підприємством «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» укладено додаткову угоду від 11.01.2024 № 3 до договору про закупівлю від 28.11.2023 № 273/Т/23, відповідно до якої ціна договору для закупівлі додаткового обсягу з механізованого прибирання вулиць у 2024 році становить 878 420,00 грн з ПДВ.
Однак, в даній додатковій угоді відсутні відомості про кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяг) та вартість роботи одиниці автотранспортного засобу.
Надайте інформацію та документи щодо обсягів додаткових послуг та вартості роботи одиниці автотранспортного засобу на загальну суму 878 420,00 гривень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
p7s
sign.p7s
93944
Номер:e7cdd58b262e425387fba394af215299
Назва:ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:14.02.2024 16:34
Автор:Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
79058, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:на запит Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.02.2024 в межах проведення моніторингу процедуру закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з механізованого прибирання вулиць)
(оголошення № UA-2023-11-02-011235-a)
Відповідно до пункту 19 Особливостей «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (в редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі), істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закону).
Відповідно до частини 6 статті 41 Закону дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Інших вимог в цій частині Закон не містить, в тому числі не встановлює вимогу щодо зазначення відомостей про кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяг) та вартість роботи одиниці автотранспортного засобу. Правова природа продовження дії договору відповідно до частини 6 статті 41 Закону надає Замовникам можливість безперервно отримувати певні види товарів, робіт та послуг, поряд з цим законодавством визначено, що при цьому сума договору не повинна перевищувати 20 % від початкового договору та видатки на досягнення цієї цілі затверджуються у встановленому порядку.
Звертаємо увагу, що пунктом 10.3. Договору від 28.11.2023 № 273/Т/23 встановлено, що дія договору може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в п. 3.1. даного Договору, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Так, враховуючи норми чинного законодавства та умов договору від 28.11.2023 № 273/Т/23, у зв’язку із тим, що послуги з механізованого прибирання вулиць носять безперервний характер з метою забезпечення належного утримання вулично-дорожньої мережі населених пунктів (в тому числі у зимовий період), 28.12.2023 додатковою угодою №2 сторони дійшли згоди щодо продовження строку дії договору на наступний рік. Додатковою угодою №3 від 11 січня 2024 року Сторони доповнили розділ 3 пунктом 3.1.1. в якому визначено ціна договору для закупівлі додаткового обсягу послуг з механізованого прибирання вулиць у 2024 році становить 878 420,00 грн.
Зважаючи на вищевикладене, Замовником дотримано вимоги пункту 19 Особливостей та частини 6 статті 41 Закону.
Також звертаємо увагу, що інші умови договору були незміненими даними додатковими угодами, в тому числі ціни за одиницю послуги механізмів. Так, пунктом 4.3. Договору від 28.11.2023 № 273/Т/23, розрахунок здійснюється за фактично надані послуги за цінами вказаними у актах виконаних робіт, що не повинні перевищувати ціни вказані у Додатку №1 до основного договору.
Таким чином, учасник повинен надавати послуги від фактичних потреб замовника, якість яких відповідає пункту 2.1. Договору від 28.11.2023 № 273/Т/23, за цінами що не перевищують ціни вказані у Додатку №1 до Договору, та оплата здійснюється відповідно до актів виконаних робіт.
Назва:Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:13.02.2024 17:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:17.02.2024 00:00
Автор:Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919579
Контактна особа:
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 98) 977-36-09 galunijyasinska@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з механізованого прибирання вулиць)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-02-011235-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до підпункту 7 пункту 47 Особливостей замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника.
Згідно із пунктом 20 частини 1 статті 1 Закону пов’язана особа - особа, яка для цілей Закону відповідає будь-якій із таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі;
фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Проведеним аналізом відповідності поданих тендерних пропозицій вимогам законодавства встановлено, що відповідно до інформації, яку розміщено у відкритому єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, доступ до якого є вільним, засновником Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» є - Львівська міська рада (ідентифікаційний код юридичної особи 03348946).
Також, відповідно до статуту, затвердженого наказом директора Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради від 24.07.2023 № 309, власником Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» є територіальна громада міста Львова, представником якої є Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради.
При цьому, в положенні про Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради зазначено, що Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради є виконавчим органом Львівської міської ради, підзвітний і підконтрольний Львівській міській раді, виконавчому комітету Львівської міської ради, Львівському міському голові, підпорядкований заступнику міського голови з питань житлово-комунального господарства.
В положенні про Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради зазначено, що Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради є виконавчим органом Львівської міської ради, підзвітна і підконтрольна Львівській міській раді, виконавчому комітету Львівської міської ради, Львівському міському голові, підпорядкована заступнику міського голови з питань житлово-комунального господарства.
Таким чином, Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради та Львівське комунальне підприємство «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» перебувають під спільним контролем (підпорядковані, підзвітні та підконтрольні) Львівської міської ради та в розумінні пункту 20 частини 1 статті 1 Закону є пов’язаними особами.
Враховуючи вищевикладене, моніторингом встановлено підставу для відмови Шевченківською районною адміністрацією Львівської міської ради учаснику Львівському комунальному підприємству «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» в участі у процедурі закупівлі відповідно до вимог підпункту 7 пункту 47 Особливостей.
Отже, поясніть, чому в порушення вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради не відхилила учасника процедури закупівлі Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» як такого, що підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
p7s
sign.p7s
94254
Номер:519faf0f8d904d51b115491bd2ddb5dc
Назва:ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:16.02.2024 15:23
Автор:Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
79058, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:на запит Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.02.2024 в межах проведення моніторингу процедуру закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з механізованого прибирання вулиць)
(оголошення № UA-2023-11-02-011235-a)
Відповідно до підпункту 7 пункту 47 Особливостей замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника.
Згідно пункту 20 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«20) пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі;
фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї.
Для цілей цього Закону членами сім’ї вважаються подружжя, діти, батьки, рідні брати і сестри, дідусі, бабусі, онуки, усиновлювачі, усиновлені, а також інші особи, за умови їх постійного проживання разом із пов’язаною особою і ведення з нею спільного господарства.»
Відтак для відхилення учасника ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» повинна бути одній із трьох категоріях пов’язаності осіб:
1. ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» пов'язане з іншими учасниками процедури закупівлі?
2. ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» пов'язане з уповноваженою особою (особами)?
3. ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» пов'язане з керівником Замовника?
По-перше, категорія пов'язаності з іншим учасником процедури закупівлі не стосується конкретної ситуації, оскільки Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради не є іншим учасником процедури закупівлі, а перебуває у статусі Замовника, а також у даній процедурі закупівлі ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» було єдиним учасником.
По-друге, закупівлю здійснює Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради як юридична особа. А рішення про створення комунального підприємства є виключною компетенцією сесії міської ради ( пункт 30 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»), тобто депутатського корпусу. А депутати не можуть бути уповноваженими особами Замовника (абзац 2 частини 7 статті 11 Закону).
Відповідно до ст. 78 Господарського Кодексу, комунальне унітарне підприємство утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління.
Комунальне унітарне підприємство не несе відповідальності за зобов'язаннями власника та органу місцевого самоврядування, до сфери управління якого воно входить (п.6 ст. 78 ГКУ).
Однак, районна адміністрація, як окрема самостійна юридична особа, не має впливу на діяльність іншої окремої юридичної особи, зокрема на ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району».
Крім того, заслуховування звітів про роботу керівників підприємств, установ та організацій комунальної власності відповідних територіальних громад належить до власних (самоврядних) повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад (підпункту 3 пункту «а» частини 1 статті 29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»). Тобто, звіти ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району» розглядаються на засіданнях виконкому Львівської міської ради, а не районною адміністрацією.
А отже відсутня пов’язаність осіб і в цій частині
По-третє, відповідно до частини 7 статті 78 Господарського кодексу України органами управління комунального унітарного підприємства є:
керівник підприємства, який призначається (обирається) органом, до сфери управління якого належить підприємство, або наглядовою радою цього підприємства (у разі її утворення) і є підзвітним органу, який його призначив (обрав);
наглядова рада підприємства (у разі її утворення), яка в межах компетенції, визначеної статутом підприємства та законом, контролює і спрямовує діяльність керівника підприємства.
Голова Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради не має жодного впливу на керівника ЛКП «Шляхово-ремонтне підприємство Шевченківського району», яке було учасником, а тому і така підстава, як пов’язаність з керівником замовника у даному випадку відсутня.
Зважаючи на вищевикладене, у Замовника були відсутні підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції з підстав визначених у підпункту 7 пункту 47 Особливостей.