-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт бігових ремонт бігових доріжок спортивного ядра стадіону Володимирського центру фізичного здоров"я населення "Спорт для всіх" (коригування) (додаткові роботи)
Завершена
4 125 793.36
UAH з ПДВ
Номер:
9e31acd161a74a3f9e4f4cdf0c1193d4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-17-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2024 00:00
Період моніторингу:
17.01.2024 14:25 - 08.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2024 № 6
Львів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, доручення державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.01.2024 № 6.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-02-010292-a, 02.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 3 та 13 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю встановлено порушення вимог статті 884 Цивільного Кодексу та пункту 103 Постанови КМУ №668.
Крім того, Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок несвоєчасного надання інформації та ненадання документів у випадках, визначених Законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до до Закону та Особливостей №1178; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог пунктів 3 та 13 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі, дотримання норм статті 884 Цивільного Кодексу та пункту 103 Постанови КМУ №668 – при укладанні договорів будівельного підряду, а також норм частини п’ятої статті 8 Закону – при наданні інформації та документів у випадках, визначених Законом.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178); відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до до Закону та Особливостей №1178; укладення договору про закупівлю; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Володимирського центру фізичного здоров’я «Спорт для всіх» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-11-02-005045-b); опубліковане протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 26.10.2023 №, опубліковані 02.11.2023 звіт про договір про закупівлю та договір від 26.10.2023 №50; додаткову угоду №1 від 17.11.2023 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю; опубліковані Замовником під час моніторингу (30.01.2024) рішення керівника Замовника від 25.10.2023 №75/1, додаткову угоду №2 від 25.01.2024 та плвідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; наявну в електронній системі закупівель інформацію щодо закупівлі Замовника UA-2021-04-30-002071-a (Капітальний ремонт бігових доріжок спортивного ядра стадіону Володимир-Волинського міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» на вул. Драгоманова, 20 м. Володимир-Волинський. (КОРИГУВАННЯ)» (ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Моніторингом встановлено, що відповідно до опублікованого 02.11.2023 протокольного рішення уповноваженої особи Замовника протокольного рішення від від 26.10.2023 №23 закупівля без використання електронної системи UA-2023-11-02-010292-a проведена на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей №1178.
Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей №1178, придбання замовниками робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт. Закупівля додаткових робіт у того самого виконавця робіт здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
При цьому, за вимогами пункту 13 Особливостей №1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Моніторингом встановлено, що у вищевказаному протокольному рішенні від 26.10.2023 №23 вказано лише, що у Замовника після укладення договору та під час виконання робіт виконавцем (ПП «Спортелітбуд») виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору та що на основі зведеного кошторисного розрахунку вирішено укласти договір про закупівлю додаткових послуг, загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі на капітальний ремонт бігових доріжок спортивного ядра стадіону.
Обгрунтування щодо необхідності закупівлі додаткових робіт у того самого виконавця робіт (яким виконуються роботи за основним договором), а також, що такі роботи є додатковими – у протокольному рішенні уповноваженої особи Замовника від 26.10.2023 №23 відсутні.
Таким чином, у протокольному рішенні уповноваженої особи Замовника від 26.10.2023 №23 наведена лише підстава для проведення закупівлі без використання електронної системи без її (підстави) обгрунтування.
Крім того, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 26.10.2023 №23, яке опубліковане разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, та договором (02.11.2023) не погоджене (не затверджене) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника.
Будь-який інший документ із обґрунтуванням підстави для здійснення Замовником закупівлі UA-2023-11-02-010292-a за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей №1178 (у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, підготовленого уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою Замовника), погоджений (затверджений) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника, разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, та договором про закупівлю не опубліковано.
Замовником під час моніторингу опубліковано рішення від 25.10.2023 №75/1 «Про обгрунтування підстави здійснення закупівлі на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей» за підписом керівника Замовника, у якому здійснено посилання на рішення Володимирської міської ради №20/7 від 20.12.2022 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік» та наведено підставу, вказану у підпункті 8 пункту 13 Особливостей №1178.
Проте, рішення від 25.10.2023 №75/1 не містить обгрунтування наявності в Замовника необхідності після укладення основного договору про закупівлю здійснення закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт (ПП «Спортелітбуд»).
Крім того, рішення від 25.10.2023 №75/1 не було опубліковане Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, та договором про закупівлю.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що наказ про погодження обгрунування закупівлі керівником Замовника був виданий 25.10.2023 №75/1, проте не був оприлюднений через технічну помилку.
Однак, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Також, згідно з пунктом 21 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №166, оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен забезпечити для замовників на безоплатній основі можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі та виконання інших вимог, встановлених Законом.
З врахуванням наведеного, у разі технічної неможливості заповнити електронне поле щодо оприлюднення інформації, передбаченої Законом, Замовник мав можливість завантажити окремо документ, доступний для друку, із зазначенням всієї необхідної інформації. Відсутність спеціальних полів для внесення певної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів не скасовує обов’язок Замовника зазначати інформацію, наявність якої вимагається імперативною нормою Закону, у спосіб, в який це є можливим.
Проте, будь-якого документального підтвердження щодо наявності технічної помилки (збою) Замовником до моніторингу не надано.
Таким чином, на порушення пунктів 3 та 13 Особливостей №1178, Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладеним без використання електронної системи закупівель, та договором про закупівлю не оприлюднено в електронній системі закупівель погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей №1178.
Відповідно до норм частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, а замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби опубліковано запит до Замовника, зокрема, щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. При цьому у запиті зазначено, що до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Замовником, у відповідь на вищевказаний запит, надано пояснення, у якому зазначено, що Замовнику згідно рішення Володимирської міської ради від 20.12.2022 №20/7 було виділено 4 125 793,36 грн на закупівлю «капітальний ремонт бігових доріжок спортивного ядра стадіону з усунення Володимирського центру фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» (коригування) (додаткові роботи)» та що Замовник вирішив на основі зведеного кошторисного розрахунку №1, затвердженого наказом №95 від 17.10.2023 укласти договір про закупівлю додаткових послуг, загальна вартість яких не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.
Однак, відповідні документи на підтвердження наведеного у поясненні Замовником до моніторингу не надано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Також, Замовником на опублукований 23.01.2024 Західним офісом Держаудитслужби запит інформація та документи опубліковані лише 30.01.2024, тобто з перевищенням терміну, визначеного Законом, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
З врахуванням не надання до моніторингу документів, зокрема, щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості, дослідити під час моніторингу питання наявності в Замовника необхідності у закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт не видалося за можливе.
Моніторингом також встановлено, що відповідно до умов пункту 9.1 розділу ІХ «Гарантійні строки» договору від 26.10.2023 №50 гарантійні строки на всі виконані підрядником та прийняті Замовником роботи становить: 36 місяців.
Водночас, відповідно до вимог частини першої статті 884 Цивільного Кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – Цивільний кодекс) підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Крім того, пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (далі – Постанова КМУ №668) визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Таким чином, визначені у пункті 9.1 розділу ІХ «Гарантійні строки» договору від 26.10.2023 №50 гарантійні строки (36 місяців) не відповідають вимогам статті 884 Цивільного Кодексу та пункту 103 Постанови КМУ №668.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовник погодився, що гарантійні терміни в договорі від 26.10.2023 №50 не відповідали нормам статті 884 Цивільного кодексу та пункту 103 Постанови КМУ №668 та вказав, що усунув дане порушення шляхом опублікування 30.01.2024 додаткової угоди від 25.01.2024 № 2 до договору від 26.10.2023 №50, в якій зазначено гарантійний термін виконання робіт - 10 років.
Період усунення порушень:
05.02.2024 16:35 - 20.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2024 16:35
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13/0042/2024пр
Дата відкриття провадження:
02.04.2024 00:00
Номер відкриття провадження :
№13/0042/2024 пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Запити/Пояснення
Номер:
dc3b8a8889c64138b5f67271bbe9c844
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
23.01.2024 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-11-02-010292-a , яка проводилась Володимирським центром фізичного здоров’я «СПОРТ ДЛЯ ВСІХ» (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання.
Під час моніторингу встановлено, що в опублікованому в електронній інформаційній системі закупівель Протоколі від 26.10.2023 №23 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, здійснюваної закупівлі зазначено підпункт 8 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178. Однак документ не опубліковано у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання.
2. Пояснити причини та підстави не опублікування в електронній системі закупівель обґрунтування щодо проведення закупівлі UA-2023-11-02-010292-a у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника?
Також під час проведення моніторингу встановлено, що відповідно до умов пункту 9.1 розділу ІХ «Гарантійні строки» договору від 26.10.2023 №50, гарантійні строки на всі виконані Підрядником та прийняті Замовником роботи становить: 36 місяців.
Водночас, відповідно до вимог частини першої статті 884 Цивільного Кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – Цивільний кодекс) підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у ПКД показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (далі – Постанова КМУ №668) визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію про те, чому гарантійні терміни зазначені в договорі від 26.10.2023 №50, не відповідають нормам статті 884 Цивільного кодексу та пункту 103 Постанови КМУ №668.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a459d58b2d3e48308f8ce33e5f94917d
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
30.01.2024 17:27
Опис:
Володимирський центр фізичного здоров'я населення «Спорт для всіх» надає пояснення щодо наступних питань.
1.Замовнику Володимирський центр фізичного здоров'я населення “Спорт для всіх” згідно рішення Володимирської міської ради від 20.12.2022 №20/7 було виділено 4 125 793,36 грн на закупівлю «капітальний ремонт бігових доріжок спортивного ядра стадіону з усунення Володимирського центру фізичного здоров'я населення “Спорт для всіх”(коригування) (додаткові роботи)»
Замовник вирішив на основі зведеного кошторисного розрахунку № 1 затвердженого наказом № 95 від 17 жовтня 2023 року укласти договір про закупівлю додаткових послуг, загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі на капітальний ремонт бігових доріжок спортивного ядра стадіону з усунення Володимирського центру фізичного здоров'я населення “Спорт для всіх”(коригування) (додаткові роботи).
Керуючись пп.8 п. 13 Постанови 1178 Замовник прийняв рішення укласти договір про закупівлю додаткових послуг, загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.
2. Наказ про погодження обгрунування закупівлі керівником Замовника був виданий 25.10.2023року № 75/1, проте не був оприлюднений через технічну помилку.
3. Гарантійні терміни зазначені в договорі від 26.10.2023 №50 на закупівлю «капітальний ремонт бігових доріжок спортивного ядра стадіону з усунення Володимирського центру фізичного здоров'я населення “Спорт для всіх”(коригування) (додаткові роботи)», не відповідали нормам статті 884 Цивільного кодексу та пункту 103 Постанови КМУ №668.
Замовник усунув дане порушення. Замовником і Підрядником було внесенно зміни до договору №50 від 26.10.2023 року шляхом укладення Додаткової угоди№ 2 від 25.01.2024року, де зазначено гарантійний термін виконання робіт - 10 років.