- 
                    Закупівля без використання електронної системи
 - 
                        КЕП
 - 
                        Без аукціону
 
Капітальний ремонт Мачухівської АЗПСМ за адресою: вул. Володі Грека, 8-А, с. Мачухи Полтавського району Полтавської області (здійснення заходів з енергозбереження: утеплення фасаду та даху, заміна вікон на енергозберігаючі, утеплення цоколя). (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                1 844 000.00
                UAH без ПДВ
            
                            
        
                    Номер:
                    8f683b3aaf24492e8bd9a2c5c427ff33
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2024-01-31-000005
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    31.01.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    31.01.2024 15:13 - 22.02.2024 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ 
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2024		№	    12-з 
			
Кропивницький
Про початок моніторингу 
процедур закупівель	
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених  постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника                                                                                                                              Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток 
до наказу управління Східного офісу 
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 31.01.2024   № 12-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
	Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу	Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
	унікальний номер	дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу	
1. UA-2023-11-02-007912-a	02.11.2023	виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель.
В.о. начальника                                                                                                                            Тетяна СВЯТОКУМ
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
 
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатом моніторингу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, пункту 3 Особливостей.
За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, пункту 3 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити  через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2024 року.  
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медичної допомоги об`єднаних територіальних громад» Мачухівської сільської ради Полтавського району Полтавської області (далі - Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднений 02.11.2023, договір на виконання робіт від 01.11.2023 № 274 на суму 1 844 000,00 грн, укладений між Замовником та приватним підприємством «Сучасні будівельні рішення» (далі – ПП «Сучасні будівельні рішення») (далі – Договір), додаткові угоди від 01.11.2023 № 1, від 12.12.2023 № 2, від 25.12.2023 № 3 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення, надані 05.02.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатом моніторингу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що відповідно до вимог пункту 3 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції від 02.11.2023), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно із частиною 1 статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Відповідно до вимог пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), які є обов`язковими для врахування під час укладання та виконання договорів підряду на проведення, зокрема, капітального ремонту будівель і споруд незалежно від джерел фінансування робіт, невід`ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.   
Згідно з вимогами пункту 83 Загальних умов, фінансування робіт проводиться за планом, який складається замовником з урахуванням календарного графіку виконання робіт, узгоджується з підрядником і є невід’ємною частиною договору підряду.
Також, відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону не оприлюднив всі додатки до договору, а саме, календарний графік виконання робіт та план фінансування.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником усунуто порушення шляхом оприлюднення календарного плану виконання робіт та плану фінансування.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    08.02.2024 10:59 - 23.02.2024 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    08.02.2024 10:59
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    Взяти до уваги висновки ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 08.02.2024р. за результатами моніторингу переговорної процедури ідентифікатор UA-2023-11-02-007912-a щодо закупівлі Капітальний ремонт Мачухівської АЗПСМ за адресою: вул. Володі Грека, 8-А, с. Мачухи Полтавського району Полтавської області (здійснення заходів з енергозбереження: утеплення фасаду та даху, заміна вікон на енергозберігаючі, утеплення цоколя). (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи).
Враховуючи, що в ході проведення моніторингу усунуто виявлені порушення, вживати всіх вичерпних заходів з метою недопущення виявлених порушень в подальшому, оприлюднювати всі додатки до договорів, які є невід’ємною їх частиною з врахуванням в тому числі  вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону та пункту 3 Особливостей.
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    15.02.2024 08:55
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    563d3b03e68c440182eeeec95bb4f894
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    31.01.2024 16:06
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    06.02.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі робіт без використання електронної системи «Капітальний ремонт Мачухівської АЗПСМ за адресою: вул. Володі Грека, 8-А, с. Мачухи Полтавського району Полтавської області (здійснення заходів з енергозбереження: утеплення фасаду та даху, заміна вікон на енергозберігаючі, утеплення цоколя)», код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-02-007912-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань: 
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення).
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме приватне підприємство «Сучасні будівельні рішення» (код ЄДРПОУ 41566470), з яким укладений договір на виконання робіт від 01.11.2023 № 274 (далі – Договір).
4. Яким пунктом Договору передбачена наявність календарного графіку виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених Договором, який відповідно до вимог пункту 17 розділу «Строки виконання робіт (будівництва об`єкта) Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (зі змінами) (далі – Загальні умови) є невід’ємною частиною договору підряду?
5. Яким пунктом Договору передбачена наявність плану фінансування, який, відповідно до вимог пункту 83 розділу «Фінансування робіт (будівництва об’єкта)» Загальних умов, є невід’ємною частиною договору підряду?
6. Оскільки строк виконання робіт по Договору складає до 31.12.2023, тож  додатково необхідно надати інформацію та відповідні документи на підтвердження виконання Договору, а саме, акти виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про їх вартість за формою КБ-3, у тому числі, й щодо здійснених розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
                
                        
                    Номер:
                    9b5f9bf0078340fb934c4c3e0713132f
                
                                                                        
                    Назва:
                    Відповідь на запит у межах процедури моніторингу закупівлі.
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    05.02.2024 15:53
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    
На Ваш Запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт Мачухівської АЗПСМ за адресою: вул. Володі Грека, 8-А, с. Мачухи Полтавського району Полтавської області (здійснення заходів з енергозбереження: утеплення фасаду та даху, заміна вікон на енергозберігаючі, утеплення цоколя) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-02-007912-a) Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медичної допомоги об’єднаних територіальних громад» Мачухівської сільської ради Полтавського району Полтавської області повідомляє наступне.
Щодо першого питання:
10.10.2023 року Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медичної допомоги об’єднаних територіальних громад» Мачухівської сільської ради Полтавського району Полтавської області  було оголошено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі «Капітальний ремонт Мачухівської АЗПСМ за адресою: вул. Володі Грека, 8-А, с. Мачухи Полтавського району Полтавської області (здійснення заходів з енергозбереження: утеплення фасаду та даху, заміна вікон на енергозберігаючі, утеплення цоколя)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-10-006048-a). 
Оскільки закупівля не відбулася через відсутність жодного учасника. У зв’язку з тим, що будівля Мачухівської АЗПСМ збудована в 1956 році і в ній жодного разу не проводився капітальний ремонт у Замовника виникла нагальна необхiднiсть проведення капітального ремонту здійснення заходів з енергозбереження: утеплення фасаду та даху, заміна вікон на енергозберігаючі, утеплення цоколя та проведення експертизи для підготовки до опалювального сезону та заходи з енергозбереження до настання холодного ociнньо-зимового перiоду. Виконання робіт по здійсненню утеплення фасаду та даху, заміні вікон на енергозберігаючі, утеплення цоколя потрібно провести у стислі строки за сприятливих погодних умов та без зриву основної функції та діяльності Мачухівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини – отримання громадянами належного  та гарантованого рівня медичної допомоги.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, пiд час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, надалі з метою дотримання принципу ефективності закупiвлi, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воснного стану замовник прийняв рiшення щодо здiйснення Закупiвлi без застосування вiдкритих торгiв та/або електронного каталогу для закупiвлi товару та застосування пiд час здiйснення Закупiвлi на виконання вимог пп. 6 п. 13 Особливостей (згідно з якою предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі) технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені такими, що не відрізняються від вимог тендерної документації закупівлі, яка не відбулася (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-10-006048-a) . При цьому, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у межах процедур закупівель (як закупівлі UA-2023-10-10-006048-a, так UA-2023-11-02-007912-a) визначені замовником відповідно програми підтримки та розвитку КНП «Центр первинної медичної допомоги об’єднаних територіальних громад» на 2023рік та проектно-кошторисної документації, якою були визначено необхідні характеристики закупівлі для потреб замовника.
Розмір бюджетного призначення відповідає рішенню сесії, прийнятому Мачухівської сільською радою Полтавського району Полтавської області. Зокрема, рішенням 29 сесії 8 скликання Мачухівської сільської ради Полтавського району Полтавської області № 29/VIII-1413 «Про  внесення змін до програми підтримки та розвитку КНП «Центр первинної медичної допомоги об’єднаних територіальних громад» на 2023рік» (далі Програма), відповідно до якого внесено зміни в додаток 1, Планова розрахункова потреба витрат на виконання Програми, згідно з якими передбачено кошти на Капітальний ремонт АЗПСМ с. Мачухи (утеплення фасаду та даху, заміна вікон, утеплення цоколя)  у розмірі 1988584,00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося відповідно до проектно-кошторисної документації та з урахуванням результатів експертизи (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (EX01:1849-1697-4036-7110 реєстраційний номер № 14/1191-09/23 від 14 вересня 2023 р. виданий ТОВ “УК ЕКСПЕРТИЗА”).	
Згідно з нормами законодавства, будівельні роботи виконуються на підставі розробленої та затвердженої проектної документації, яка пройшла експертизу. Проектна документація – затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, організаційні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва.
Так, по робочому проекту «Капітальний ремонт Мачухівської АЗПСМ за адресою: вул. Володі Грека, 8-А, с. Мачухи Полтавського району Полтавської області (здійснення заходів з енергозбереження: утеплення фасаду та даху, заміна вікон на енергозберігаючі, утеплення цоколя)», по якому й проводилась закупівля на виконання робіт, була розроблена проектна документація, що отримала позитивний експертний звіт ТОВ “УК ЕКСПЕРТИЗА” № 14/1191-09/23 від 14 вересня 2023 р. (копії додаються). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ґрунтуються на проектно-кошторисній документації на «Капітальний ремонт Мачухівської АЗПСМ за адресою: вул. Володі Грека, 8-А, с. Мачухи Полтавського району Полтавської області (здійснення заходів з енергозбереження: утеплення фасаду та даху, заміна вікон на енергозберігаючі, утеплення цоколя)». Визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі було здійснено Замовником відповідно до пунктів 22, 27 частини першої ст. 1 та п. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу 2 п. 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», та даними зведеної кошторисної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт Мачухівської АЗПСМ за адресою: вул. Володі Грека, 8-А, с. Мачухи Полтавського району Полтавської області (здійснення заходів з енергозбереження: утеплення фасаду та даху, заміна вікон на енергозберігаючі, утеплення цоколя)». Враховуючи затверджений позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт Мачухівської АЗПСМ за адресою: вул. Володі Грека, 8-А, с. Мачухи Полтавського району Полтавської області (здійснення заходів з енергозбереження: утеплення фасаду та даху, заміна вікон на енергозберігаючі, утеплення цоколя)» та з урахуванням зазначених норм та документів замовником була визначена очікувана вартість будівництва щодо Закупівлі у розмірі 1 844 000.00 грн., що містить весь обсяг будівельних робіт з урахуванням ПДВ, що включені до проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт Мачухівської АЗПСМ за адресою: вул. Володі Грека, 8-А, с. Мачухи Полтавського району Полтавської області (здійснення заходів з енергозбереження: утеплення фасаду та даху, заміна вікон на енергозберігаючі, утеплення цоколя)».
Щодо другого питання:
https://machtg.gov.ua/docs/1582174/
https://gromada.org.ua/gromada/machuhivska/news/1707121901/
Щодо третього питання:
Основним критерієм у відборі постачальника була беззаперечно ціна, а також відповідність вимогам, що ставилися до предмета закупівлі та строків поставки згідно з тендерною документацією процедури закупівлі UA-2023-10-10-006048-a
З метою вирішення питання про закупівлю з моменту закінчення відкритих торгів з особливостями у процедурі, що не відбулася через відсутність учасників (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-10-006048-a замовником здійснювався порівнянням комерційних пропозицій (порівняльна таблиця додається).
Щодо четвертого питання:
Календарний графік виконання робіт додається
По п’ятому питанню:
План фінансування додається