• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт Мачухівської АЗПСМ за адресою: вул. Володі Грека, 8-А, с. Мачухи Полтавського району Полтавської області (здійснення заходів з енергозбереження: утеплення фасаду та даху, заміна вікон на енергозберігаючі, утеплення цоколя). (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

1 844 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 8f683b3aaf24492e8bd9a2c5c427ff33
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-31-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.01.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 31.01.2024 15:13 - 22.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.01.2024 № 12-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 31.01.2024 № 12-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2023-11-02-007912-a 02.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.slusarenko2020@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом моніторингу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, пункту 3 Особливостей. За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, пункту 3 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медичної допомоги об`єднаних територіальних громад» Мачухівської сільської ради Полтавського району Полтавської області (далі - Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднений 02.11.2023, договір на виконання робіт від 01.11.2023 № 274 на суму 1 844 000,00 грн, укладений між Замовником та приватним підприємством «Сучасні будівельні рішення» (далі – ПП «Сучасні будівельні рішення») (далі – Договір), додаткові угоди від 01.11.2023 № 1, від 12.12.2023 № 2, від 25.12.2023 № 3 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення, надані 05.02.2024 Замовником через електронну систему закупівель. За результатом моніторингу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що відповідно до вимог пункту 3 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції від 02.11.2023), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно із частиною 1 статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Відповідно до вимог пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), які є обов`язковими для врахування під час укладання та виконання договорів підряду на проведення, зокрема, капітального ремонту будівель і споруд незалежно від джерел фінансування робіт, невід`ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Згідно з вимогами пункту 83 Загальних умов, фінансування робіт проводиться за планом, який складається замовником з урахуванням календарного графіку виконання робіт, узгоджується з підрядником і є невід’ємною частиною договору підряду. Також, відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону не оприлюднив всі додатки до договору, а саме, календарний графік виконання робіт та план фінансування. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником усунуто порушення шляхом оприлюднення календарного плану виконання робіт та плану фінансування.
Період усунення порушень: 08.02.2024 10:59 - 23.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.02.2024 10:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Взяти до уваги висновки ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 08.02.2024р. за результатами моніторингу переговорної процедури ідентифікатор UA-2023-11-02-007912-a щодо закупівлі Капітальний ремонт Мачухівської АЗПСМ за адресою: вул. Володі Грека, 8-А, с. Мачухи Полтавського району Полтавської області (здійснення заходів з енергозбереження: утеплення фасаду та даху, заміна вікон на енергозберігаючі, утеплення цоколя). (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи). Враховуючи, що в ході проведення моніторингу усунуто виявлені порушення, вживати всіх вичерпних заходів з метою недопущення виявлених порушень в подальшому, оприлюднювати всі додатки до договорів, які є невід’ємною їх частиною з врахуванням в тому числі вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону та пункту 3 Особливостей.
Дата публікації звіту: 15.02.2024 08:55

Запити/Пояснення