-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт нежитлової будівлі (з заходами енергозбереження) по вул. Шевченка,2-А в м. Вінниці
виконання будівельних робіт
Завершена
9 098 660.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 493.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 45 493.30 UAH
Номер:
abe25fc33a664ac2bb1643c441abd4a0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-26-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2024 00:00
Період моніторингу:
26.03.2024 17:23 - 17.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.03.2024 № 66
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26.03.2024 № 66.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 10. UA-2023-11-02-006057-a, 02.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178.
Крім того, укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 83 та 84 Постанови КМУ № 668.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Крім того, привести у відповідність до норм пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 умови договору від 29.11.2023 №29/11-23, шляхом укладання відповідної додаткової угоди.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-11-02-002170-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію приватного підприємства «Рослана» (далі – ПП «Рослана»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 15.11.2023 №430; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ПП «Рослана» як переможцем тендеру документи; договір від 29.11.2023 №29/11-23, додаткові угоди від 20.12.2023 №1, 02.02.2024 №2 та від 04.03.2024 №3 до нього, а також повідомлення про внесення змін договору про закупівлю, опубліковані з такими додатовии угодами; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У пункті 28 Особливостей №1178 також визначено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Згідно з нормами пункту 47 Особливостей №1178 учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Слід зазначити, що електронні поля для здійснення учасником під час подання тендерної пропозиції самостійного декларування відсутності підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178, в електронній системі закупівель відсутні.
Моніторингом встановлено, що у частині 5 розділі III тендерної документації Замовника наведено підстави, визначені пунктом 47 Особливостей №1178, та вказано, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції та що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Однак, Замовником у тендерній документації не вказано способу підтвердження учасником відсутності підстав для відхилення за абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Відповідно до норм абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Також, у абзаці п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей №1178 визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених іншими пунктами частини першої, окрім пунктів 3, 5, 6 і 12, у пункті 47 Особливостей №1178 відсутня.
Моніторингом встановлено, що пункті 5.10 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зокрема, інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка містить інформацію про наявність або відсутність відомостей в такому реєстрі, стосовно особи зазначеної в пункті 3 частини першої статті 17 Закону, сформовану в онлайн-режимі на основі персональних даних, вказаних у кваліфікованому електронному підписі зазначеної особи, та згідно Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, затвердженого рішенням Національного агентства від 09.02.2018 №166 (далі - Положення), або витяг з вказаного реєстру щодо такої особи, та який отриманий згідно умов Положення.
Крім того, за вимогами тендерної документації, передбачені даним пунктом інформаційна довідка або витяг з реєстру повинні бути видані (отримані особою) не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Проте, відповідно до інформації на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення відкрито з 04.09.2023 (джерело інформації: https://nazk.gov.ua/uk/nazkvidkrylo-dostup-do-reyestru-osib-yaki-vchynyly-koruptsijni-ta-povyazani-z-koruptsiyeyu-pravoporushennya-iz-vrahuvannyambezpekovyh-aspektiv-golova-nazk/).
Отже, на час проведення Замовником досліджуваної процедури закупівлі вищевказаний Єдиний державний реєстр містився у вільному публічному доступі.
З врахуванням вищенаведеного, Замовником у тендерній документації, на порушення норм пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178, встановлено вимогу та спосіб щодо надання документального підтвердження переможцем тендеру відсутності підстави за підпуктом 3 пункту 47 Особливостей №1178 за наявності вказаної інформації у вільному публічному доступі.
Проведеним моніторингом також встановлено, що у пункті 5.6. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника визначено вимогу та спосіб надання переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі за підпунктом 8 пункту 47 Особливостей №1178, а саме: «У зв’язку з тим, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є обмеженим, тому відповідно до пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі має надати Інформаційний лист, виданий міжрегіональним управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура», що суперечить нормам пункту 47 Особливостей №1178 та є порушенням пунктів 3 і 28 Особливостей №1178.
Крім того, відповідні підстави, за яких замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі наведено у пункті 47, чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178, тоді як у пункті 5.10 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника здійснено посилання на статтю 17 Закону.
Також, враховуючи вимоги пунктів 3, 5, 12 частини першої статті 17 Закону вищевказана довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, повинна бути видана на службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, тоді як вимоги дотримання підпунктів 3, 5 та 12 пункту 47 Особливостей №1178 стосуються керівника учасника процедури закупівлі.
За умовами тендерної документації Замовника (пункт 1.10. частини 1 розділу ІІІ) якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано скан-копію будь-якого документу, текст якого є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів сторінки/інформації документу на його копії, тощо), вважається, що учасник не надав такого документу, та з настанням відповідних наслідків згідно статті 31 Закону.
Водночас, перелік випадків, коли замовник має право відхилити тендерну пропозицію регламентовано у пунктах 44, 45, 47 чинної на час проведення закупівлі редакції Особливостей №1178, норми статті 31 Закону не застосовувалися.
Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Також, за нормами частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ № 668).
Пунктом 83 Постанови КМУ №668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
Крім того, за нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Водночас, моніторингом встановлено, що в укладеному договорі про закупівлю План фінансування робіт на 2023 – 2024 роки (Додаток №1 до договору від 29.11.2023 №29/11-23) складено не у відповідності до вимог Постанови №668, а саме на поточний рік не визначено за місяцями джерела та напрямки фінансування (види витрат), чим недотримано вимоги пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668.
Слід зазначити, що додаткові угоди до договору від 29.11.2023 №29/11-23 також містять план фінансування робіт без зазначення у них на поточний рік за місяцями джерела та напрямки фінансування (види витрат), що суперечить нормам пункту 17 Постанови КМУ №668.
Період усунення порушень:
17.04.2024 17:38 - 02.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.04.2024 17:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок про результати моніторингу, на виконання зобов’язувальної частини висновка, інформуємо наступне.
На теперішній час департаментом здійснено підписку на отримання доступу до освітної платформи у сфері публічних (державних) закупівель – TNDR, на якій уповноважена особа може пройти навчання з підвищення кваліфікації, ознайомитись із змінами в законодавстві у сфері публічних закупівель, має доступ до відеоуроків про проведення торгів, тощо.
Також, інформуємо, що відповідно пункту 83 Постанови КМУ №668 план фінансування складається на підставі титулу будови, проекту організації будівництва з урахуванням графіку виконання робіт. Тобто, фінансування здійснюється за виконані роботи з урахуванням графіку виконання робіт, що є невід’ємною частиною договору.
Разом із тим, у відповідності до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, що затверджений Постановою Кабінету Міністрів №590 від 09 червня 2021 року (зі змінами) фінансування такого об’єкту як «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (з заходами енергозбереження) по вул. Шевченка,2-А в м. Вінниці» здійснюється не першочергово. Відповідно фінансування відбувається із затримкою, а враховуючи введення в Україні військового стану передбачити помісячну потребу в коштах на фінансування об’єкту будівництва є неможливим, так як постійно змінюється динаміка фінансування – яке, в свою чергу, залежить від динаміки виконання робіт та інших форс-мажорних обставин – військовий стан, призов працівників підрядної організації до лав Збройних сил України, затримки в постачанні будівельних матеріалів та затягування в часі ввезення імпортного обладнання через кордон, та інше. Отже, здійснюється планування асигнувань по об’єкту будівництва на весь календарний рік, при цьому план фінансування частково може змінюватись в залежності від вищевказаних обставин. Враховуючи вказане, запланувати помісячно фінансування об’єкту є неможливим, тому в плані фінансування вказується річна потреба в коштах і коригується у разі потреби.
Дата публікації звіту:
24.04.2024 17:48
Запити/Пояснення
Номер:
efc86346b97d404c935255dedee7e9ee
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
27.03.2024 16:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.04.2024 01:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD - UA-2023-11-02-006057-a, яка проводилась Департаментом капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
36fd597caee24a02a4640b96f8291fba
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
01.04.2024 14:52
Опис:
Розглянувши запит щодо отриманні пояснень, повідомляємо наступне:
Розмір бюджетного призначення визначається на основі проектної документації, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому порядку (висновок експертизи додається). Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації, додаванням таких глав зведеного кошторисного розрахунку: - вартість будівельних робіт; - вартість устаткування, меблів та інвентарю; - кошторисний прибуток; - кошти на покриття адміністративних витрат; - кошти на покриття ризиків будівельних робіт та устаткування; - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами для будівельних робіт та устаткування; - ПДВ. Враховуючи великий об'єм, завантажити проектну документацію разом із договором та відповіддю на запит неможливо. Однак ознайомитись з проектом можна в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва - реєстраційний номер PD01:2656-6338-1333-7118.
Посилання на сторінку вебсайту - https://www.vmr.gov.ua/departament-kapitalnoho-budivnytstva#parentHorizontalTab8.
Переможець торгів на виконання умов Особливостей та тендерної документації, під час укладання договору надав інформацію про право підписання договору про закупівлю, шляхом пред’явлення відповідних документів. Разом із тим, інформуємо що дані документи були завантажені учасником в електронну систему під час проведення процедури закупівлі (Довідки щодо права підпису.pdf) (додається).
Номер:
abe110d055a5412baaca6b12c29e9a3f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.04.2024 14:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.04.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD - UA-2023-11-02-006057-a, яка проводилась Департаментом капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Моніторингом встановлено, що вимогами пункту 3.3 розділу ІV «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом; договірну ціну; локальні кошториси на будівельні роботи; розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; підсумкову відомість ресурсів до локальних кошторисів. Також надати розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» по підприємству.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 3.3 розділу ІV «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a514a3f5e54241c0afef470fb8903ff1
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
12.04.2024 09:56
Опис:
ПП «РОСЛАНА» під час укладення договору про закупівлю надав документи, перелік яких наведений у підпункті 3.3 пункту 3 «Проект договору про закупівлю» розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації:
- право підпису підтверджено документом, який надано у складі пропозиції (файл ДОВІДКИ ЩОДО ПРАВВА ПІДПИСУ.pdf) та пред’явлено при підписанні;
- перевірено ліцензію, що дає право виконання будівельних робіт (надано у складі пропозиції (папка УСТАНОВЧІ НАКЛАДНІ.rar) та додається до відповіді на запит);
- щодо п.п. 3 – підписано разом із договором підряду. Враховуючи великий об’єм (194 сторінки), завантажити інформацію неможливо (додаємо фотопідтвердження декількох сторінок – перша і остання, а також договірну ціну);
- календарний графік виконання робіт оприлюднено з договором підряду.