• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт (аварійно-ремонтні роботи) каналізаційних мереж Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради за адресою: 13303, Житомирська область, м. Бердичів, провулок Перемоги, 4», код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

1 997 650.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 988.25 UAH
Номер: b2c673e14edc44c9baee6ccfd8a1766c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-22-000132
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 22.01.2024 22:29 - 13.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.01.2024 № 7 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 22.01.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.01.2024 № 7 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 31 UA-2023-11-02-002897-a 02.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 663-68-36, olgagrebenik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УК «Комфорт-Буд» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 02.11.2023 №243; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.11.2023 року, тендерна пропозиція ТОВ «УК «Комфорт-Буд», протокол уповноваженої особи від 20.11.2023 №264, договір від 29.11.2023 №218 (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 08.12.2023 №1 та від 22.12.2023 №2, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 31.01.2024 року. Моніторингом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УК «Комфорт-Буд» встановлено, що вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено надання листа-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, за формою згідно з Додатком 7 до тендерної документації. При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УК «Комфорт-Буд» надано протокол загальних зборів учасників від 24.11.2021, який містить персональні дані Петровського О.Ю. та Петровської С.Ю., а також цивільно-правові угоди, що містять персональні дані Йосипенка С.Г., Кузьмук Л.В. Однак, листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Петровського О.Ю. та Петровської С.Ю., а також цивільно-правові угоди, що містять персональні дані Йосипенка С.Г., Кузьмук Л.В. учасником ТОВ «УК «Комфорт-Буд» не надані. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону 26.01.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно того, яким чином Учасником процедури закупівель ТОВ "УК "Комфорт-Буд" виконано вимоги Додатку 7 до тендерної документації. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 31.01.2024 Замовник оприлюднив пояснення наступного змісту: «…На виконання пункту 1 розділу 3 тендерної документації ТОВ «Управляюча компанія Комфорт-Буд» надано лист-згоду адресовану Замовнику по формі відповідно до додатку 7 до тендерної документації щодо директора товариства Балакішієва Станіслава Закіровича (файл 38 «Згода персональні дані.pdf»), оскільки тендерна документація не містила окремих вимог щодо надання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на кожну особу, чиї персональні дані містяться в тендерній документації». Однак, зазначене пояснення не спростовує факт невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «УК «Комфорт-Буд» вимогам тендерної документації Замовника, оскільки текст форми Додатку 7 до тендерної документації передбачає надання згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, у тому числі їх публікацію в електронній системі закупівель, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» для забезпечення участі у тендерній процедурі, цивільно – правових та господарських відносин. Тобто, зміст Додатку 7 не обмежено лише необхідністю надання згоди керівником учасника. Також, моніторингом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УК «Комфорт-Буд» встановлено, що вимогами Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога надання відомостей про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання робіт, а також наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Одночасно, ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ (Додаток №3 до тендерної документації) передбачено виконання наступних робіт: навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3, перевезення сміття до 15 км, навантаження зайвого грунту екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3. Однак, наданими ТОВ "УК "Комфорт-Буд" у складі тендерної пропозиції відомостями про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання робіт від 07.11.2023 №07-13, наявність автомобілів-самоскидів не підтверджена. Також, інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.11.2023 №07-14, наявність водія та машиніста екскаватора не підтверджена. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону 26.01.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно того, яким чином Учасником процедури закупівель ТОВ "УК "Комфорт-Буд" виконано вимоги Додатку 1 до тендерної документації. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 31.01.2024 Замовник оприлюднив пояснення наступного змісту: «…Тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності наявності у складі матеріально-технічної бази автомобілів самоскидів, а також необхідності наявності водія та машиніста екскаватора серед працівників учасника.». Однак, зазначене пояснення не спростовує факт невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «УК «Комфорт-Буд» вимогам тендерної документації Замовника, оскільки вимоги Додатку 1 до тендерної документації встановлені Замовником, чітко передбачають надання відомостей про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання робіт. При цьому, серед переліку виконуваних робіт є навантаження сміття та грунту екскаваторами на автомобілі-самоскиди та їх перевезення, що передбачає наявність матеріально-технічної бази та персоналу. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «УК «Комфорт-Буд» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «УК «Комфорт-Буд» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УК «Комфорт-Буд» визначив його переможцем та уклав з ним Договір. В ході проведення моніторингу Замовник 24.01.2024 оприлюднив звіт про виконання договору.
Період усунення порушень: 05.02.2024 21:36 - 20.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.02.2024 21:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-01-22-000132 процедури закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт (аварійно-ремонтні роботи) каналізаційних мереж Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради за адресою: 13303, Житомирська область, м. Бердичів, провулок Перемоги, 4» код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», ідентифікатор закупівлі: № UA–2023-11-02-002897-a повідомляє наступне: фахівця з публічних закупівель (уповноважену особу) Пудрій Ю.М. притягнуто до відповідальності, шляхом позбавлення премії за лютий 2024 року та 08.02.2024 року була проведена роз’яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 і направлено на навчання з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель. При оголошенні чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховано вказані зауваження.
Дата публікації звіту: 12.02.2024 17:23

Запити/Пояснення