-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт (аварійно-ремонтні роботи) каналізаційних мереж Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради за адресою: 13303, Житомирська область, м. Бердичів, провулок Перемоги, 4», код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
1 997 650.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 988.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 988.25 UAH
Номер:
b2c673e14edc44c9baee6ccfd8a1766c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-22-000132
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2024 00:00
Період моніторингу:
22.01.2024 22:29 - 13.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2024 № 7
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 22.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
31 UA-2023-11-02-002897-a 02.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УК «Комфорт-Буд» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 02.11.2023 №243; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.11.2023 року, тендерна пропозиція ТОВ «УК «Комфорт-Буд», протокол уповноваженої особи від 20.11.2023 №264, договір від 29.11.2023 №218 (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 08.12.2023 №1 та від 22.12.2023 №2, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 31.01.2024 року.
Моніторингом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УК «Комфорт-Буд» встановлено, що вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено надання листа-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, за формою згідно з Додатком 7 до тендерної документації.
При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УК «Комфорт-Буд» надано протокол загальних зборів учасників від 24.11.2021, який містить персональні дані Петровського О.Ю. та Петровської С.Ю., а також цивільно-правові угоди, що містять персональні дані Йосипенка С.Г., Кузьмук Л.В.
Однак, листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Петровського О.Ю. та Петровської С.Ю., а також цивільно-правові угоди, що містять персональні дані Йосипенка С.Г., Кузьмук Л.В. учасником ТОВ «УК «Комфорт-Буд» не надані.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону 26.01.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно того, яким чином Учасником процедури закупівель ТОВ "УК "Комфорт-Буд" виконано вимоги Додатку 7 до тендерної документації.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 31.01.2024 Замовник оприлюднив пояснення наступного змісту: «…На виконання пункту 1 розділу 3 тендерної документації ТОВ «Управляюча компанія Комфорт-Буд» надано лист-згоду адресовану Замовнику по формі відповідно до додатку 7 до тендерної документації щодо директора товариства Балакішієва Станіслава Закіровича (файл 38 «Згода персональні дані.pdf»), оскільки тендерна документація не містила окремих вимог щодо надання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на кожну особу, чиї персональні дані містяться в тендерній документації».
Однак, зазначене пояснення не спростовує факт невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «УК «Комфорт-Буд» вимогам тендерної документації Замовника, оскільки текст форми Додатку 7 до тендерної документації передбачає надання згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, у тому числі їх публікацію в електронній системі закупівель, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» для забезпечення участі у тендерній процедурі, цивільно – правових та господарських відносин. Тобто, зміст Додатку 7 не обмежено лише необхідністю надання згоди керівником учасника.
Також, моніторингом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УК «Комфорт-Буд» встановлено, що вимогами Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога надання відомостей про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання робіт, а також наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Одночасно, ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ (Додаток №3 до тендерної документації) передбачено виконання наступних робіт: навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3, перевезення сміття до 15 км, навантаження зайвого грунту екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3.
Однак, наданими ТОВ "УК "Комфорт-Буд" у складі тендерної пропозиції відомостями про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання робіт від 07.11.2023 №07-13, наявність автомобілів-самоскидів не підтверджена. Також, інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.11.2023 №07-14, наявність водія та машиніста екскаватора не підтверджена.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону 26.01.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно того, яким чином Учасником процедури закупівель ТОВ "УК "Комфорт-Буд" виконано вимоги Додатку 1 до тендерної документації.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 31.01.2024 Замовник оприлюднив пояснення наступного змісту: «…Тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності наявності у складі матеріально-технічної бази автомобілів самоскидів, а також необхідності наявності водія та машиніста екскаватора серед працівників учасника.».
Однак, зазначене пояснення не спростовує факт невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «УК «Комфорт-Буд» вимогам тендерної документації Замовника, оскільки вимоги Додатку 1 до тендерної документації встановлені Замовником, чітко передбачають надання відомостей про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання робіт. При цьому, серед переліку виконуваних робіт є навантаження сміття та грунту екскаваторами на автомобілі-самоскиди та їх перевезення, що передбачає наявність матеріально-технічної бази та персоналу.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «УК «Комфорт-Буд» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «УК «Комфорт-Буд» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УК «Комфорт-Буд» визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
В ході проведення моніторингу Замовник 24.01.2024 оприлюднив звіт про виконання договору.
Період усунення порушень:
05.02.2024 21:36 - 20.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2024 21:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-01-22-000132 процедури закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт (аварійно-ремонтні роботи) каналізаційних мереж Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради за адресою: 13303, Житомирська область, м. Бердичів, провулок Перемоги, 4» код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», ідентифікатор закупівлі: № UA–2023-11-02-002897-a повідомляє наступне: фахівця з публічних закупівель (уповноважену особу) Пудрій Ю.М. притягнуто до відповідальності, шляхом позбавлення премії за лютий 2024 року та 08.02.2024 року була проведена роз’яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 і направлено на навчання з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель. При оголошенні чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховано вказані зауваження.
Дата публікації звіту:
12.02.2024 17:23
Запити/Пояснення
Номер:
ba707169920b4f31ad263ae03026c306
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.01.2024 22:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт (аварійно-ремонтні роботи) каналізаційних мереж Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради за адресою: 13303, Житомирська область, м. Бердичів, провулок Перемоги, 4», код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-02-002897-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду?
3. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено надання листа-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, за формою згідно з Додатком 7 до тендерної документації.
При цьому, у складі тендерної пропозиції надано протокол загальних зборів учасників від 24.11.2021, який містить персональні дані Перовського О.Ю. та Петровської С.Ю. , а також цивільно-правові угоди, що містять персональні дані Йосипенка С.Г., Кузьмук Л.В.
Необхідно пояснити, яким чином ТОВ "УК "Комфорт-Буд" виконано вимогу пункту 1 розділу 3 тендерної документації в частині надання листів-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Перовського О.Ю. та Петровської С.Ю. , Йосипенка С.Г., Кузьмук Л.В.,
4. Розділом ІІІ тендерної документації передбачено, якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання
Одночасно, пунктом 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Яким чином переможцем виконано вимогу пункту 2 розділу 5 тендерної документації?
5. Додатком 1 до тендерної документації встановлена вимога надання відомостей про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання робіт.
Одночасно, ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ (Додаток №3 до тендерної документації) передбачено виконання наступних робіт: навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3, перевезення сміття до 15 км, навантаження зайвого грунту екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3.
Однак, наданими ТОВ "УК "Комфорт-Буд" у складі тендерної пропозиції відомостями про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання робіт від 07.11.2023 №07-13, наявність автомобілів-самоскидів не підтверджена.
Також, інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.11.2023 №07-14, наявність водія та машиніста екскаватора не підтверджена.
Чому Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель в порядку, передбачено пунктом 43 Особливостей?
Номер:
f5c3e6e559714be48298631b604d3873
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
31.01.2024 23:08
Опис:
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт (аварійно-ремонтні роботи) каналізаційних мереж Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради за адресою: 13303, Житомирська область, м. Бердичів, провулок Перемоги, 4», (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-11-02-002897-a) код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення.
Щодо питання надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, надаємо наступні пояснення:
розмір бюджетного призначення на 2023 рік визначений виходячи з потреб Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради, обумовлений заходами з капітального ремонту об’єктів за програмою КПКВК 0813102 «Забезпечення соціальними послугами з наданням місця для проживання, всебічної підтримки, захисту та безпеки осіб, які не можуть вести самостійний спосіб життя через похилий вік, фізичні та розумові вади, психічні захворювання або інші хвороби» на 2023 рік.
Кошти для проведення капітального ремонту (аварійно-ремонтні роботи) каналізаційних мереж Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради за адресою: 13303, Житомирська область, м. Бердичів, провулок Перемоги, 4 у 2023 році передбачені за бюджетною програмою КПКВК 0813102 «Забезпечення соціальними послугами з наданням місця для проживання, всебічної підтримки, захисту та безпеки осіб, які не можуть вести самостійний спосіб життя через похилий вік, фізичні та розумові вади, психічні захворювання або інші хвороби», КЕКВ 3132, джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку очікуваної вартості на 2023 рік з урахуванням кількості необхідного обсягу виконання робіт. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 997 650,80 грн. з ПДВ. Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Очікувана вартість проекту «Капітальний ремонт (аварійно-ремонтні роботи) каналізаційних мереж Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради за адресою: 13303, Житомирська область, м. Бердичів, провулок Перемоги, 4» визначена зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, який затверджений наказом Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради «Про затвердження проектної документації» № 220 від 20 жовтня 2023, експертним звітом №863/КД/2023 від 12 жовтня 2023.
Отже, щодо питання надання відповідних документів, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру бюджетного призначення, надаємо підтверджуючі документи:
- Експертний звіт;
- Наказом Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради «Про затвердження проектної документації» № 220 від 20 жовтня 2023
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Розрахунок очікуваної вартості.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду?
Так. На власному вебсайті оприлюднені обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Посилання на сторінку:
https://berdychivgeria.ukraina.org.ua/publichna-informatsiya/obgruntuvannya-tekhnichnykh-ta-yakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli/obgruntuvannya-do-zakupivli-kapitalnyy-remont-avariyno-remontni-roboty
3. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено надання листа-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, за формою згідно з Додатком 7 до тендерної документації.
При цьому, у складі тендерної пропозиції надано протокол загальних зборів учасників від 24.11.2021, який містить персональні дані Перовського О.Ю. та Петровської С.Ю. , а також цивільно-правові угоди, що містять персональні дані Йосипенка С.Г., Кузьмук Л.В.
Необхідно пояснити, яким чином ТОВ "УК "Комфорт-Буд" виконано вимогу пункту 1 розділу 3 тендерної документації в частині надання листів-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Перовського О.Ю. та Петровської С.Ю. , Йосипенка С.Г., Кузьмук Л.В.
На виконання пункту 1 розділу 3 тендерної документації ТОВ «Управляюча компанія Комфорт-Буд» надано лист-згоду адресовану Замовнику по формі відповідно до додатку 7 до тендерної документації щодо директора товариства Балакішієва Станіслава Закіровича (файл 38 «Згода персональні дані.pdf»), оскільки тендерна документація не містила окремих вимог щодо надання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на кожну особу, чиї персональні дані містяться в тендерній документації.
4. Розділом ІІІ тендерної документації передбачено, якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. Одночасно, пунктом 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Яким чином переможцем виконано вимогу пункту 2 розділу 5 тендерної документації?
ТОВ «Управляюча компанія Комфорт-Буд» в складі тендерної пропозиції надали виписку з ЄДРПОУ (файл 20 «Виписка.pdf») відповідно до якого учасником закупівлі є товариство, а не об’єднання учасників. Пункт 2 розділу 5 тендерної документації передбачає «.. що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства», тобто дана норма розповсюджується на ненадання учасником або переможцем документів, які вони не повинні складати відповідно до норм саме чинного законодавства, а не вимог тендерної документації (наприклад, вимога щодо надання у складі пропозиції свідоцтва платника ПДВ, а учасник відповідно до Податкового кодексу України є платником єдиного податку та не може і не повинен надавати свідоцтво платника ПДВ). Крім того, тендерна документація не містила окремих вимог, про те, що у разі не надання учасником документів, які вимагаються саме тендерною документацією учасник надає лист роз’яснення. Таким чином, переможець не зобов’язаний був надавати лист роз’яснення відповідно до даного пункту 2 розділу 5 тендерної документації.
5. Додатком 1 до тендерної документації встановлена вимога надання відомостей про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання робіт.
Одночасно, ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ (Додаток №3 до тендерної документації) передбачено виконання наступних робіт: навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3, перевезення сміття до 15 км, навантаження зайвого грунту екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3. Однак, наданими ТОВ "УК "Комфорт-Буд" у складі тендерної пропозиції відомостями про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання робіт від 07.11.2023 №07-13, наявність автомобілів-самоскидів не підтверджена. Також, інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.11.2023 №07-14, наявність водія та машиніста екскаватора не підтверджена. Чому Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель в порядку, передбачено пунктом 43 Особливостей?
ТОВ «Управляюча компанія Комфорт-Буд» в складі пропозиції надані документи на підтвердження наявності матеріально-технічної бази та працівників (файл 26 «Довідка мтб.pdf» та файл 30Д «Довідка працівники.pdf») в яких, відповідно до вимог тендерної документації надано всю необхідну інформацію щодо матеріально-технічної бази та працівників.
Тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності наявності у складі матеріально-технічної бази автомобілів самоскидів, а також необхідності наявності водія та машиніста екскаватора серед працівників учасника.
5. Документальне підтвердження:
- Експертний звіт №863/КД/2023 від 12 жовтня 2023
- Наказом Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради «Про затвердження проектної документації» № 220 від 20 жовтня 2023
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Розрахунок очікуваної вартості.