-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплект операційних меблів для мікрохірургії ока в комплектації, ДК 021:2015: 33192230-3, 33192000-2, код НК 024:2023 – 58034, 34833
Завершена
2 235 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 350.00 UAH
мін. крок: 1% або 22 350.00 UAH
Номер:
2cfc9a19fd1742378c043ad7523e798e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-01-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.01.2024 00:00
Період моніторингу:
01.02.2024 12:14 - 23.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2024 № 2-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 31.01.2024 № 2-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-11-01-014017-a 01.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону та пункту 4 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення встановлених порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих UA-2023-11-01-014017-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.11.2023 № 2, опубліковану 01 листопада 2023 року; тендерну пропозицію ТОВ «Стерімед»; Вимогу про усунення невідповідностей до 17 листопада 2023 року; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 22 листопада 2023 року № 5; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-11-01-014017-a; договір про закупівлю № 481 від 01.12.2023, укладений з ТОВ «Стерімед»; додаткова угода №1 від 18.12.2023; пояснення Замовника від 07.02.2024 та від 14.02.2024 отримане через електронну систему закупівель.
Проведеним моніторингом встановлено, що згідно інформації викладеної на сайті Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua) за результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та переможцем ТОВ «Стерімед» було укладено Договір про закупівлю № 481 від 01.12.2023 (далі – Договір № 481). Відповідно до п.5.1 Розділу 5 Договору № 481, поставка Товару – передача Замовнику Товару, якість якого відповідає умовам, встановленим розділом 2 Договору, його монтаж, введення в експлуатацію, а також навчання обслуговуючого персоналу Замовника роботі із Товаром. Поставка Товару здійснюється Постачальником до 31.12.2023 р. на умовах DDP – м. Черкаси, вул. Самійла Кішки, 210 («Інкотермс», у редакції 2010 року).
Згідно частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
В ході моніторингу на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 02.02.2024 року Замовник повідомив: «…Учасником не було здійснено поставок та відповідно замовником не здійснювалось розрахунків за даним договором. По даній причині відсутні документи: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі тощо».
Так, відповідно до пункту 17 Особливостей № 1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Частиною першою статті 629 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) встановлено, що договір є обов'язковим для виконання сторонами. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору згідно з частиною 1 статті 631 ЦК України.
Відповідно до п.10.1 Розділу 10 Договору № 481, договір вважається укладеним і вступає в силу з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2023 р., але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами взятих на себе зобов'язань.
Так, підпунктом 4 пункту 19 Особливостей № 1178 встановлено, що Замовник може продовжити строк дії договору про закупівлю та/або строк виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Внесення змін до договору про закупівлю у випадках, які передбачені Особливостями № 1178, Законом та умовами такого договору, має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим у спосіб, встановлений у договорі.
У свою чергу, підстави для зміни або розірвання договору зазначені в статті 651 ЦК України. Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений статтею 188 Господарського кодексу України.
Проведеним моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель додаткова угода щодо зміни строку дії Договору № 481 не оприлюднена. На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 09.02.2024 щодо укладення додаткової угоди на продовження строку дії Договору № 481 та строку поставки товару Уповноваженою особою повідомлено: «…Стосовно додаткової угоди на продовження строку дії Договору та строку поставки товару повідомляю, що уповноваженій особі не надходила така для оприлюднення в електронній системі закупівель.»
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону та пункту 4 Особливостей № 1178 звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднюється протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до опублікованих під час моніторингу на запити Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області пояснення Замовника за результатами проведеної процедури закупівлі UA-2023-11-01-014017-a додаткових угод до Договору № 481 про продовження строку його дії не укладалося, іншої інформації (документів) не надано.
Отже, Замовником на порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону та пункту 4 Особливостей № 1178 звіт про виконання договору про закупівлю за процедурою закупівлі UA-2023-11-01-014017-a не опубліковано.
Слід зазначити, що на час завершення моніторингу звіт про виконання договору про закупівлю за процедурою закупівлі UA-2023-11-01-014017-a не опубліковано.
Період усунення порушень:
21.02.2024 10:18 - 07.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2024 10:18
Запити/Пояснення
Номер:
4d1e0d7f1f7d46f5ab0e210d2cc62555
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.02.2024 12:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-01-014017-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо ціни товару, цінові пропозиції, прайси, листування з учасниками ринку, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Враховуючи те, що строк дії за договором про закупівлю товарів в умовах воєнного стану від 01.12.2023 № 481 встановлено до 31.12.2023 (строк поставки не пізніше 31.12.2023) просимо додатково надати інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі тощо), зокрема й щодо здійснених розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
964c4eba1c1e4c0ca4da4dcbb7dc1fd0
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
07.02.2024 22:19
Опис:
Затвердження коштів на придбання товарів, робіт та послуг здійснюється у відповідності до бюджетного та спеціального законодавства відповідної сфери діяльності Замовника виходячи із реальної річної потреби відповідних товарів, робіт та послуг в межах передбачених кошторисом доходів та видатків на відповідний рік бюджетних асигнувань за відповідним кодом економічної класифікації видатків з урахуванням внесених до кошторису змін як за спеціальним , так і загальним фондами. Очікувана вартість товарів здійснювалася за методом порівняння ринкових цін, яка базувалася на зборі та аналізі цінової інформації з реального ринку, на запиті комерційних пропозицій постачальників подібних товарів, на аналізі реальних угод на відповідному ринку, з урахуванням індексу цін. Щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті. Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному веб-сайті. Відповідно до частини 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (надалі мовою оригіналу). «4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель; {Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020} 2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів; 3) Конституційному Суду України, Верховному Суду, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про судоустрій і статус суддів” та процесуального законодавства; {Підпункт 3 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 52 від 29.01.2020} 4) Рахунковій палаті - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 98 Конституції України та Закону України “Про Рахункову палату”; 5) Апарату Ради національної безпеки і оборони України - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 107 Конституції України та Закону України “Про Раду національної безпеки і оборони України”; 6) Центральній виборчій комісії - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Центральну виборчу комісію”; 7) Національному антикорупційному бюро - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Національне антикорупційне бюро України”. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.» Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною, крім того у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднювати інформацію про закупівлі на сторінці власного веб-сайту, так як по-перше відсутній відповідний функціонал, по-друге для його вдосконалення потрібно залучити відповідних фахівців та оплатити відповідні послуги, проте фінансування на подібні послуги на сьогоднішній день відсутнє. При вдосконалені фунціоналу сторінки власного веб-сайту Замовником в частині доповнення відповідних розділів/тегів будуть враховані рекомендації Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р та розроблені відповідні заходи. З аналогічного питання ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ проводила моніторинг (посилання – UA-M-2021-08-05-000011) та встановила ідентичну вимогу та встановила ідентичну вимогу (далі мовою оригіналу): «Запит про надання пояснень Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.» В свою чергу Замовник надав наступне пояснення (далі мовою оригіналу) «Надання пояснень Розглянувши Ваш запит на пояснення, повідомляємо наступне. Потреба у фармацевтичній продукції (лікарські засоби) формувалась у відповідності до медичних протоколів лікування, надання невідкладної медичної допомоги, згідно яких фахівці Замовника (лікарі, фармацевти) надавали перелік препаратів, які мають бути в наявності. Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі були зазначені виходячи з потреби замовника, сфери використання та практичних рекомендацій лікарів, а також з урахуванням сумісного роз`яснення МЕРіТУ та МОЗУ від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810 та інших рекомендацій Уповноваженого органу у сфері закупівель та медицини, тобто відповідних міністерств (дані рекомендації доступні для перегляду на офіційному сайті відповідного міністерства). Стосовно очікуваної вартості предмета закупівлі, дана вартість була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРіТУ № 275 від 18.02.2020 та реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби (який знаходиться у відкритому доступі на офіційному сайті МОЗУ), а також з урахуванням розміру граничної надбавки у відповідності до постанови КМУ від 3 квітня 2019 р. № 426 (редакція від 31.03.2021). Стосовно сторінки власного веб-сайту, на якому рекомендовано розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до частини 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (надалі мовою оригіналу) «4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель; {Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020} 2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів; 3) Конституційному Суду України, Верховному Суду, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про судоустрій і статус суддів” та процесуального законодавства; {Підпункт 3 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 52 від 29.01.2020} 4) Рахунковій палаті - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 98 Конституції України та Закону України “Про Рахункову палату”; 5) Апарату Ради національної безпеки і оборони України - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 107 Конституції України та Закону України “Про Раду національної безпеки і оборони України”; 6) Центральній виборчій комісії - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Центральну виборчу комісію”; 7) Національному антикорупційному бюро - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Національне антикорупційне бюро України”. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.» Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною, крім того у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднювати інформацію про закупівлі на сторінці власного веб-сайту, так як по-перше відсутній відповідний функціонал, по-друге сторінка веб-сайту не функціонує, по-третє для його вдосконалення та поновлення його функціонування потрібно залучити відповідних фахівців та оплатити відповідні послуги, фінансування на подібні послуги на сьогоднішній день відсутнє. При відновлені фунціоналу сторінки власного веб-сайту Замовником будуть враховані рекомендації Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р та розроблені відповідні заходи.» Результат даного моніторингу: «Порушення не виявлено». Сподіваємось, що міжрегіональні територіальні органи державного фінансового контролю мають єдиний підхід до кваліфікацій правопорушень та беруть до уваги результатами проведення моніторингу закупівель, а також узагальнюють та приймають ідентичні рішення (висновки) з ідентичних питання моніторингу. Крім того, звертаємо Вашу увагу що не виконання рекомендацій Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 не підпадає під відповідальність передбачену нормою статті 164-14 КуПАП, по тексту якої чітко визначено перелік правопорушення у сфері публічних закупівель. А також, згідно із визначення поняття «адміністративне правопорушення» та його ознак, складу, дані дії Замовника під час вивчення ринку, характеристик предмету закупівлі, мету використання, а також розрахунку очікуваної вартості – не кваліфікується як таке правопорушення, Замовник діяв в межах та спосіб визначений, чинним законодавством України у сфері публічних закупівель на момент проведення процедури закупівлі даного товару.
Учасником не було здійснено поставок та відповідно замовником не здійснювалось розрахунків за даним договором. По даній причині відсутні документи: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі тощо
Номер:
8cadef2beff74ee286d613ad3e498aac
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.02.2024 13:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-01-014017-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Враховуючи те, що строк дії за договором про закупівлю товарів в умовах воєнного стану від 01.12.2023 № 481 встановлено до 31.12.2023 (строк поставки не пізніше 31.12.2023) просимо додатково надати інформацію, чи була укладена додаткова угода на продовження строку дії Договору та строку поставки товару.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
eed980ee83044120a00cabb85f3ddb43
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
14.02.2024 17:17
Опис:
Стосовно укладення додаткової угоди.
До посадових обов'язків уповноваженої особи не належить укладення додаткових угод чи інших правочинів. Стосовно додаткової угоди на продовження строку дії Договору та строку поставки товару повідомляю, що уповноваженій особі не надходила така для оприлюднення в електронній системі закупівель. Додатково повідомляю, що відповідно до абз. 2 п. 2 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися:
інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель;
інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах;
інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.