• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція 2 поверху стаціонарного корпусу для розміщення відділення хірургії, ортопедії, травматології за адресою: місто Миколаїв, вул. Рюміна, 5 (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)

Завершена

17 733 694.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 177 336.94 UAH
Номер: 44508c1e86914a8d8c090ec7e5442b47
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-28-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.02.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 28.02.2024 12:51 - 21.03.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.02.2024 №43 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.02.2024 №43 Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 19. UA-2023-11-01-013940-a, 01.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АНТАРЕС-БУД» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178. Крім того встановлено невідповідність (неузгодженість) у визначенні виду договірної ціни в умовах договору про закупівлю (пункт 3.1 та Додаток №1 до договору), що суперечить нормам статті 180 Господарського кодексу України та статті 628 Цивільного кодексу України та, відповідно, суперечить нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Крім того, вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, а також дотримання норм статті 180 Господарського кодексу України та статті 628 Цивільного кодексу України, а також норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону при укладанні договорів підряду у капітальному будівництві. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради «Міська дитяча лікарня №2» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-11-01-005273-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокол уповноваженої особи Замовника від 16.11.2023 №372; тендерну пропозицію ТОВ «АНТАРЕС-БУД»; опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «АНТАРЕС-БУД» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «АНТАРЕС-БУД» як переможцем тендеру інформацію та документи; договір підряду від 30.11.2023 №270; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Також згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Одночасно, згідно з пунктом 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність інших підстав, окрім визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей №1178, відсутня. Водночас моніторингом встановлено, що у тендерній документації (розділ 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатку №2 до тендерної документації) Замовником встановлено вимогу та визначено спосіб надання учасником-переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктами 2 та 8 пункту 47 Особливостей №1178, що суперечить нормам пункту 47 Особливостей №1178 та є порушенням пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Відповідно до вимог частини 6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розділу 3 тендерної документації Замовника учасник визначає ціни згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Також, у частині 6 розділу 3 тендерної документації вказано, що ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується відповідно до технічного завдання тендерної документації з урахуванням будівельних робіт, вартості устаткування, адміністративних витрат та податку на додану вартість (якщо учасник не є платником ПДВ, зазначається інші обов’язкові податки та збори згідно з чинним законодавством України). За вимогами частини 6 розділу 3 тендерної документації Замовника учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: договірну ціну; пояснювальну записку; календарний графік виконання робіт; кошторисні розрахунки на окремі види витрат (при наявності таких витрат); зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; об’єктні кошториси; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів до локальних кошторисів; розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат до локальних кошторисів. Учасником ТОВ «АНТАРЕС-БУД» у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, договірну ціну; пояснювальну записку; кошторисні розрахунки на окремі види витрат; локальні кошториси; підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів; розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат. Аналізом вищевказаних документів, що надані ТОВ «АНТАРЕС-БУД», встановлено, що у Локальному кошторисі №02-01-01 за предметом закупівлі передбачено виконання робіт з навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди та перевезення сміття до 20 км. При цьому, у Локальному кошторисі №02-01-01 при виконанні робіт з перевезення сміття до 20 км враховано витрати труда робітників, що обслуговують машини. Також, у підсумковій відомості ресурсів до Локального кошторису №02-01-01 (розділ ІІ Будівельні машини і механізми) враховано роботу автомобілів бортових, екскаваторів одноковшевих та навантажувачів із зазначенням, що вказана техніка є орендованою. Одночасно, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АНТАРЕС-БУД» міститься Довідка (№279 від 06.11.2023) про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази учасника, відповідно до якої в учасника в наявності на підставі договору про надання послуг (договір №01/2404/2023УММ від 24.04.2023 з ТДВ «Миколаївбудмеханізація») є наступна техніка: автовишка ліктьова на шасі ВС-22 (ЗИЛ), бортовий автомобіль Volkswagen Crafter, самоскид КАМАЗ 5511, екскаватори-навантажувачі колісні CFTERPILLAR 428 F2 (2 од), автокран КС-3577 МАЗ, гусеничний кран РДК. Як власні у Довідці №279 від 06.11.2023 зазначені: паяльник пластикових труб, верстат токарно-вінторізний, верстат трубообрізний, верстат свердлильний, верстат трубозгинальний, компресор пересувний, дрилі електричні, відбійний молоток, підйомний кран, перетворювач зварювальний, прес-ножиці, розчинонасос з рукавами, штукатурна станція, апарат для ручного зварювання, опресовочний насос, перфоратори, апарат для повітряно-плазмової різки, баддя, віброплощадка, віброрейка, домкрат гідравлічний, дрилі електричні, лебідка ручна, машини кутошліфувальні, пістолет монтажний, перфоратори електричні, циркуляційна пила, пилосос промисловий, станок для різання каменю та кераміки, електрозварювальний апарат, фарборозпилювач ручний, зварювальний апарат, дрилі шуруповерти. Відповідно до вищевказаної Довідки №279 від 06.11.2023 власні автомобілі бортові, самоскиди та екскаватори-навантажувачі учасником залучатися не будуть. У складі тендерної пропозиції ТОВ «АНТАРЕС-БУД» також міститься копія договору №01/2404/2023УММ від 24.04.2023, укладеного учасником з ТДВ «Миколаївбудмеханізація» щодо надання послуг машинами та механізмами, які належать виконавцю (ТДВ «Миколаївбудмеханізація») на праві приватної власності, відповідно до якого: під послугами машинами і механізмами у цьому договорі розуміється надання виконавцем механізмами послуг за ціною, визначеною цим договором (п.1.2 договору); послуги будуть здійснюватися виконавцем безпосередньо (п.1.3 договору), замовник зобов’язаний сплатити вартість послуг машинами і механізмами виконавця за ціною та у строки, визначеними цим договором, в тому числі витрати на відрядження та доплати за роботу у вихідні, святкові дні та понаднормовий час (п.3.1.1 договору). Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281). Так, відповідно до норм пункту 5.1 розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Відповідно до норм пункту 5.4 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови. Вартість машино-години власної будівельної техніки учасника процедури закупівлі (підрядника) визначається на підставі КНУ РКНЕМ, і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов’язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат. Також, згідно з пунктом 5.4 Розділу V Настанови №281 загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації. Одночасно, згідно з пунктом 5.8 Розділу V Настанови №281 у разі експлуатації будівельних машин та механізмів, що орендуються, при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються. Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом наданої ТОВ «АНТАРЕС-БУД» договірної ціни та розрахунків до неї встановлено, що зазначені у Локальному кошторисі учасника №02-01-01 трудовитрати робітників, що обслуговують машини при виконанні робіт з перевезення сміття (керування якими здійснюватиметься силами надавача послуг технікою за договором №01/2404/2023УММ від 24.04.2023), включено до розрахунку загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку при визначенні цінової пропозиції (договірної ціни). З врахуванням вищенаведеного, учасником ТОВ «АНТАРЕС-БУД» у наданому у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни за відповідними статтями витрат безпідставно враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні відповідних будівельних машин (що буде залучена за договором надання послуг), чим недотримано вимог пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови №281 та, відповідно, недотримано вимог частини 6 розділу 3 тендерної документації Замовника. Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «АНТАРЕС-БУД», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю. Слід зазначити, що відповідно до оприлюднених в електронній системі закупівель укладеного договору від 30.11.2023 №270, розрахунків договірної ціни та локальних кошторисів до нього, трудовитрати робітників, що обслуговують машини при виконанні робіт з перевезення сміття (Локальний кошторис №02-01-01), також включені до загального обсягу трудовитрат при розрахунку загальновиробних витрат, адміністративних витрат та прибутку у складі договірної ціни. Крім того, моніторингом встановлено, що у пункті 3.1 розділу 3 «Ціна договору та умови фінансування робіт» основного тексту договору підряду від 30.11.2023 №270 визначена як тверда (що відповідає умовам тендерної документації Замовника), тоді як у Додатку №1 (Договірна ціна) до цього договору (який є невід’ємною частиною договору) ціна вказана як динамічна. Водночас, відповідно до норм статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Також, у статті 628 Цивільного кодексу України визначено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. У статті 321 Господарського кодексу України визначено, що у договорі підряду на капітальне будівництво сторони визначають вартість робіт (ціну договору) або спосіб її визначення, вартість робіт за договором підряду (компенсація витрат підрядника та належна йому винагорода) може визначатися складанням приблизного або твердого кошторису. Слід також зауважити, що додаток до договору – це документ, який містить доповнення, уточнення, додаткові роз'яснення, пояснення умов договору, перелік конкретних товарів, послуг тощо, тобто є документом, який уточнює або більш детально розкриває зміст договірних умов (положення рішення Верховного суду України від 31.05.2021 у справі №917/265/18). Таким чином, при укладенні договору підряду від 30.11.2023 №270 сторонами не узгоджено виду договірної ціни, що суперечить нормам статті 180 Господарського кодексу України та статті 628 Цивільного кодексу України та, відповідно, суперечить нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону (відповідно до яких договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України).
Період усунення порушень: 25.03.2024 18:01 - 09.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 25.03.2024 18:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У висновку Західного офісу Держаудитслужби від 25.03.2024 викладено наступні зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, а саме: «…З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Крім того, вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, а також дотримання норм статті 180 Господарського кодексу України та статті 628 Цивільного кодексу України, а також норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону при укладанні договорів підряду у капітальному будівництві. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.». На виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби від 25.03.2024 вжито наступних заходів. 1. 26 березня 2024 року проведено нараду з уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Міська дитяча лікарня №2» щодо аналізу висновку Західного офісу Держаудитслужби від 25.03.2024 та роз’яснено необхідність неухильного дотримання та недопущення у подальшому порушення вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а також інших нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель. 2. 26 березня 2024 року до ТОВ «Антарес-БУД» направлено листа № 254/01-18/08 щодо ознайомлення та розгляду висновку Західного офісу Держаудитслужби від 25.03.2024 (додається). 3. 28 березня 2024 року до ТОВ «Антарес-БУД» направлено листа № 261/01-18/02 про розірвання договору, згідно якого КНП ММР «МДЛ № 2» на підставі висновку Державної аудиторської служби України (Західний офіс Держаудитслужби) від 25.03.2024 р (наказ про проведення моніторінгу від 28.02.2024 № 43 «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель») пропонує розірвати договір підряду на виконання будівельних робіт від 30.11.2023 № 270 (додається). Відповідну інформацію щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору буде оприлюднено в електронній системі у передбаченому законодавством порядку.
Дата публікації звіту: 01.04.2024 15:49

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Договір розірвано
Дата публікації: 25.04.2024 12:01

Запити/Пояснення