• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

45220000-5 Інженерні та будівельні роботи («Капітальний ремонт моста на а/д Рожнятів-Вербівка км 3+284 через р. Дуба в смт. Рожнятів Рожнятівського району Івано-Франківської області »).

Завершена

76 838 655.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 768 386.55 UAH
Номер: 238bcb1188894dff940d6f86bc86b62f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-26-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.02.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 26.02.2024 11:33 - 19.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.02.2024 №13-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 26.02.2024 №13-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-11-01-012999-a 01.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СП "БУДУЧНІСТЬ" встановлено порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду та відхилення тендерної пропозиції ПП "НАКО ІНВЕСТ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору та укладання додаткових угод, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця торгів, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України та заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 14 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду та відхилення тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору та укладання додаткових угод, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Державного підприємства "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.11.2023 б/н (далі – ТД), перелік змін, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємства "НАКО ІНВЕСТ" (далі – ПП "НАКО ІНВЕСТ"), протокол щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 15.11.2023 року, вимогу про усунення невідповідностей до 21 листопада 2023 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.11.2023 (б/н), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ" (далі – ТОВ "СП "БУДУЧНІСТЬ"), протокол щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 24.11.2023 року, вимогу про усунення невідповідностей до 25 листопада 2023 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.12.2023 (б/н), повідомлення про намір укласти договір від 01.12.2023, договір від 08.12.2023 №24 (далі – Договір), Додаткова угода №1 до Договору від 08.12.2023 року, повідомлення про внесення змін до Договору від 12.12.2023, Додаткова угода №2 до Договору від 13.12.2023 року, повідомлення про внесення змін до Договору від 14.12.2023, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 06.03.2024 та від 11.03.2024. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 28 Особливостей для об’єднання учасників у ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у Додатку 1 до ТД замовник визначив перелік документів для підтвердження інформації щодо договору поставки асфальтобетонних сумішей, а також зазначив, що: «Додатково учасник надає сертифікат відповідності на асфальтобетонні суміші та протокол сертифікаційних випробувань до наданого сертифікату». Учасник ТОВ "СП "БУДУЧНІСТЬ" на вимогу Замовника надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від ПП «НВПП «Комбі» про безперебійне постачання сумішей асфальтобетонних дрібнозернистих i крупнозернистих в потрібній кількості для виконання робіт/надання послуг протягом всього періоду виконання робіт/надання послуг. Однак, всупереч вимогам зазначеним Замовником у Додатку 1 до ТД, учасник не надав у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності на асфальтобетонні суміші та протокол сертифікаційних випробувань до наданого сертифікату. Проте, на порушення п. 43 Особливостей, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані учасником процедури закупівлі, що стосуються ненадання ним сертифікату відповідності на асфальтобетонні суміші та протоколу сертифікаційних випробувань до наданого сертифікату. При цьому, Учасник ТОВ "СП "БУДУЧНІСТЬ" після кінцевого строку подання тендерних пропозицій завантажив у електронну систему закупівель вищевказані документи, які не вимагалися замовником у вимозі про усунення невідповідностей. Таким чином, враховуючи вищенаведене, на порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "СП "БУДУЧНІСТЬ" як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 14.03.2024 14:11 - 29.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 14.03.2024 14:11

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13/09/0015/2024/пр
Дата відкриття провадження: 06.06.2024 00:00
Номер відкриття провадження : 3/344/4205/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-11-01-012999-а Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 14 березня 2024 року повідомляємо наступне. ДП «Дороги Прикарпаття» листом №01-05/150 від 20.03.2024 року направило Додаткову угоду №3 про розірвання договору №24 від 08.12.2024 року між ДП «Дороги Прикарпаття» та ТОВ «СП «Будучність»» з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України. Також повідомляємо, що з уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу з питань посилення дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, з метою запобігання порушень законодавства в частині складання тендерних документацій та перевірки пропозицій учасників закупівель. Документи додаються.
Дата публікації звіту: 21.03.2024 13:20

Запити/Пояснення