-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
45220000-5 Інженерні та будівельні роботи («Капітальний ремонт моста на а/д Рожнятів-Вербівка км 3+284 через р. Дуба в смт. Рожнятів Рожнятівського району Івано-Франківської області »).
Завершена
76 838 655.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 768 386.55 UAH
мін. крок: 1% або 768 386.55 UAH
Номер:
238bcb1188894dff940d6f86bc86b62f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-26-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.02.2024 00:00
Період моніторингу:
26.02.2024 11:33 - 19.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.02.2024 №13-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.02.2024 №13-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-11-01-012999-a 01.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СП "БУДУЧНІСТЬ" встановлено порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду та відхилення тендерної пропозиції ПП "НАКО ІНВЕСТ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору та укладання додаткових угод, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця торгів, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України та заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 14 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду та відхилення тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору та укладання додаткових угод, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Державного підприємства "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.11.2023 б/н (далі – ТД), перелік змін, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємства "НАКО ІНВЕСТ" (далі – ПП "НАКО ІНВЕСТ"), протокол щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 15.11.2023 року, вимогу про усунення невідповідностей до 21 листопада 2023 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.11.2023 (б/н), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ" (далі – ТОВ "СП "БУДУЧНІСТЬ"), протокол щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 24.11.2023 року, вимогу про усунення невідповідностей до 25 листопада 2023 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.12.2023 (б/н), повідомлення про намір укласти договір від 01.12.2023, договір від 08.12.2023 №24 (далі – Договір), Додаткова угода №1 до Договору від 08.12.2023 року, повідомлення про внесення змін до Договору від 12.12.2023, Додаткова угода №2 до Договору від 13.12.2023 року, повідомлення про внесення змін до Договору від 14.12.2023, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 06.03.2024 та від 11.03.2024.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 28 Особливостей для об’єднання учасників у ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям.
Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у Додатку 1 до ТД замовник визначив перелік документів для підтвердження інформації щодо договору поставки асфальтобетонних сумішей, а також зазначив, що: «Додатково учасник надає сертифікат відповідності на асфальтобетонні суміші та протокол сертифікаційних випробувань до наданого сертифікату».
Учасник ТОВ "СП "БУДУЧНІСТЬ" на вимогу Замовника надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від ПП «НВПП «Комбі» про безперебійне постачання сумішей асфальтобетонних дрібнозернистих i крупнозернистих в потрібній кількості для виконання робіт/надання послуг протягом всього періоду виконання робіт/надання послуг. Однак, всупереч вимогам зазначеним Замовником у Додатку 1 до ТД, учасник не надав у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності на асфальтобетонні суміші та протокол сертифікаційних випробувань до наданого сертифікату.
Проте, на порушення п. 43 Особливостей, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані учасником процедури закупівлі, що стосуються ненадання ним сертифікату відповідності на асфальтобетонні суміші та протоколу сертифікаційних випробувань до наданого сертифікату. При цьому, Учасник ТОВ "СП "БУДУЧНІСТЬ" після кінцевого строку подання тендерних пропозицій завантажив у електронну систему закупівель вищевказані документи, які не вимагалися замовником у вимозі про усунення невідповідностей.
Таким чином, враховуючи вищенаведене, на порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "СП "БУДУЧНІСТЬ" як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
14.03.2024 14:11 - 29.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.03.2024 14:11
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13/09/0015/2024/пр
Дата відкриття провадження:
06.06.2024 00:00
Номер відкриття провадження :
3/344/4205/24
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-11-01-012999-а Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 14 березня 2024 року повідомляємо наступне. ДП «Дороги Прикарпаття» листом №01-05/150 від 20.03.2024 року направило Додаткову угоду №3 про розірвання договору №24 від 08.12.2024 року між ДП «Дороги Прикарпаття» та ТОВ «СП «Будучність»» з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України. Також повідомляємо, що з уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу з питань посилення дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, з метою запобігання порушень законодавства в частині складання тендерних документацій та перевірки пропозицій учасників закупівель.
Документи додаються.
Дата публікації звіту:
21.03.2024 13:20
Запити/Пояснення
Номер:
a03914817e99493bb99e8b7286f83f4d
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
01.03.2024 14:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «45220000-5 Інженерні та будівельні роботи («Капітальний ремонт моста на а/д Рожнятів-Вербівка км 3+284 через р. Дуба в смт. Рожнятів Рожнятівського району Івано-Франківської області »)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-01-012999-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ", що учасником всупереч вимог Замовника зазначених у Додатку 1 до тендерної документації не надано у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність вимірювальної (-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг?
3. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ", що учасником всупереч вимог Замовника зазначених у Додатку 1 до тендерної документації не надано у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності на асфальтобетонні суміші та протокол сертифікаційних випробувань до наданого сертифікату, які є документами про якісні характеристики предмета закупівлі, а отже, відповідно до частини другої пункту 43 Особливостей, їх відсутність у складі тендерної пропозиції учасника не підпадає під можливість усунення таких невідповідностей учасником в електронній системі закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
467c922d46b24662b493169fadb483ee
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
06.03.2024 14:43
Опис:
Добрий день. Щодо першого запитання : Згідно робочого проекту «Капітальний ремонт моста на а/д Рожнятів-Вербівка км 3+284 через р. Дуба в смт. Рожнятів Рожнятівського району Івано-Франківської області » ДП «Дороги Прикарпаття» здійснює визначення (обгрунтування) технічних та якісних характеристик. Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується із зведеного кошторисного розрахунку у складі Робочого проекту «Капітальний ремонт моста на а/д Рожнятів-Вербівка км 3+284 через р. Дуба в смт. Рожнятів Рожнятівського району Івано-Франківської області ». Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розпоряджень Івано-Франківської ОВА від 20.01.2023 року №21 «Про визначення одержувача коштів субвенції (зі змінами внесеними розпорядженням Івано-Франківської ОВА від 27.01.2023 року №27 та від 20.06.2023 року №234)», та від 07.07.2023 року №263 «Про затвердження переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2023 році. Посилання на сторінку, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://www.facebook.com/photo/?fbid=359468846461751&set=a.142756184799686
Документи додаться.
Щодо другого питання: Учасником в складі пропозиції було подано Гарантійний лист №03-19/586 від 07 листопада 2023 року (файл ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ПРО БЕЗПЕРЕБІЙНІ ВИПРОБУВАННЯ.pdf) про безперебійне виконання робіт (лабораторних випробувань), свідоцтво № ІФ311 з додатком про технічну компетентність випробувальної лабораторії (файл СВІДОЦТВА лабораторії 2020-2023р. pdf), договір №07/11-01 «Про зобов’язання виконань лабораторних випробовувань (файл ДОГОВІР ЛАБОРАТОРІЇ.pdf), та гарантійний лист №03-19/602 від 24 листопада 2023 року (файл ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЛАБОРАТОРІЯ. pdf) де зазначено що вимірювальна лабораторія буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг). Також в пункті 1.3 Договору №07/11-01 зазначено , що Виконавець є технічно компетентним при проведенні вимірювань та відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання».У наданих у складі пропозиції учасника документах міститься вичерпна інформація про спроможність та технічну компетенцію лабораторії, відтак Замовником порахувалось що дані документи містять всю необхідну інформацію щодо наявності та спроможності лабораторії. Документи додаються.
Щодо третьго питання: Учасником в складі пропозиції було подано неповний пакет документів щодо наявності в нього власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) та оригінал(и) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) . Після того, як Замовником надано вимогу про усунення невідповідностей, учасником було виправлено дану помилку шляхом подання повного пакета документів , що містить всю потрібну інформацію щодо наявності орендованого асфальтобетонного заводу по виготовленню сертифікованих асфальтобетонних сумішей, в тому числі сертифікат та протокол сертифікаційних випробувань до даного сертифікату (файл АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД.pdf). Документи додаються.
Номер:
c81c88f3acdf4a4d956af3f2f20c4833
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
06.03.2024 11:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «45220000-5 Інженерні та будівельні роботи («Капітальний ремонт моста на а/д Рожнятів-Вербівка км 3+284 через р. Дуба в смт. Рожнятів Рожнятівського району Івано-Франківської області »)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-01-012999-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ" надано у складі тендерної пропозиції інформацію про оренду Котка дорожнього AMMANN AV23-40 і Асфальтоукладача BALKMENA 400 та договір найму (оренди) спеціалізованого транспортного засобу та обладнання від 01.11.2023 № 1-ТЗ/2023, у пункті 1.3 якого зазначено: «Орендодавець надає ТЗ в оренду з операторами-машиністами та водіями транспортних засобів, які будуть здійснювати керування/управління та технічну експлуатацію ТЗ».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ", що учасником всупереч вимог Замовника зазначених у Додатку 2 до тендерної документації не надано у складі тендерної пропозиції для документального підтвердження наявності працівників, залучених по договорах надання послуг технікою або по договорах оренди техніки з екіпажем – довідку від надавача послуг технікою/орендодавця техніки з підтвердженням кількості задіяних працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади, а також, не заповнено колонки 1,2,3,7 таблиці Додатку 2 по працівниках залучених по договорах оренди техніки з екіпажем ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
29746b40df744712a6444210c413374c
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
11.03.2024 09:29
Опис:
Доброго дня. Відповідно до вимог Додатку №2 тендерної документації Учаснику необхідно підтвердити наявность працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, а саме: інженер (не менше 1 особи), виконавець робіт (не менше 1 особи), майстер (не менше 1 особи), інженер з охорони праці (не менше 1 особи), водії (не менше 3 осіб), машиністи дорожньо-транспортних машин і механізмів (не менше 4 осіб), дорожні робітники (не менше 4 осіб). Для документального підтвердження наявності працівників Учасник повинен надати наступні документи, а саме:
- для штатних працівників (сумісників) - оригінали наказів про прийом на роботу, про сумісництво (за наявності);
- для працівників, що будуть залучені учасником під час виконання договору про закупівлю за цивільно-правовими угодами - оригінали цивільно-правових угоди з відповідними особами;
- для працівників, залучених по договорах надання послуг технікою або по договорах оренди техніки з екіпажем – довідку від надавача послуг технікою/орендодавця техніки з підтвердженням кількості задіяних працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади
Після наданої вимоги про усунення невідповідностей Учасник надав Довідку вих. №107 від 24.11.2023р. (файли НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ в новій редакції.pdf), та підтверджуючі документи усіх необхідних штатних працівників (машиністи дорожньо-транспортних машин і механізмів (не менше 4 осіб)) необхідних для виконання робіт. Так як Учасником доведено потрібну кількість штатних працівників необхідної кваліфікації для виконання робіт на дорожньо-транспортних машинах і механізмах, документи, які підтверджують кількість задіяних працівників від надавача послуг не є обов’язковими.
Документи додаються.