Будівельні матеріали згідно ДК021:2015 код 44110000-4-Конструкційні матеріали.
Більш детально викладено в тендерній документації. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу)
Завершена
2 384 462.40UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 844.62 UAH
Період моніторингу:07.02.2024 16:39 - 29.02.2024 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.02.2024 № 26
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.02.2024 № 26.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2023-11-01-012168-a, 01.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлення порушень законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-11-01-003884-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 22.11.2023 №4; тендерну пропозицію ПП «СТРОЙТЕХГРАД»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ПП «СТРОЙТЕХГРАД» як переможцем тендеру документи; договір від 06.12.2023 №ВТ-ВМТЗ-П/2023/244; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У пункті 9 розділу 3 тендерної документації Замовника зазначено, що у разі відсутності товару запропонованого учасником процедури закупівлі у відповідному переліку або у разі, якщо ступень локалізації товару є меншим ніж 15 відсотків, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Однак, перелік підстав, за яких замовник відхиляє тендерну пропозицію, наведено у пунктах 44, 45 та 47 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178.
Таким чином, Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178 при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:21.02.2024 15:03 - 07.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:21.02.2024 15:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ
Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-01-012168-a від 21 лютого 2024року (надалі – Висновок) встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Тому, Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник зобов’язаний здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Повідомляємо, що до уповноваженої особи Замовника Котюкової Катерини Володимирівни здійснені заходи щодо усунення виявлених шляхом проведення роз’яснювальної роботи, здійснено попередження в рамках заходу притягнення до відповідальності та доведено до відома про врахування даних зауважень у майбутньому.
Замовник зобов’язується у майбутньому не допускати порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас вважати порушення, що встановлені Висновком, такими, що усунені та вжиті усі заходи щодо його усунення
Дата до якої повинна бути надана відповідь:15.02.2024 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479801
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 32) 297-02-35 atv.zakup@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-11-01-012168-a, яка проводилась комунальним підприємством «Одесміськелектротранс» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру ПП «СТРОЙТЕХГРАД» вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
p7s
sign.p7s
93615
Номер:83bccf6290d04c2c8e8123655006c0ad
Назва:Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:12.02.2024 15:54
Автор:КП "Одесміськелектротранс"
×
Код ЄДРПОУ:
03328497
Контактна особа:
Беник Катерина Володимирівна +380487175467 katerynabenyk@gmail.com
Адреса:
65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Водопровідна,1
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:На ваш запит, що надійшов через веб-порталі Уповноваженого органу, від 09.02.2024року о 11:06 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівельні матеріали згідно ДК021:2015 код 44110000-4-Конструкційні матеріали» з очікуваною вартістю 2 384 462,40 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-01-012168-a) щодо надання інформації (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик та надання інформації (з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру ПП «СТРОЙТЕХГРАД» вимоги пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), повідомляємо таке:
1. Щодо надання інформації (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, зазначаємо, що закупівля товарів здійснюється на підставі наявної потреби Замовника відповідно до Річного плану закупівель та змін до нього (у разі наявності).
При плануванні закупівлі визначення очікуваної вартості закупівлі проводилась з урахуванням вимог Замовника.
Очікувана вартість закупівлі «Будівельні матеріали згідно ДК021:2015 код 44110000-4-Конструкційні матеріали» з очікуваною вартістю 2 384 462,40 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-01-012168-a) сформована відповідно до п.1. «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін» розділу «III. Методи визначення очікуваної вартості» наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (надалі – Примірна методика) із застосуванням методу направлення письмових запитів цінових пропозицій учасникам ринку. При цьому зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних на підставі 3-х комерційних пропозицій, наданих ФОП ГЛАДКИХ С.В., ТОВ «ІНЕРЛАЙН», ТОВ «ТРИ-А-ПЛЮС» (копії додаються).
Щодо надання інформації про здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Відповідно до Порядку про організацію та здійснення процедур закупівель/спрощених закупівель та закупівель без використання електронної системи закупівель на предмет закупівлі товарів, робіт і послуг, що затверджений Замовником закупівлі послуг здійснюються на підставі заявки відповідального структурного підрозділу (ініціатора), встановленої Замовником форми, яка містить інформацію в тому числі про:
техніко-економічне обґрунтування, зміст якого визначає доцільність закупівлі товарів, робіт і послуг та містить розрахунок очікуваної вартості товарів, робіт і послуг, яка має вираховуватись на основі не менше трьох комерційних пропозицій від потенційних контрагентів щодо товарів, робіт або послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі із зазначенням того, чи повинна вона включати інші елементи, крім вартості предметів закупівлі (витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) тощо), при цьому її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій, окрім належним чином обґрунтованих випадків, або як сума витрат за договором минулого періоду (з урахуванням прогнозованого індексу інфляції), а також розрахунок вартості робіт, якщо предмет закупівлі визначений як роботи;
технічні вимоги до предмета закупівлі (технічна специфікація, плани, креслення, малюнки);
умови щодо розрахунків (строки оплати, переліки платіжних та інших документів для оплати).
Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару для забезпечення робочого процесу підрозділів комунального підприємства «Одесміськелектротранс» (копія додається).
2. Щодо виконання переможцем тендеру ПП «СТРОЙТЕХГРАД» вимоги пункту 17 Особливостей №1178
Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Переможцем процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями ПП «СТРОЙТЕХГРАД» на виконання вимоги пункту 17 Особливостей №1178 під час підписання договору про закупівлю від 06.12.2023 року №ВТ-ВМТЗ-П/2023/244 на закупівлю Будівельні матеріали згідно ДК021:2015 код 44110000-4-Конструкційні матеріали було надано наказ від 12 грудня 2011 року № 1-К, яким на посаду директора призначений Капсамун Ігор Георгійович, відповідно до протоколу №5 загальних зборів учасників приватного підприємства «СТРОЙТЕХГРАД» (копія додається), що підтверджують право підписання договору про закупівлю.
Відповідно до п. 11.5 Статуту приватного підприємства «СТРОЙТЕХГРАД» (копія додається) директор підприємства може діяти від імені підприємства без довіреності. Директор підприємства є посадовою особою підприємства.
Пунктом 11.7 Статуту приватного підприємства «СТРОЙТЕХГРАД» передбачено, що директор укладає будь-які угоди та інші юридичні акти.
Також, Замовник перевірив інформацію щодо права підписання договору про закупівлю у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Згідно з інформацією, що міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та є відкритою, відомості про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи, тобто, представництва директором Капсамуном Ігорем Георгійовичем приватного підприємства «СТРОЙТЕХГРАД», відсутні (немає).
Тому, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону та п.47 Особливостей, окрім тих, інформація про які, оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Крім того, законодавством у сфері публічних закупівель ні для Замовника, ні для Переможця не передбачено зобов’язання оприлюднення в електронній системі закупівель інформації та/або документів, що підтверджують право підписання договору про закупівлю відповідно до вимог пункту 17 Особливостей №1178.