• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція

Завершена

4 585 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 45 850.00 UAH
Номер: 9d143441e58b429b828209dfdd2f825e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-23-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.01.2024 11:51 - 14.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 22.01.2024 № 8 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.01.2024 № 8 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2023-11-01-008963-a 01.11.2023 ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУКОВИНСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону №922, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору від 21.11.2023 №513 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БУКОВИНСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР", (далі – Замовник) UA-P-2023-11-01-003120-b, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.11.2023 №129/П, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.11.2023 №131/1, тендерну пропозицію Приватне підприємство "Інфузія" (далі – ПП «Інфузія»), повідомлення про намір укласти договір від 13.11.2023, договір від 21.11.2023 №513 на суму 4 583 352,00 грн з ПДВ. Відповідно до пункту 2 медико-технічних вимог щодо предмета закупівлі, які викладено у Додатку 3 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист виробника або заявника згідно реєстраційного посвідчення лікарського засобу (представника, представництва, дистриб’ютора, філії виробника або заявника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується що термін придатності товару на момент постачання буде складати не менше 75% від терміну придатності. Якщо гарантійний лист видається не виробником або заявником реєстраційного посвідчення лікарського засобу, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, дистриб’ютора, філії виробника чи заявника. Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції на стор.69 файлу пропозиція ПП «Інфузія».pdf надано гарантійний лист самого учасника про те, що учасник гарантує поставку товару власного виробництва у необхідній кількості не менше 75% від терміну придатності. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Інфузія» надані витяги з реєстру лікарських засобів України, згідно з якими виробником Гемцитабіну (Gemcitabin) є Китай (стор.65 тендерної пропозиції), Доцетакселу (Docetaxel) виробництво Італія (стор. 66) Іринотекану (Irinotecan) – Фінляндія (стор. 67), Кальцію фолінат (Calcium folinate) – Швейцарія (стор.68). Таким чином, ПП «Інфузія» не є виробником товару, що є предметом закупівлі. Також, у складі тендерної пропозиції Учасник не надав документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, дистриб’ютора, філії виробника чи заявника. Отже, тендерна пропозиція не відповідає медико-технічним вимогам щодо предмета закупівлі та на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей підлягає відхиленню. Однак, з ПП «Інфузія» укладено договір від 21.11.2023 №513 на суму 4 583 352,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 13.02.2024 15:12 - 28.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 13.02.2024 15:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Беручи до уваги, що термін дії Договору №513 від 21.11.2023 року завершується 30 березня 2024 року, а також відсутня потреба у постачанні препаратів зазначених в специфікації, тому обласне комунальне некомерційне підприємство «БУКОВИНСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» не буде звертатися для оскарження в суд, а за взаємною згодою з ПП «Інфузія» прийняло рішення про розірвання договору.
Дата публікації звіту: 20.02.2024 16:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Згідно з додатковою угодою від 20.02.2024 №2 сторонами прийнято рішення про розірвання договору №513 від 21.11.2023 .
Дата публікації: 21.02.2024 14:58

Запити/Пояснення