-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код CPV за ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Pertuzumab)
Завершена
1 074 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 370.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 370.00 UAH
Номер:
294079dcc4c3460f982bc2af77dcff05
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-22-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2024 00:00
Період моніторингу:
22.01.2024 16:54 - 13.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.01.2024 № 8-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 22.01.2024 № 8-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2 UA-2023-11-01-004501-a 01.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального підприємства "Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка" Рівненської обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.11.2023 № 611, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.11.2023, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "СТМ-Фарм", протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 14.11.2023 № 625, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 14.11.2023, договір від 20.11.2023 № 644 (далі – Договір), додаткова угода від 22.12.2023 № 1, повідомлення про внесення змін до Договору від 23.12.2023, пояснення (інформацію, документи) від 26.01.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
05.02.2024 16:26 - 09.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2024 16:26
Запити/Пояснення
Номер:
2a72f317a8cc430fbe5e44752b7d53b8
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
23.01.2024 14:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код CPV за ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Pertuzumab) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-01-004501-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f8afca02093e4b6a91f0b0763475ccc7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.01.2024 10:34
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (надалі-Замовник) на пояснення запиту в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Код CPV за ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Pertuzumab) очікувана вартість 1 074 000,00 UAH (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-01-004501-a) повідомляє наступне:
При здійсненні закупівлі по предмету: Код CPV за ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Pertuzumab) технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі локального формуляру (п. 1.3 розд. 1 Методики створення формулярів лікарських засобів, затвердженої Наказом № 529).
Замовник повідомляє, що очікувана вартість 1 074 000,00 закупівлі Код CPV за ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Pertuzumab) формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу І «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів. які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках), в електронних каталогах, в реєстрах, а саме: в Реєстрі відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню, станом на 31 жовтня 2022 року (https://moz.gov.ua/article/ministry-mandates/nakaz-moz-ukraini-vid-01112022--1963-pro-zatverdzhennja-reestru-vidomostej-schodo-granichnih-optovo-vidpusknih-cin-na-dejaki-likarski-zasobi-scho-zakupovujutsja-za-bjudzhetni-koshti-ta-pidljagajut-referentnomu-cinoutvorennju-stanom-na-31-zhovtnja-2022), в Реєстрі оптово-відпускних цін, розміщеному на офіційному сайті МОЗ України (https://moz.gov.ua/adminposlugi), що діяв на момент формування вартості, також Замовник керувався постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення».
Також на прохання надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі направляємо посилання на сторінку власного веб-сайту з розміщенням обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
https://rokl.rv.ua/pro-nas/publichna-informatsija