-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з приймання платежів від споживачів, їх переказ одержувачу та обробка платежів із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення
Завершена
130 096 232.37
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 300 962.32 UAH
мін. крок: 1% або 1 300 962.32 UAH
Номер:
f3d49df0c8e4498aab1b630a4eb3ccc0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000209
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
12.01.2024 09:03 - 03.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2023-11-01-004350-a 01.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФК «ГЕРЦ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 15.11.2023 № 1916ВС (зі змінами), тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Фінансова компанія «ГЕРЦ» (далі – ТОВ «ФК «ГЕРЦ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол від 24.11.2023 № 1985С, повідомлення про намір укласти договір від 24.11.2023, договір про надання послуг від 08.12.2023 № 3188/ЕЗ-23 на суму 130 096 232,00 грн, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 17.01.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
24.01.2024 16:47 - 30.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.01.2024 16:47
Запити/Пояснення
Номер:
cf39a503edf24e4e8b5459c11c1c1c79
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.01.2024 14:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з приймання платежів від споживачів, їх переказ одержувачу та обробка платежів із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-01-004350-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ac21ab84f54e4b04a106e0bafebb1d13
Назва:
Пояснення на запит від 15.01.2024 о 14.40 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2024-01-11-000209
Дата опублікування:
17.01.2024 13:23
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) на запит Державної аудиторської служби України (ДАСУ) за предметом закупівлі
ДК 021:2015 66170000-2 Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги (Послуги з приймання платежів від споживачів, їх переказ одержувачу та обробка платежів із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення) (Закупівля), оголошення за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-01-004350-a, надає пояснення.
1 Питання:
Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення:
Посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги,
що є предметом наведеної закупівлі:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-09-014285-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-28-009971-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-18-011927-a
Технічні та якісні характеристики відображено в Додатку 3 до тендерної
документації процедури закупівлі за посиланням https://public-api.prozorro.gov.ua/api/2.5/tenders/f0610de34bb940329e9a0356a73d8831/documents/23858b5f2c6d4fcc831a95bdeef3a35a?download=462a022a76994892a6f94a2a0416f1ed.
Вартість послуг фінансових установ з організації прийому, обліку та обробки платежів населення в якості оплати за послуги постачання теплової енергії/ централізоване опалення, постачання гарячої води/ централізоване постачання гарячої води, за обслуговування вузлів комерційного обліку теплової енергії, плати за абонентське обслуговування, інфляційної складової боргу, 3% річних, пені, судових витрат, взято до розрахунку у розмірі 1,45%
від загальної суми грошових коштів, як найменший відсоток вартості послуг виконавця відповідно до чинного на час подання заявки на процедуру закупівлі Договору від 02.01.2019 № 610/ЕЗ-19 (додається).
Отже, прогнозована сума надходження коштів від споживачів КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» категорії «населення» в частині проведення розрахунків
за послуги з постачання теплової енергії / централізованого опалення, постачання гарячої води / централізованого постачання гарячої води, за обслуговування вузлів комерційного обліку теплової енергії, плати за абонентське обслуговування, інфляційної складової боргу,
3% річних, пені, судових витрат на 2024 рік становить орієнтовно 8 972 153 956,55 грн.
Комісія за обробку платежів від населення (1,45 %) у 2024 році орієнтовно становить:
8 972 153 956,55 грн. × 0,0145 = 130 096 232,37 грн.
2 Питання:
Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення:
Замовник інформує Державну аудиторську службу України,
що КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» не належить до переліку суб’єктів господарювання,
на яких розповсюджуються норми постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», оскільки при здійснені закупівлі не використовує кошти державного бюджету, та не належить до підприємств державного сектора економіки.
Замовник як підприємство, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, розміщує відповідну інформацію на інтернет-порталі «Київаудит» (посилання на сторінку – http://kyivaudit.gov.ua) на виконання вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
від 11.09.2009 № 1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» (зі змінами) (скріншот з сайту додається).