-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо, Бензин А-95; код 09130000-9 Нафта і дистиляти за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника»
Завершена
619 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 190.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 190.00 UAH
Номер:
863b42f7960a4f01b36b08b1fb58e4f5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-22-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2023 00:00
Період моніторингу:
22.11.2023 10:32 - 14.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.11.2023 № 81-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.11.2023 № 81-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
5 UA-2023-10-31-011408-a 31.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 04 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 19.09.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Коломийської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", вимогу про усунення невідповідностей до 18 листопада 2023, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 15.11.2023 року №206, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 21.11.2023 року №212, повідомлення про намір укласти договір від 21.11.2023, договір поставки від 30.11.2023 №524, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 28.11.2023 року.
Період усунення порушень:
04.12.2023 14:53 - 08.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.12.2023 14:53
Запити/Пояснення
Номер:
4b0c6d41a66941f1b4e5ecb1e494b8ab
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
23.11.2023 12:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Дизельне паливо, Бензин А-95; код 09130000-9 Нафта і дистиляти за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-31-011408-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d2c3d49be03c47ffb4af8c47eb534a09
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.11.2023 12:48
Опис:
У відповідь на запит Західного офісу державної аудиторської служби в Івано-Франківській області щодо надання замовником пояснення щодо проведення закупівлі по предмету закупівлі: Дизельне паливо, Бензин А-95; код 09130000-9 Нафта і дистиляти за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-31-011408-a) повідомляємо наступне:
1. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Дизельне паливо, Бензин А-95; код 09130000-9 Нафта і дистиляти за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-31-011408-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» очікувана вартість формувалася на підставі аналізу ринку шляхом визначення середніх цін на пальне за предметом закупівлі: Дизельне паливо, Бензин А-95; код 09130000-9 Нафта і дистиляти за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» відповідно до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (додається)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови; ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (надалі – Постанова) на веб-сайті міської ради оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://kolrada.gov.ua/p/zakupivli.