• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Комп‘ютерна техніка для потреб підрозділів Центральної дирекції

Завершена

2 330 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Номер: 53fef09e37df49ff9e4e7990bbf44cd6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-11-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.01.2020 16:43 - 01.02.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.01.2020 № 5 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 10.01.2020 № 5 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2018-03-22-002519-b 22.03.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, danylenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба, зобов’язує Замовника вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку і не допускати їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: ___ січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік публічного акціонерного товариства «НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН» (далі – ТОВ «НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН») по лоту № 1 та товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-IТ-УКРАЇНА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ» (далі – ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-УКРАЇНА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ») по лотам 1, 4 та 5, протоколи тендерного комітету Замовника по лоту 1 від 17.04.2018 б/н та 18.04.2020 б/н, по лоту 4 від 17.04.2018 б/н, від 18.04.2018 б/н та по лоту 5 від 13.04.2018 б/н, від 16.04.2018 б/н, повідомлення про намір укласти договір по лотам 1, 4 та по лоту 5 від 17.04.2018, договори про закупівлю від 05.05.2018 № 39-13/1, № 40-13/1 та № 41-13/1. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 9.1 договорів від 05.05.2018 № 39-13/1, № 40-13/1 та № 41-13/1 термін їх дії закінчився 31.12.2018. На запит Держаудитслужби від 14.01.2020 про надання пояснень щодо стану виконання договорів від 05.05.2018 № 39-13/1, № 40-13/1 та № 41-13/1, Замовник 15.01.2020 надав пояснення, що зазначені договори оплачені, виконані в повному обсязі, товар поставлено та введено в експлуатацію. З огляду на зазначене Замовник на порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу звіти про виконання договору про закупівлю протягом трьох днів з дня виконання договорів.
Період усунення порушень: 31.01.2020 17:49 - 15.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 31.01.2020 17:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель повідомляємо: звіти про виконання договорів про закупівлю №№ 39-13/1, 40-13/1, 41-13/1 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата публікації звіту: 03.02.2020 12:27

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: .
Дата публікації: 19.02.2020 17:14

Запити/Пояснення