-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Комп‘ютерна техніка для потреб підрозділів Центральної дирекції
Завершена
2 330 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Номер:
53fef09e37df49ff9e4e7990bbf44cd6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-11-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.01.2020 00:00
Період моніторингу:
11.01.2020 16:43 - 01.02.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.01.2020 № 5
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.01.2020 № 5
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2018-03-22-002519-b 22.03.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба, зобов’язує Замовника вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку і не допускати їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: ___ січня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік публічного акціонерного товариства «НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН» (далі – ТОВ «НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН») по лоту № 1 та товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-IТ-УКРАЇНА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ» (далі – ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-УКРАЇНА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ») по лотам 1, 4 та 5, протоколи тендерного комітету Замовника по лоту 1 від 17.04.2018 б/н та 18.04.2020 б/н, по лоту 4 від 17.04.2018 б/н, від 18.04.2018 б/н та по лоту 5 від 13.04.2018 б/н, від 16.04.2018 б/н, повідомлення про намір укласти договір по лотам 1, 4 та по лоту 5 від 17.04.2018, договори про закупівлю від 05.05.2018 № 39-13/1, № 40-13/1 та № 41-13/1.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 9.1 договорів від 05.05.2018 № 39-13/1, № 40-13/1 та № 41-13/1 термін їх дії закінчився 31.12.2018.
На запит Держаудитслужби від 14.01.2020 про надання пояснень щодо стану виконання договорів від 05.05.2018 № 39-13/1, № 40-13/1 та № 41-13/1, Замовник 15.01.2020 надав пояснення, що зазначені договори оплачені, виконані в повному обсязі, товар поставлено та введено в експлуатацію.
З огляду на зазначене Замовник на порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу звіти про виконання договору про закупівлю протягом трьох днів з дня виконання договорів.
Період усунення порушень:
31.01.2020 17:49 - 15.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
31.01.2020 17:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель повідомляємо: звіти про виконання договорів про закупівлю №№ 39-13/1, 40-13/1, 41-13/1 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата публікації звіту:
03.02.2020 12:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
.
Дата публікації:
19.02.2020 17:14
Запити/Пояснення
Номер:
6fa2c3a884af45069433325028b340ff
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.01.2020 09:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі комп‘ютерної техніки для потреб підрозділів Центральної дирекції (код ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання), очікуваною вартістю 2 330 000,00 гривень (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2018-03-22-002519-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на зміст відповідних документів) щодо підстав скасування рішення тендерного комітету Замовника по лоту № 5 оформленого протоколом від 13.04.2018 відповідно до якого тендерним комітетом прийнято рішення про визнання пропозиції ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-УКРАЇНА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ» такою яка відповідає вимогам тендерної документації та прийнято рішення про намір укладання договору про закупівлю.
Крім цього, просимо надати інформацію щодо стану виконання договорів від 05.05.2018 № 39-13/1, № 40-13/1 та № 41-13/1 .
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
d0eeb249f7ff402183cde835430de0cc
Назва:
На Запит про надання пояснень від 14.01.2020 р. щодо закупівлі за номером UA-2018-03-22-002519-b
Дата опублікування:
15.01.2020 15:22
Опис:
Щодо підстав скасування рішення тендерного комітету Замовника по лоту № 5 оформленого протоколом від 13.04.2018 повідомляємо наступне: при оприлюдненні протоколу від 13.04.2018 р. про визначення переможця на електронному майданчику відбулась технічна помилка. Рішення про визначення переможця фактично залишилось без змін.
Щодо стану виконання договорів № 39-13/1 від 05.05.2018 р., № 40-13/1 від 05.05.2018 р., № 41-13/1 від05.05.2018 р. повідомляємо, що договори оплачено, виконано в повному обсязі, товар поставлено та введено в експлуатацію.