• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деревина дров'яна непромислового використання першої групи

Торги не відбулися

605 440.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 027.20 UAH
Номер: 3dcd5f1ae83d40189e3437209ed2f02d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-21-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.11.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 21.11.2023 17:19 - 13.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.11.2023 №85-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 21.11.2023 №85-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8. UA-2023-10-31-006712-a, 31.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, Kolonyk91@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ДП «Тиврівський райагроліс» установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель «Центру обслуговування закладів та установ» Тиврівської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 31 жовтня 2023 року), тендерні пропозиції ДП «Тиврівський райагроліс» та ФОП Никитюк Тарас Володимирович, вимогу про усунення невідповідностей до 15:49 год. до 01 грудня 2023 року, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 10, 28 листопада та 01 грудня 2023 року та пояснення (інформацію та документи) Замовника від 27 листопада та 04 грудня 2023 року, отримані через електронну систему закупівель. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/44100483/profile) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 22 листопада 2023 року про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник зазначив, що таке обґрунтування в мережі Інтернет не розміщував. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів). Також, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція учасника ДП «Тиврівський райагроліс», якого обрано переможцем торгів (протокол від 10 листопада 2023 року), не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 1 Додатку №1«Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації Замовником установлено вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі копії аналогічного договору з усіма додатками до нього та копій документів, що підтверджують його виконання в повному обсязі. Однак, учасником торгів ДП «Тиврівський райагроліс» в складі тендерної пропозиції не надано копії аналогічного договору з усіма додатками до нього та копій документів, що підтверджують його виконання в повному обсязі, чим порушено вимоги пункту 1 Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації. Окрім того, у пункті 13 Додатку 2 «Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах тендерної документації» тендерної документації Замовником установлено вимогу, що учасник процедури закупівлі має надати: довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договору про закупівлю, за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, або учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Проте, проведеним моніторингом установлено, що у тендерній пропозиції учасником процедури закупівлі ДП «Тиврівський райагроліс» не надано довідки про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договору про закупівлю, за яким учасник не виконав свої зобов’язання, чим порушено вимоги пункту 13 Додатку 2 «Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах тендерної документації» тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178. Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та якщо не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «Тиврівський райагроліс», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а обрав його переможцем. Слід зазначити, що тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі ДП «Тиврівський райагроліс» була відхилена відповідно до протоколу уповноваженої особи від 28 листопада 2023 року. Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Постанови №1178 відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з Постановою №1178.
Період усунення порушень: 07.12.2023 17:03 - 22.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 07.12.2023 17:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Для усунення виявлених порушень постанови №1178 пропозицію учасника торгів «Тиврівський райагроліс» було відхилено. Також відхилено пропозицію другого учасника торгів ФОП Никитюк Т.В. якому було направлене повідомлення з вимогою усунення невідповідностей у його тендерній пропозиції. У встановлений законодавством термін ФОП Никитюк Т.В. не відповів на повідомлення і не усунув невідповідності у своїй тендерній пропозиції. Тому на підставі вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей його тендерна пропозиція також буда відхилена. Внаслідок наведеного зазначені відкриті торги були відмінені на підставі підпункту 1 пункту 51 Особливостей (відхилення всіх тендерних пропозицій – торги відміняються автоматично електронною системою закупівель). Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається.
Дата публікації звіту: 08.12.2023 16:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом відміни закупівлі.
Дата публікації: 11.12.2023 15:52

Запити/Пояснення