-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу "Мізяківсько-Хутірський ліцей" по вул. Центральна 22 в с. Мізяківські-Хутори, Вінницького району, Вінницької області (коригування)»
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Завершена
9 417 193.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 085.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 47 085.97 UAH
Номер:
5161761335624c7c9641031d1ff4e997
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-15-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2024 00:00
Період моніторингу:
15.04.2024 16:17 - 07.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.04.2024 №29-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.04.2024 №29-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6. UA-2023-10-30-012158-a 30.10.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЖК – Гарант», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції, чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 30 жовтня 2023 року №б/н), запитання до процедури від 31 жовтня 2023 року, від 02 листопада 2023 року та відповідь Замовника від 01 та 03 листопада 2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ЖК – Гарант», вимогу про усунення невідповідностей до 24 листопада 2023 року 16:31, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14 та 27 листопада 2023 року №2, 4, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 11 грудня 2023 року №VN05A_07_W/3132/402, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 19 січня 2024 року №1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 22, 26 квітня та 03 травня 2024 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
08.05.2024 17:25 - 14.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2024 17:25
Запити/Пояснення
Номер:
a7ecdfd597f442a9b94e720e60bc8e6a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.04.2024 15:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Комунального закладу "Мізяківсько-Хутірський ліцей" по вул.Центральна 22 в с.Мізяківські-Хутори, Вінницького району, Вінницької області (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-30-012158-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. З яких підстав додатковою угодою від 19 січня 2024 року №1 до договору підряду від 11 грудня 2023 року №VN05A_07_W/3132/402 внесені зміни щодо продовження строку виконання робіт до 31 грудня 2024 року та виникнення яких документально підтверджених об’єктивних обставин спричинили таке продовження (надайте відповідні документальні підтвердження щодо внесення змін до договору)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f8ea241dc9494e7b9d0acfa86a61df32
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.04.2024 16:59
Опис:
Відділ освіти, сім’ї молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області- Замовник, на поставлені питання, у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Комунального закладу "Мізяківсько-Хутірський ліцей" по вул.Центральна 22 в с.Мізяківські-Хутори, Вінницького району, Вінницької області (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-30-012158-a), повідомляє:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Відповідно до ст. 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об’єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проєктної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». У зв’язку з цим технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проєктної документації по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу "Мізяківсько-Хутірський ліцей" по вул. Центральна 22 в с. Мізяківські-Хутори, Вінницького району, Вінницької області (коригування)», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт Вінницької обласної комунальної установи «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства» від 09 лютого 2023 року №04-07-0014. Розмір бюджетного призначення становить – 9 417 193,20 тис. грн. Орієнтовний обсяг фінансування предмета закупівлі визначався відповідно до субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Програми з відновлення України та кошти місцевих бюджетів.
Порядок надання субвенції визначається Постановою Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2021 р. № 1324 та Угодою про передачу коштів позики №13110-05/168 від 20 жовтня 2023 року, укладеною відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Програма з відновлення України»), ратифікованої Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX , за погодженням з Мінінфраструктури та Мінфіном.
Відповідно до п. 4 «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»), прийнятого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Відповідно до розділу 1 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва - кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат. На підставі затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу "Мізяківсько-Хутірський ліцей" по вул. Центральна 22 в с. Мізяківські-Хутори, Вінницького району, Вінницької області (коригування)», повна кошторисна вартість об’єкта будівництва складає – 9615,276 тис. грн. Очікувана вартість предмета закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу "Мізяківсько-Хутірський ліцей" по вул. Центральна 22 в с. Мізяківські-Хутори, Вінницького району, Вінницької області (коригування)» (CPV ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку та становить – 9 615,276 тис. грн. (з ПДВ), у тому числі:
будівельні роботи –7 778,236 тис. грн.;
устатковання, меблі, інвентар – 0,00 тис. грн.,
інші витрати- 1837,040 тис.грн.
За виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника» та у главі 12 «Проєктно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва вартість виконання робіт– 9 417,193 тис. грн. з ПДВ.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://vinrvo.gov.ua/index.php/government-procurement/%D0%BE%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%82%D0%B0-%D1%8F%D0%BA%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
2. Щодо другого питання відповідно до умов Договору № VN05A07W/3132/402 від 11 грудня 2023 Підрядник розпочинає роботи після отримання дозвільних документів. Дозвільні документи отримано в січні 2024 року. Окрім того, з урахуванням несприятливих погодних умов, які унеможливлюють виконання робіт та виконання зобов'язань згідно з вищезазначеним Договором, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України.
ТОВ «ЖК Гарант» звернувся листом щодо продовження терміну виконання робіт через об’єктивні обставини. На підтвердження несприятливих погодних умов надав Довідку від 18.01.2023 №992-03.2-08/7 виданої Вінницьким обласним центром з гідрометеорології, про погодні умови 11 грудня 2023 року – 17 січня 2024 року за даними спостереження авіаметеостанції Вінниця, що найближча до с.Мізяківські-Хутори, Вінницького району, Вінницької області.
Додаток:
1. Експертний звіт (позитивний) № №04-07-0014 від 09 лютого 2023 року.
2. Зведений кошторисний розрахунок кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу "Мізяківсько-Хутірський ліцей" по вул. Центральна 22 в с. Мізяківські-Хутори, Вінницького району, Вінницької області (коригування)».
3. Лист ТОВ «ЖК Гаранта» вх.№220 від 19.01.2024.
4. Довідка від 18.01.2023 №992-03.2-08/7 виданої Вінницьким обласним центром з гідрометеорології .
Номер:
c2282e7aa4af4d678487b424316a91e1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.04.2024 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Комунального закладу "Мізяківсько-Хутірський ліцей" по вул.Центральна 22 в с.Мізяківські-Хутори, Вінницького району, Вінницької області (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-30-012158-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Надайте пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ЖК – Гарант» з огляду на те, що у пункті 3.1 розділу 3 «Договірна ціна» проекту договору, який є додатком №2 до тендерної документації зазначено: договірна ціна - «динамічна», при розрахунку договірної ціни учасник керується Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова) та іншими діючими нормативними актами. При цьому, учасником ТОВ «ЖК – Гарант» до складу ціни пропозиції (договірної ціни) включено кошти на покриття ризиків, що не відповідає пункту 5.31 Настанови?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3c1b4b34717148ab9f6206d3148995ad
Назва:
Пояснення 2
Дата опублікування:
26.04.2024 14:50
Опис:
Відділ освіти, сім’ї молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області- Замовник, на поставлені питання, у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Комунального закладу "Мізяківсько-Хутірський ліцей" по вул.Центральна 22 в с.Мізяківські-Хутори, Вінницького району, Вінницької області (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-30-012158-a), повідомляє:
Закупівля (UA-2023-10-30-012158-a) здійснюється в рамках Програми Відновлення України (далі – ПВУ), що реалізується на підставі міжнародного договору (Фінансової угоди) між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX.
Згідно з Статтею 9 Конституції України чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України. А частиною другою статті 19 Закону України «Про міжнародні договори» встановлено, що «… Якщо міжнародним договором України, який набрав чинності в установленому порядку, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені у відповідному акті законодавства України, то застосовуються правила міжнародного договору.».
Таке ж положення міститься у статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі», а частина друга цієї статті прямо зазначає використання правил і процедур Європейського інвестиційного банку для закупівель за кошти позик цього Банку – як власне і ПВУ.
Тобто положення даної Фінансової Угоди, ратифікованої Верховною Радою України, є обов’язковими для застосування суб’єктами цієї угоди, зокрема Кінцевими Бенефіціарами – отримувачами коштів за ПВУ при здійсненні ними закупівель.
У розвиток цього підходу у новій редакції постанови 1178 від 12.10.2022 щодо Особливостей закупівель під час воєнного стану, затвердженій Кабінетом Міністрів України постановою від 12 травня 2023 р. № 471, з’явився абзац 10 пункту 3 Особливостей такого змісту:
«Закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором».
Фінансова Угода встановила у п.6.4, що процедура закупівель повинна відповідати спеціальному документі Банку з питань закупівель, пункт 3.4.1 якого дозволяє використання національних процедур закупівлі за умови використання додаткових закупівельних вимог та умов Банку. На виконання цього положення Банк схвалив спеціальний процедурний Посібник із закупівель за ПВУ у розумінні зазначеного вище абзац 10 пункту 3 Особливостей.
Відкриті торги відбулися з особливостями (UA-2023-10-30-012158-a) відбулися за пропозицією одного учасника: ТОВ «ЖК-ГАРАНТ».
З урахуванням змін від 19.05.2023 року до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, із змінами (далі Особливості), при проведенні відкритих торгів тендерну пропозицію надасть тільки один учасник, то відкриті торги відбудуться без застосування аукціону.
Якщо єдина подана тендерна пропозиція відповідає всім вимогам тендерної документації, замовник приймає рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Пунктом 36 Особливостей визначено, що якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною.
Визначення переможцем торгів ТОВ «ЖК «Гарант», відбулося у відповідності до положень діючого законодавства з питань публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей
При розгляді пропозиції учасника уповноваженою особою було здійснено перевірку тендерної пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації з визначеними відомостями згідно частини 2 ст. 22 Закону.
Зокрема, інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону та іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону).
Умовами тендерної документації не передбачено підстави відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі через заміну технічних ресурсів при розрахунку договірної ціни тендерної пропозиції. У розділу 3 тендерної документації визначено, що інформація про відповідність запропонованого предмета закупівлі технічному завданню повинна бути підтверджена наступними документами, які учасники повинні надати у складі своїх тендерних пропозицій: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси, об’єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів; проект календарного графіку виконання робіт в якому помісячно визначаються початок та закінчення всіх робіт. Як слідує із зазначеного, умовами тендерної документації Замовника вимоги до порядку визначення коштів на покриття ризиків учасників будівництва відсутні.
Водночас, розмір такого ризику тендерною документацією не встановлено, що надає право учаснику торгів самостійно визначити його. Відповідно до пункту 5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття РИЗИКІВ у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Згідно із пунктом 4.40 кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування: збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат; звільнення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів.
Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови. Пунктом 5.31 Настанови передбачено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%; за динамічної договірної ціни - не враховується.
РОЗМІР ЦИХ КОШТІВ залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт. Під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку.
Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції (пункт 5.32 Настанови). Як слідує із зазначеного, кошторисні норми передбачають обов’язок розрахунку договірної ціни з урахуванням коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва. При динамічній договірній ціни такі кошти часто не враховуються, ОДНАК МОЖУТЬ БУТИ ВКЛЮЧЕНІ ДО ЦІНИ ПРОПОЗИЦІЇ (ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ) У РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ ПІДРЯДНИКОМ ПРОБЛЕМ, ЩО МОЖУТЬ ВИНИКНУТИ НА БУДІВЕЛЬНОМУ МАЙДАНЧИКУ.
Крім цього, дані кошти можуть бути використані у випадку тривалого строку виконання робіт у зв’язку із затримкою фінансування чи його відсутності у повній мірі, або наявності непередбачуваних видів ремонтних робіт, що можуть виникнути в період їх виконання. У РАЗІ ВІДСУТНОСТІ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНИХ НЕПЕРЕДБАЧУВАНИХ ОБСТАВИН В ХОДІ ВИКОНАННЯ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ, ПЕРЕДБАЧЕНІ НА ВКАЗАНІ ЦІЛІ КОШТИ ЗАМОВНИКОМ НЕ СПЛАЧУЮТЬСЯ.
Відповідно до «Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва», затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25 червня 2021 року №162 «Про деякі питання ціноутворення у будівництві» встановлює, що вартість (ціна) будівництва визначається:
на стадії проектування – у складі кошторисної частини проектної документації;
на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною);
на стадії проведення взаєморозрахунків – шляхом уточнення окремих вартісних показників, визначених на попередніх стадіях, залежно від виду договірної ціни та в порядку, обумовленому в договорі підряду.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Ціна на стадії проведення взаєморозрахунків, де у вартості виконаних робіт враховуються прямі витрати, загальновиробничі витрати, кошти на зведення і розбирання тимчасових будівель і споруд, кошти на виконання будівельних робіт у зимовий (літній) період, інші супутні витрати (на відрядження, перевезення працівників, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі тощо), а також прибуток, адміністративні витрати, кошти на покриття ризиків, на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені законодавством і не враховані складовими вартості будівництва.
При визначенні вартості виконаних робіт на стадії здійснення взаєморозрахунків уточнення окремих вартісних показників, визначених на попередніх стадіях, здійснюється залежно від виду договірної ціни в порядку, обумовленому в договорі.
У разі відсутності вищезазначених непередбачуваних обставин в ході виконання будівельних робіт, зазначені кошти на покриття ризиків повертаються до державного бюджету. Відповідно до розділу VI Настанови, при розрахунках з підрядником за динамічної договірної ціни прямі витрати при визначенні вартості виконаних робіт розраховуються на підставі нормативних витрат трудових і матеріально-технічних ресурсів, виходячи з фізичних обсягів виконаних робіт та цін ресурсів, прийнятих в договірній ціні.
Компенсація підряднику витрат, спричинених зростанням вартості матеріально-технічних ресурсів, здійснюється у складі вартості цих ресурсів за поточними цінами відповідно до умов, передбачених договором підряду.
Також слід зазначити, що кошти, які враховані у складі договірної ціни учасника (підрядника) на покриття ризиків, як і кошти на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, за відсутності відповідних потреб (обставин) і обґрунтувань їх використання не можуть бути пред’явлені до оплати.
Ураховуючи зазначене та той факт що у зазначених законодавчих актах немає прямої заборони щодо обчислення і включення до складу договірної ціни коштів на покриття ризиків, з метою забезпечення можливості недопущення зупинки виконання робіт та можливості в межах дії одного договору виконати додаткові роботи за даним об’єктом, у договірні ціні доцільно закласти кошти (у вигляді ризиків) на їх покриття, адже такі витрати не зможуть бути компенсовані за рахунок інших статей договірної ціни.
На виконання зазначених вимог тендерної документації учасник ТОВ «ЖК-ГАРАНТ» надав тендерну пропозицію, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а договірну ціну, що розрахована відповідно до Настанови з урахуванням коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва, чим в повній мірі дотримав вимог тендерної документації. У пояснювальній записці до тендерної пропозиції стор.1 файл 161ДЦ.pdf кошторисна документація складена з застосуванням КНУ (кошторисних норм України) та Настанови з визначення вартості будівництва.
Враховуючи зазначене, у Замовника відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно з абзацом 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З огляду на викладене 11.12.2023 з Учасником ТОВ «ЖК-ГАРАНТ» укладено договір підряду № VN05A_07_W/3132/402, який станом на момент проведення моніторингу виконаний на 70% без покриття та відшкодування ризиків.
Номер:
f6a1ffa3f43543ee9d43048dfe19a3b0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.05.2024 09:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Комунального закладу «Мізяківсько-Хутірський ліцей» по вул.Центральна 22 в с.Мізяківські-Хутори, Вінницького району, Вінницької області (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-30-012158-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Яким чином учасником ТОВ «ЖК – Гарант» виконано вимоги тендерної документації щодо дотримання строку дії банківської гарантії забезпечення виконання договору в частині строку дії забезпечення – не менше строку дії договору, оскільки додатковою угодою від 19 січня 2024 року №1 до договору підряду від 11 грудня 2023 року №VN05A_07_W/3132/402 строк його дії продовжено до 31 грудня 2024 року?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6f7bcac3b31d4550a16f6a6549d599f8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.05.2024 14:05
Опис:
Відділ освіти, сім’ї молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області- Замовник, на поставлені питання, у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Комунального закладу "Мізяківсько-Хутірський ліцей" по вул.Центральна 22 в с.Мізяківські-Хутори, Вінницького району, Вінницької області (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-30-012158-a), повідомляє:
1.На виконання вимоги п.7 розділу IV тендерної документації Учасником ТОВ «ЖК-Гарант» надано Банківську гарантію №36860/1 від 08.12.2023 року дія гарантії до 31.03.2024 р. ЗМІНАМИ №1 до Банківської гарантії №36860/1 від 08 грудня 2023 року ПУНКТОМ.4.2 ВСТАНОВЛЕНО: «ця Гарантія є безвідкличною, безумовною, набуває чинності з дати її видачі та діє по «31» грудня 2024 року включно».
Додаток:
1. Зміни №1 до БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ №36860/1 від 08 грудня 2023 року.
Номер:
8a8196c049eb4653b9095e403ad6cdc1
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
08.05.2024 10:18
Опис:
Відділ освіти, сім’ї молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради Вінницького району Вінницької області- Замовник, на поставлені питання, у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Комунального закладу "Мізяківсько-Хутірський ліцей" по вул.Центральна 22 в с.Мізяківські-Хутори, Вінницького району, Вінницької області (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-30-012158-a), повідомляє:
1. Щодо другого питання відповідно до умов Договору № VN05A07W/3132/402 від 11 грудня 2023 Підрядник розпочинає роботи після отримання дозвільних документів. Дозвільні документи отримано в січні 2024 року. Разом з тим, Підрядник звернувся до Замовника з листом від 19.01.2024 вх.№220 з проханням продовжити термін дії договору та виконання зобов’язань, оскільки немає можливості приступити до виконання робіт з об’єктивних підстав та надав Довідку видану Вінницьким обласним Гідрометцентром від 18.01.2024 року №992-03.2-08/7 про погодні умови в період 11.12.2023 – 17.01.2024 року за спостереженнями авіаметеостанції Вінниця, що найближча до об’єкта будівництва про складні погодні умови: низькі середньодобові температури, мокрий сніг, ожеледь, дощ, хуртовини, що також унеможливлювало б початок робіт. З огляду на сукупність всіх факторів, відтермінування початку робіт, беручи до уваги те, що відповідно до Договору № VN05A07W/3132/402 від 11 грудня 2023 всі розрахунки з Підрядником здійснюватимуться за погодженням з Мінінфраструктури та Мінфіном, відповідно до Порядку надання субвенції, Угоди про передачу коштів позики №13110-05/168 від 20 жовтня 2023 року, укладеною відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, а це не менше 45 днів з дати випуску рахунку за умови відповідності складу супровідних та платіжних документів та строків їх подання на погодження (пункт 12.1.2) та те що кінцеві розрахунки між Замовником і Підрядником у розмірі 5% відсотків від договірної ціни здійснюється протягом 45 календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об’єкта до експлуатації(пункт 12.4) тому, з метою належного виконання Сторонами всіх зобов’язань за Договором, Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до кінця бюджетного року: 31.12.2024, при цьому термін виконання робіт здійснюються згідно термінів визначених проєктом. Отже, зміни до Договору підряду від 11 грудня 2023 року №VN05A_07_W/3132/402 внесені в порядку частини 4 пункту 19 Особливостей, частини першої статті 41 Закону та відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливе у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку.