-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Дрова паливні
Завершена
350 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
f8561c25e7634974b370d36bb74c238f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-30-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.11.2023 00:00
Період моніторингу:
30.11.2023 17:48 - 22.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.11.2023 № 60-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2023-10-30-010929-a 30.10.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності оприлюдненого обґрунтування підстави для проведення закупівлі без застосування відкритих торгів та оприлюднення укладеного договору про закупівлю встановлено порушення вимоги абзацу двадцять дев’ятого пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; наявність оприлюдненого обґрунтування підстави для проведення закупівлі без застосування відкритих торгів, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Носівські теплові мережі» Носівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, інформацію опубліковану в електронній системі закупівель про предмет закупівлі; протокол розкриття тендерних пропозицій, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), оприлюднені в електронній системі закупівель 06.12.2023.
В ході аналізу питання наявності обґрунтування підстави для проведення закупівлі без застосування відкритих торгів та оприлюднення договору встановлено наступне.
Відповідно до положень абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону на запити Управління необхідних для дослідження в ході моніторингу закупівлі, Замовником 06.12.2023 було надано пояснення та документи щодо наявності обґрунтування підстави для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи.
Слід зазначити, що відповідно до оприлюдненого листа-пояснення від 06.12.2023 № 198 закупівля без використання електронної системи була здійснена відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
При цьому, відповідно до вимог абзацу двадцять дев’ятого пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Замовник оприлюднив 30.10.2023 звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, при цьому укладений договір від 26.10.2023 № б/н, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей (у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа підготовленого уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджене (затверджене) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника) в електронній системі закупівель не оприлюднив, чим порушив вимоги абзацу двадцять дев’ятого пункту 13 Особливостей.
В ході моніторингу закупівлі, Замовником 06.12.2023 було оприлюднено укладений договір від 26.10.2023 № б/н та лист – пояснення щодо обґрунтування.
Період усунення порушень:
20.12.2023 18:07 - 04.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.12.2023 18:07
Запити/Пояснення
Номер:
1658336922f2460e87b31fa5a7298c0f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.12.2023 12:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2023 00:00
Опис:
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «дрова паливні» за кодом ДК ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина, очікуваною вартістю 350 000,00грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-30-010929-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Надати затверджений Замовником річний план закупівель, відповідно до якого здійснено закупівлю «дрова паливні».
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстави для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи.
3. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін по даному предмету закупівлі тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників предмету закупівлі, визначено переможцем та обрано саме Цегельника Юрія Миколайовича (код ІПН 3502611933)?
5. Пояснити, чому Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
140fd98b017047ffb86c7af2589d7b37
Назва:
Лист відповідь на запит
Дата опублікування:
06.12.2023 16:30
Опис:
На ваш електронний запит від 04 грудня 2023 року стосовно закупівлі дров паливних на суму 350 тисяч гривень у ФОП Цегельник Ю. М. інформуємо.
Номер:
9797fe09cd2641ada8d23db045e28570
Назва:
лист-відповідь
Дата опублікування:
06.12.2023 16:40
Опис:
Відпрвідь на електронний запит від 04 грудня 2023 року стосовно закупівлі дров паливних на суму 350 тисяч гривень у ФОП Цегельник Ю. М.