-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття опорного закладу «Путильський ліцей імені Юрія Федьковича» Путильської селищної ради по вул. Українській, 114 в смт. Путила Вижницького району Чернівецької області»
Завершена
2 880 270.00
UAH з ПДВ
Номер:
11c87c56640145399733de4c16c9e88c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-07-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.12.2023 00:00
Період моніторингу:
07.12.2023 10:37 - 29.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.12.2023 № 33-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 05.12.2023 № 33-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-10-27-012647-a 27.10.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, повнота відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), повнота відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Департаменту капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік; звіт від 27.10.2023 року про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір від 27 жовтня 2023 №31, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі від 27.10.2023 року, відповідь Замовника на запит Управління від 11.12.2023 року.
Період усунення порушень:
21.12.2023 11:26 - 27.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.12.2023 11:26
Запити/Пояснення
Номер:
cc152956e4fe4b3494ffc42ace255ddd
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
07.12.2023 13:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття опорного закладу «Путильський ліцей імені Юрія Федьковича» Путильської селищної ради по вул. Українській, 114 в смт. Путила Вижницького району Чернівецької області»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-27-012647-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи ( технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень/витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження (обґрунтування) щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме: приватне підприємство «АМВ Сервіс» (код ЄДРПОУ 41966593), з яким укладений договір від 27.10.2023 № 31 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2b198bb85c564f6a96d2af14fcbfb3c9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.12.2023 17:56
Опис:
Розглянувши запит про надання пояснень від 07.12.2023, що виникли в ході проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття опорного закладу «Путильський ліцей імені Юрія Федьковича» Путильської селищної ради по вул. Українській, 114 в смт. Путила Вижницького району Чернівецької області»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-27-012647-a), Департамент капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації завантажує пояснення та документальне підтвердження.
Пояснення на запит по об’єкту:
ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття опорного закладу «Путильський ліцей імені Юрія Федьковича» Путильської селищної ради по вул. Українській, 114 в смт. Путила Вижницького району Чернівецької області»
Відповідно до пункту 23 Особливостей та частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департаментом капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації) (далі – Департамент) розглянуто запит щодо надання пояснень та повідомляємо про наступне.
Питання 1. Надати інформацію та відповідні документи ( технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень/витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Мінекономіки наказом від 18.02.2020 № 275 затверджено Примірну методику розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика), відповідно до якої передбачено визначення очікуваної вартості окремо для товарів та послуг та окремо для робіт.
Відповідно до Методики, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва» (наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі — Настанова)). Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Мінекономіки після прийняття Кошторисних норм рекомендовано замовникам при визначенні предмета закупівлі робіт керуватися саме цим документом. (Лист Мінекономіки «Щодо визначення предмета закупівлі робіт у зв’язку із прийняттям та затвердженням кошторисних норм України» від 29.11.2021 № 3304-04/56247-06 та лист Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21).
Замовником 11.10.2023 оголошено відкриті торги з особливостями по даному об’єкту. Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-11-014380-a. Дана закупівля була автоматично відмінена електронною системою закупівель внаслідок неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, відповідають технічному завданню, що було завантажено замовником у тендерній документації до закупівлі за ідентифікатором UA-2023-10-11-014380-a і розробленої відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації.
Відповідно до пункту 5.1. Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва замовником надано договірну ціну у складі договору №31 від 27.10.2023 завантаженого до закупівлі, яка розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Як наслідок, договірна ціна у складі договору завантаженому до закупівлі розрахована відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу в установленому порядку (експертний звіт №22/822-09/23 від 22.09.2023 (додається)).
Питання 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 і від 11.10.2016 № 710» Департаментом створено застосунок на електронній платформі «Zakupivli.pro» за рахунок якого всі здійснені закупівлі публікуються на сторінці Департаменту, інформацію розміщено з урахуванням вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (посилання - https://bukoda.gov.ua/chernivecka-oda/structure/departament-kapitalnogo-budivnictva-mistobuduvannya-ta-arhitekturi/zakupivli-departament-kapitalnogo-budivnictva).
Питання 3. Надати інформацію та її документальне підтвердження (обґрунтування) щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Департамент капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації), як замовник відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», під час здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг керується положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до пункту 3-7 Розділу Х Прикінцевих та перехідних положень Закону, установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Кабінетом Міністрів України у відповідності до пункту 3-7 Розділу Х Прикінцевих та перехідних положень Закону, постановою №1178 від 12 жовтня 2022 р. затверджено «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Замовником була оголошена закупівля робіт за кодом ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття опорного закладу «Путильський ліцей імені Юрія Федьковича» Путильської селищної ради по вул. Українській, 114 в смт. Путила Вижницького району Чернівецької області». Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-11-014380-a. Дана закупівля була автоматично відмінена електронною системою закупівель внаслідок неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах.
Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Таким чином, зазначена закупівля здійснювалась шляхом укладання Договору про закупівлю робіт від 27.10.2023 року № 31 без застосування відкритих торгів на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
Питання 4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме: приватне підприємство «АМВ Сервіс» (код ЄДРПОУ 41966593), з яким укладений договір від 27.10.2023 № 31 без використання електронної системи закупівель?
На виконання вимог законодавства в сфері публічних закупівель Департаментом оголошено відкриті торги з особливостями по об’єкту «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття опорного закладу «Путильський ліцей імені Юрія Федьковича» Путильської селищної ради по вул. Українській, 114 в смт. Путила Вижницького району Чернівецької області». Смт. Путила Чернівецької області розташовано в межах Верховинсько-Путильського низькогір'я, що впливає на особливості виконання робіт, зокрема у зимовий період.
У зв’язку з воєнним станом, що призвело до припинення діяльності значної кількості підприємств будівельної галузі або зменшення об’ємів виконання робіт через недостатню кількість кваліфікованих кадрів та відсутністю матеріально-технічних ресурсів, жоден учасник не подав свою тендерну пропозицію для участі у відкритих торгах, що були оголошені Департаментом по даному об’єкту.
Зважаючи на вищезазначене, Департаментом направлено запити, щодо реалізації вказаного проекту підрядними організаціями та отримано одну комерційну пропозицію, за результатами розгляду якої обрано підрядника ПП «АМВ СЕРВІС » (копія додається). Критерієм оцінки була запропонована вартість капітального ремонту за визначеним об’єктом будівництва. Зауважень стосовно роботи підрядника не має.
З огляду на викладене, Департаментом дотримано всіх вимог чинного законодавства та в складні часи для нашої країни організовано реалізацію проекту, який забезпечить безпечне та належне навчання здобувачів освіти та роботу працівників закладів освіти.