• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вул. Гірка в м. Сколе Львівської області. Коригування

Завершена

10 375 446.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 103 754.46 UAH
Номер: 2d230a4871fc45ec9df4de5bf95471be
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-19-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.12.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 19.12.2023 15:23 - 10.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.12.2023 № 317 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 19.12.2023 № 317. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-10-26-013932-a, 26.10.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Іванишина І.С. встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі встановлено порушення вимог пунктів 3, 18 та 49 Особливостей №1178. Крім того, укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 83 та 84 Постанови КМУ № 668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини 1 статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі, надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог пункту 3 та підпункту 2 пункту 44, а також пунктів 18 та 49 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Іванишин І.С. щодо розірвання договору. Крім того, здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, а також пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини 1 статті 41 Закону при укладенні договорів про закупівлі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 04 січня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сколівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-10-26-006810-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Іванишина Ігоря Сергійовича (далі – ФОП Іванишин І.С.); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 08.11.2023 №221/2023; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Іванишиним І.С. як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 23.11.2023 №315/2023; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Згідно з пунктом 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За нормами пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 17 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Так, у підпункті 2.4 «Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками» пункту 2 «Інформація про замовника торгів» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовника зазначено: «Уповноважена особа з питань проведення закупівлі Кравчук Віра Олегівна; Тел. +380636068860; e-mail: smiskrada@ukr.net». Слід зазначити, що згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) – службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Замовник має право визначати уповноважену особу (осіб) для організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель як серед наявних працівників організації, так і шляхом введення нових посад або укладення трудового контракту з дотриманням вимог статті 11 Закону, Кодексу законів про працю України та законодавства в цілому (роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 10.04.2020 №3304-04/24218-06). Національним класифікатором України «Класифікатор професій» ДК 003:2010 (затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327) посади «уповноважена особа з публічних закупівель» не визначено, натомість зазначений Класифікатор містить посаду «фахівець з публічних закупівель» (код 2419.2, належить до класифікаційного розділу «Професіонали»). На запит Західного офісу Держаудитслужби про надання інформації щодо посади уповноваженої особи Замовника, яку уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі UA-2023-10-26-013932-a, Замовником у наданій під час моніторингу відповіді вказано, що уповноважена особа (Кравчук Віра Олегівна) обіймає посаду провідного спеціаліста юридичного відділу апарату Замовника. Таким чином, у тендерній документації Замовника не вказано посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, що є порушенням вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За нормою пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Проте, моніторингом встановлено, що у частинах 3 та 4 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей, не врахувавши, що норми частини другої статті 41 Закону теж не застосовуються. Отже, при складанні тендерної документації Замовником не враховано норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Умовами тендерної документації Замовника (частина 1 розділу ІІІ) визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження необхідних документів, що вимагаються у тендерній документації, зокрема, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком №1 до тендерної документації. Аналогічно, у частині 8 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації на цю закупівлю). Так, відповідно до пункту 12 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен, зокрема, надати: розрахунок договірної ціни відповідно до чинних кошторисних норм України; пояснювальну записку; локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; проект календарного графіку виконання робіт. При цьому зазначено, що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена та розрахована за твердою договірною ціною (клас наслідків - СС2) відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова №281). Учасником ФОП Іванишиним І.С. у складі тендерної пропозиції, зокрема, надано Договірну ціну за предметом закупівлі, Пояснювальну записку до договірної ціни, Локальні кошториси на будівельні роботи та Підсумкову відомість ресурсів (архівована папка з документами «Гірка 1.11.rar»). Так, аналізом вищевказаних кошторисних розрахунків встановлено, що учасником ФОП Іванишиним І.С. до Локальних кошторисів №№ 02-01-01, 02-01-02, 02-01-03 та 02-01-04 включено вартість перевезення будівельного сміття до 5 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) та перевезення ґрунту до 5 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) із врахуванням у таких локальних кошторисах трудовитрат робітників, які обслуговують машини, в загальній кількості 260,53 люд.-год. (перевезення будівельного сміття – 19,91 люд.-год., перевезення ґрунту – 240,62 люд.-год.). Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови №281 (з врахуванням Змін №1, №2 та №3). Відповідно до пункту 5.4 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови. Вартість машино-години власної будівельної техніки учасника процедури закупівлі (підрядника) визначається на підставі КНУ РКНЕМ, і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов’язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат. Також, згідно з пунктом 5.4 Розділу V Настанови №281 загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації. Одночасно, за нормами пункту 5.8 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються. Моніторингом встановлено, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Іванишиним І.С. Довідки від 01.11.2023 № 01-11-23Тд/14 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій (файл «Довідка про техніку.doc») будівельну техніку, зокрема: спеціалізований вантажний сідловий тягач DAF 95 XF-430, загальний напівпричіп-бортовий марка TRAILOR SYY 3 CP, спеціалізований вантажний сідловий тягач DAF XF-95-380, спеціалізований напівпричіп-самоскид WISMUT S 10, бульдозер ДТ 75 буде залучено відповідно до договорів надання послуг від 01.04.2020 №5 та від 01.06.2023 №01/06-23, укладених учасником з ФОП Шимко І.І. та ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий», відповідно. У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Іванишиним І.С. також надано скан-копії вищевказаних договорів надання послуг. Зокрема, за договором від 01.04.2020 №5 передбачено що виконавець (ФОП Шимко І.І.) зобов’язується надати послуги спецтехнікою замовнику (ФОП Іванишин І.С.), а замовник зобов’язується оплатити вартість наданих послуг на умовах цього договору. При цьому, відповідно до умов пункту 2.1. згаданого договору виконавець повинен повністю виконати роботи з надання послуг спецтехнікою протягом 30 днів з моменту попередньої оплати, згідно з рахунком-фактурою та, відповідно до пункту 2.2. – надані послуги спецтехнікою виконавцем оформляються актом виконаних робіт. Також, за договором від 01.06.2023 №01/06-23 (укладений ФОП Іванишиним І.С. з ТОВ «Агрошляхбудсервіс-Стрий) виконавець зобов’язується надати замовникові послуги бульдозером ДТ 75, а замовник – прийняти і поплатити надані послуги. За умовами пункту 5.3. вказаного договору виконавець зобов’язаний забезпечити надання послуг у строки, встановлені цим договором та забезпечити виконання робіт, якість яких відповідає умовам, установленим розділм ІІ цього договору. Водночас, моніторингом встановлено, що зазначені у Локальних кошторисах №№ 02-01-01, 02-01-02, 02-01-03 та 02-01-04 трудовитрати робітників, які обслуговують машини (в загальній кількості 260,53 люд.-год.) по перевезенню будівельного сміття до 5 км та перевезенню ґрунту до 5 км включено до загального обсягу трудовитрат при розрахунку учасником ФОП Іванишиним І.С. загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку (архівована папка з документами «Гірка 1.11.rar»). З врахуванням вищенаведеного, учасником ФОП Іванишиним І.С. у наданих у складі тендерної пропозиції розрахунках договірної ціни за відповідними статтями витрат при розрахунку загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку безпідставно враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельної техніки при перевезенні будівельного сміття до 5 км (без урахування вартості навантажувальних робіт) та перевезенні ґрунту до 5 км (без урахування вартості навантажувальних робіт), зокрема, спеціалізованого вантажного сідлового тягача DAF 95 XF-430, загального напівпричіпу-бортового марки TRAILOR SYY 3 CP, спеціалізованого вантажного сідлового тягача DAF XF-95-380, спеціалізованого напівпричіпа-самоскида WISMUT S 10, бульдозера ДТ 75 (що буде залучена за договорами надання послуг разом з особами, які мають право на керування такою технікою), чим недотримано вимог пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови №281. Таким чином, учасником ФОП Іванишиним І.С. при поданні тендерної пропозиції недотримано вимог пункту 12 Додатку №1 до тендерної документації Замовника внаслідок розрахунку ціни тендерної пропозиції не у відповідності до Настанови №281. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а також не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП ІванишинА І.С., а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 18 Особливостей №1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Також, за нормами пункту 49 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Аналізом відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця встановлено, що укладений за результатами тендеру з переможцем ФОП Іванишиним І.С. договір від 23.11.2023 №315/2023 (далі – Договір №315/2023) не відповідає тендерній пропозиції ФОП Іванишина І.С., а також тендерній документації Замовника в частині календарного графіку виконання робіт. Так, за умовами пункту 12 Додатку №1 до тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен, зокрема, надати проект календарного графіку виконання робіт. Згідно умов тендерної документації (пункт 4.4 розділу «Загальні положення») строк виконання робіт – до 31.12.2024, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами фінансових зобов’язань за договором. Учасником ФОП Іванишиним І.С. у складі тендерної пропозиції надано Проект календарного графіку виконання робіт за предметом закупівлі (файл «графік в р Гірка.xls» у складі архівованої папки з документами «Гірка 1.11.rar»), який містить інформацію щодо періоду (місяців в розрізі тижнів) виконання робіт у розрізі переліку (видів) робіт, передбачених договірною ціною (технічним завданням). Зокрема, відповідно до вищевказаного календарного графіку виконання робіт, підготовчі роботи буде проведено у листопаді (3-4 неділя) – грудні (1 неділя) 2023 року та березні (1-4 неділя) 2024 року, дорожній одяг – листопаді (3-4 неділя) – грудні (1 неділя) 2023 року та березні (з 1 неділі) – жовтні (по 2 неділю) 2024 року, тротуар – серпня (з 3 неділі) – листопаді (по 2 неділю) 2024 року, штучні споруди – листопаді (4 неділя) – грудні (1 неділя) 2023 року та березні (з 1 неділі) – травні (по 4 неділю) 2024 року, а також обстановка дороги – листопаді (1-4 неділя) 2024 року. Водночас, моніторингом встановлено, що укладений Договір №315/2023 містить Додаток №2 «Графік виконання робіт», відповідно до якого підготовчі роботи буде проведено протягом листопада (4 неділя) – грудня (1 неділя) 2023 року та березня (1-4 неділя) 2024 року, дорожній одяг – березня (з 1 неділі) – жовтня (по 2 неділю) 2024 року, тротуар – листопада (4 неділя) – грудня (1-4 неділя) 2023 року та серпня (з 3 неділі) – вересня (по 4 неділю) 2024 року, штучні споруди - листопада (4 неділя) – грудні (2 неділя) 2023 року та березні (з 1 неділі) – травні (по 4 неділю) 2024 року, а також обстановка дороги – листопаді (1-4 неділя) 2024 року. Таким чином, календарний графік виконання робіт за Договором №315/2023, не відповідає Проекту календарного графіку виконання робіт, наданого учасником ФОП Іванишиним І.С. у складі тендерної пропозиції, в частині періодів виконання наступних видів робіт: дорожній одяг, тротуар. З врахуванням наведеного, Замовником, на порушення норм пунктів 18, 49, та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, укладено договір від 23.11.2023 №315/2023, умови якого не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі (в частині строків виконання робіт). Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей №1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. Пунктом 17 Особливостей №1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ № 668). Пунктом 83 Постанови КМУ №668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Крім того, за нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Водночас, моніторингом встановлено, що в укладеному договорі про закупівлю відсутні умови, що фінансування робіт проводиться за планом, який має бути невід'ємною частиною договору підряду, чим недотримано вимоги пунктів 83 та 84 Постанови КМУ № 668 та, відповідно, недотримано вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини 1 статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 04.01.2024 16:56 - 19.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.01.2024 16:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Львівській області, дійшли згоди розірвати Договір № 315/2023 від 23.11.2023 року. Разом з цим, для запобігання в подальшому порушень при поведені публічних закупівель зобов'язуюся більш ретельно переглядати документацію учасників та документи переможця, здійснити заходи ,зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, додаткових навчань у сфері публічних закупівель, економічних навчань, посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 09.01.2024 16:45

Запити/Пояснення