-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт найпростішого укриття в Суворовському закладі дошкільної освіти (ясла-садок) «Колосок» Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: вул. Преображенська, буд. 68А, смт Суворове, Ізмаїльський р-н, Одеська обл., 68640
Завершена
1 380 964.00
UAH без ПДВ
Номер:
bd77d10901bf496e89443283b18e8c9a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-26-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.12.2023 00:00
Період моніторингу:
26.12.2023 13:23 - 17.01.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.12.2023 № 34-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 26.12.2023 № 34-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-10-26-009974-a 26.10.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, повнота відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 січня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), повнота відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель відділу освіти, молоді, спорту та культури Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) на 2023 рік; звіт від 26.10.2023 року про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір від 25 жовтня 2023 №98 (Далі – Договір), додаткова угода до Договору від 25.10.2023 №1, додаткова угода від 12.12.2023 №2, додаткова угода від 19.12.2023 №3, відповідь Замовника на запит Управління від 29.12.2023 року.
Період усунення порушень:
12.01.2024 12:28 - 18.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.01.2024 12:28
Запити/Пояснення
Номер:
6c246c702de940649138dc108074c50d
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
26.12.2023 13:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт найпростішого укриття в Суворовському закладі дошкільної освіти (ясласадок) «Колосок» Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: вул. Преображенська, буд. 68А, смт Суворове, Ізмаїльський р-н, Одеська обл., 68640» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-26-009974-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи: технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень/витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження (обґрунтування) щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: Фізичну особу-підприємця Бандурова Степана Михайловича (код ЄДРПОУ 3201408896), з яким укладений договір від 25.10.2023 № 98 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
fa4bdf18a28c48e585c0332bf349f884
Назва:
Відповідь на запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
29.12.2023 15:38
Опис:
Відділ освіти, молоді, спорту та культури Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області надає наступні пояснення на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби у Луганській області (наказ від 26.12.2023 № 34-З) щодо закупівлі Капітальний ремонт найпростішого укриття в Суворовському закладі дошкільної освіти (ясла-садок) «Колосок» Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: вул. Преображенська, буд. 68А, смт Суворове, Ізмаїльський р-н, Одеська обл., 68640 очікуваною вартістю 1 380 964 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-26-009974-a):
1. Технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти та запити цінових пропозицій, які надходили до відділу ОМСК Суворовської сел/ради (додаються).
2. Власний веб-сайт у відділі освіти, молоді, спорту та культури Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області відсутній, тому надаємо посилання на розміщене обґрунтування на офіційному сайті Суворовської селищної ради https://suvotg.gov.ua/news/1703854200/
3. Документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі додається.
4. Критерії, за якими здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт додаються.