• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Проведення заходів з енергозбереження: поточний ремонт по заміні старих, пошкоджених вікон на металопластикові енергозберігаючі (усунення наслідків ракетних обстрілів) у будівлі Ліцею № 15 Павлоградської міської ради (корпус 2) за адресою: м. Павлоград, вул. Синельникова Кирила, буд.2А (ДК 021: 2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)

Завершена

695 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 475.00 UAH
Номер: 787cb32b93544408be3ed623db04c4ac
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-06-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.12.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 06.12.2023 15:21 - 28.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.12.2023 № 223 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.12.2023 № 223 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2023-10-25-015110-a 25.10.2023 Ліцей № 15 Павлоградської міської ради Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору від 10.11.2023 № 641 умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі, який визначений переможцем ПП "ВК НІКС", встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 10.11.2023 № 641 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею № 15 Павлоградської міської ради ID: UA-P-2023-10-25-005153-b на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи – протокол від 25.10.2023 №64 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВК НІКС" (далі ПП "ВК НІКС"), протокол уповноваженої особи від 03.11.2023 №67, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 03.11.2023, договір від 10.11.2023 № 641, пояснення замовника надані 12.12.2023 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 07.12.2023. За нормами пункту 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі Порядок №1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимогами пункту 14 Порядку №1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник зазначив вид предмету закупівлі: послуги; назва предмета закупівлі «Проведення заходів з енергозбереження: поточний ремонт по заміні старих, пошкоджених вікон на металопластикові енергозберігаючі (усунення наслідків ракетних обстрілів) у будівлі Ліцею № 15 Павлоградської міської ради (корпус 2) за адресою: м. Павлоград, вул. Синельникова Кирила, буд.2А» та вказав код національного класифікатора України ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи. Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні номенклатурні позиції щодо послуг, які є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема: 45421000-4 Столярні роботи; 45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій; 45421110-8 Встановлення дверних і віконних рам; 45421111-5 Встановлення дверних рам; 45421112-2 Встановлення віконних рам; 45421120-1 Встановлення порогів; 45421130-4 Встановлення дверей і вікон; 45421131-1 Встановлення дверей; 45421132-8 Встановлення вікон. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів) Замовником не зазначено коду послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей. Аналізом тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ПП "ВК НІКС" встановлено її не відповідність вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації. Так, в пункті 8 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Додатку 1 «Перелік документів, що мають бути подані Учасником (Переможцем) закупівлі» до тендерної документації, Замовником передбачено перелік Документів, що мають бути подані Учасником в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій, зокрема: - 8.1. Договірну ціну з розрахунками, що обґрунтовують статті витрат договірної ціни (локальні кошториси). Об’єми робіт наведено в Додатку 4; - 8.3. Довідку в довільній формі про обгрунтування розміру кошторисної заробітної плати. В складі тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ПП "ВК НІКС" вищезазначені документи відсутні, що не відповідає вимогам пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації. В пункті 7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Додатку 1 «Перелік документів, що мають бути подані Учасником (Переможцем) закупівлі» до тендерної документації, Замовником передбачено зокрема надання в складі пропозиції копії (скан-копії з оригіналу) не менше 2-х аналогічних виконаних договорів за 2019-2023 р., що наведено в листі в довільній формі та позитивні відгуки від контрагентів. Учасник-переможець ПП "ВК НІКС" в складі тендерної пропозиції завантажив довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 18.05.2023 № 89 (файл «Додаток 1 – Аналогічні договори.7z» 01 листопада 2023 15:36), в якій вказано два аналогічні договори: - Договір № 102 від 16.03.2023, замовник КНП «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №16» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇМІСЬКОЇ РАДИ; - Договір № 006 від 16.01.2023, замовник ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВ-ДОСЛІДНИЙ КОНСТРУКТОРСЬКО ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ ЕЛАСТОМЕРНИХ МАТЕРІАЛІВ І ВИРОБІВ». Проте, учасник-переможець ПП "ВК НІКС" в складі тендерної пропозиції завантажив лише один лист-відгук від 20.03.2023 №01-03/423, виданий контрагентом ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ КОНСТРУКТОРСЬКО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ ЕЛАСТОМЕРНИХ МАТЕРІАЛІВ І ВИРОБІВ», що не відповідає вимогам пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином тендерна пропозиція учасника ПП "ВК НІКС" не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Згідно з вимогами підпункту 2 пункту 4 розділу «5. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922, підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922. На порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП "ВК НІКС" та уклав з ним договір від 10.11.2023 № 641 на суму 603 877,00 гривень. Відповідно до пункту 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Моніторингом відповідності умов укладеного договору від 10.11.2023 № 641 умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця ПП "ВК НІКС" встановлено, що умови укладеного договору від 10.11.2023 № 641, викладено в редакції, яка відрізняється від тексту Проекту, який є Додатком 5 до тендерної документації, та тексту Проекту договору, завіреного підписом керівника та печаткою учасника (файл «Додаток 5-проект договору.pdf, 01 листопада 2023 15:36), а саме: розділ «8. Гарантійні строки» доповнено пунктами 8.3, 8.4., яких не було в Проектах договору. Крім того, у складі тендерної пропозиції ПП "ВК НІКС" завантажено тендерну пропозицію від 01.11.2023 №78 (файл "Тендерна пропозиція.pdf" 01 листопада 2023 15:36), де зазначено, зокрема: "Ми зобов’язуємося підписати Договір про закупівлю (відповідно до проекту, викладеного у Додатку 5 до тендерної документації) із замовником не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю». Вищезазначене є недотриманням вимоги пункту 4 розділу 6 тендерної документації, де Замовником визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю товарів від 10.11.2023 № 641 є нікчемним, оскільки він укладений з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей.
Період усунення порушень: 22.12.2023 13:43 - 06.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.12.2023 13:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель по закупівлі «Проведення заходів з енергозбереження: поточний ремонт по заміні старих, пошкоджених вікон на металопластикові енергозберігаючі (усунення наслідків ракетних обстрілів) у будівлі Ліцею № 15 Павлоградської міської ради (корпус 2) за адресою: м. Павлоград, вул. Синельникова Кирила, буд.2А (ДК 021: 2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)» на суму 695 000,00 грн. (з ПДВ), Ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-25-015110-a повідомляємо наступне: Станом на сьогодні всі зобов’язання згідно договору №641 від 10 листопада 2023 року на суму 603 877,00 грн з ПП "ВК НІКС" виконані в повному обсязі, терміни надання послуг «Проведення заходів з енергозбереження: поточний ремонт по заміні старих, пошкоджених вікон на металопластикові енергозберігаючі (усунення наслідків ракетних обстрілів) у будівлі Ліцею № 15 Павлоградської міської ради (корпус 2) за адресою: м. Павлоград, вул. Синельникова Кирила, буд.2А (ДК 021: 2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)» згідно договору до 15 грудня 2023 року, які були виконані станом на 22 листопада 2023 року, кошти за виконання послуги були перераховані 24 листопада 2023 року згідно платіжного доручення №561 від 22 листопада 2023 року, збитків бюджету нанесено не було. Зважаючи на викладене вище, усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 10.11.2023 № 641 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України не можливе. Уповноважена особа Вікторія ШКУРПЕЛА зобов’язується в подальшому не допускати таких порушень ,чітко дотримуватися виконання законодавства у сфері публічних закупівель та пройти навчання у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 29.12.2023 17:52

Запити/Пояснення