-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт благоустрою прибудинкової території біля багатоквартирних будинків №2-11 по вул.Галицька в с.Підберізці.Коригування
Завершена
1 240 700.00
UAH без ПДВ
Номер:
aaa66c08e94b4a12a6a623f9c143b121
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-06-000112
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.12.2023 00:00
Період моніторингу:
06.12.2023 22:02 - 28.12.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2023
№
266 (дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 04.12.2023 № 003100-18/13979-2023
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 05.12.2023 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 06.12.2023 № 266
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
28 UA-2023-10-25-008594-a 25.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПІДБЕРІЗЦІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2023 рік, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.10.2023, пояснення та документи Замовника надані 13.12.2023 на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
18.12.2023 21:00 - 22.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2023 21:00
Запити/Пояснення
Номер:
6cf41a4d1465478884c454fe5a0d39f5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.12.2023 08:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту благоустрою прибудинкової території біля багатоквартирних будинків №2-11 по вул.Галицька в с.Підберізці.(інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-25-008594-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно - кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИНЕВИР ОПТИМА" (код ЄДРПОУ 43566231).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
08278bb90f1541858080b403acef4ee4
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
13.12.2023 12:55
Опис:
У відповідь на ваш Запит щодо закупівлі UA-2023-10-25-008594-a від 25 жовтня 2023 р. повідомляємо наступне.
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Обґрунтування розміру бюджетного призначення . Згідно з витягу Додатку 9(15) до рішення №63-1-2023 від 20.10.2023 року щодо розподілу коштів бюджету розвитку на проведення капітальних ремонтів об’єктів соціальної інфраструктури в розрізі об’єктів у 2023 році виділено кошти на Капітальний ремонт благоустрою прибудинкової території біля багатоквартирних будинків №2-11 по вул.Галицька в с.Підберізці. Коригування в розмірі 1600000 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства та проектно-кошторисної документації.
Щодо обгрунтування очікуваної вартості закупівлі
Відповідно до Наказу Міністрерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 року «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» способами, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг є зокрема, направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Керуючись зазначеним Замовником було направлено запити щодо визначення ціни до виконавців робіт. За результатами надісланих запитів було подано 3 цінові пропозиції: ПП «ОЛБУД» - 1 340 859 грн.
ТОВ «Синевир оптима» - 1 240 700 грн.
ФОП Урбан Р.Є. – 1 310 400 грн.
Відповідно до отриманих цінових пропозицій, пропозиція ТОВ «Синевир оптима» визначена найбільш економічно вигідною серед запропонованих пропозицій. Відтак, Замовником було прийнято рішення про укладення договору саме з цим виконавцем робіт.
Щодо критеріїв оцінки можливих потенційних виконавців робіт.
Замовником було проаналізовано 3 цінові пропозиції, отримані від потенційних виконавців робіт. Керуючись принципом максимальної економії, а також попереднім позитивним досвідом співпраці з ТОВ «Синевир оптима» було прийнято рішення укласти договір щодо закупівлі з ТОВ «Синевир оптима», яка була найнижчою серед запропонованих, та становила 1240700 грн.