-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Брикети торфові (код ДК 021:2015: 09110000-3 «Тверде паливо») для закладів освіти гуманітарного відділу Затурцівської сільської ради.
Завершена
407 256.12
UAH з ПДВ
Номер:
3f53ecca303c4fedabd319f31aa35896
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-07-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.11.2023 00:00
Період моніторингу:
07.11.2023 11:47 - 29.11.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.11.2023 № 45-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 06.11.2023 № 45-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-10-25-004123-a від 25.10.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Гуманітарного відділу Затурцівської сільської ради (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-10-25-004123-a; обґрунтування підстави для здіснення закупівлі від 24.10.2023; пояснення та документи Замовника надані 10.11.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
23.11.2023 16:33 - 29.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.11.2023 16:33
Запити/Пояснення
Номер:
96b00a8523744bc5b46ae601bd378dae
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.11.2023 14:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Брикети торфові (код ДК 021:2015: 09110000-3 «Тверде паливо») для закладів освіти гуманітарного відділу Затурцівської сільської ради.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-25-004123-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Гуманітарним відділом Затурцівської сільської ради (далі – Замовник) оприлюднено обґрунтування підстав придбання торфових брикетів без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу, а саме: підпункт 4 пункту 13 Особливостей, але не додано документального підтвердження.
Надати додатки зазначені Замовником в обґрунтуванні, яке оприлюднено в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
29b477ca8baf4fe1a50c48d66ae19a70
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
10.11.2023 15:39
Опис:
На виконання запиту про надання пояснень від 8 листопада 2023 року «Надати додатки зазначені Замовником в обґрунтуванні, яке оприлюднено в електронній системі закупівель», відповідно до частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 23 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 на закупівлю товару «Брикети торфові (код ДК 021:2015: 09110000-3 «Тверде паливо») для закладів освіти гуманітарного відділу Затурцівської сільської ради»
надаємо додатки зазначені Замовником в обґрунтуванні, яке оприлюднено в електронній системі закупівель:
1. Клопотання директорів закладів освіти.
2. Рішення Антимонопольного Комітету України 23.10.2023р. №16932-р/пк-пз
3. Розпорядження сільського голови № 166ОД/01-02 про початок опалювального сезону на території Затурцівської сільської ради у 2023-2024 роках.
4. Наказ № 100 від 09.10.2023р.начальника гуманітарного відділу Затурцівської сільської ради про початок опалювального сезону в закладах освіти.